Dus Eduardo en Deco kunnen ook niet voetballen?joey schreef:Hij zegt dat hij graag voor Kroatië wil spelen omdat hij toch nooit in aanmerking komt voor het Argentijnse elftal. Dat zegt wel iets.
Verder is er maar weinig over hem te vinden. Blijkbaar nooit een groot talent geweest.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Je hebt nog geen mening inderdaad. Maar bij elke vraag die je stelt klinkt een negatieve verwachting door. Sterker nog, je lijkt te zoeken naar argumenten om hem af te schieten.joey schreef:Nee hoor. Ik heb helemaal geen mening over hem. Ik heb alleen dat filmpje gezien, net als jij waarschijnlijk.
Ik heb een paar beelden van hem op youtube gezien. Schiet me maar af, maar hij doet me een beetje aan Lazovic denken. Een actie heeft hij zo te zien niet.
Die speler is met 23 nog niet opgevallen. Dat vind ik een veeg teken. Op welk niveau mogen we hem inschatten, Bertje?
Hij zegt dat hij graag voor Kroatië wil spelen omdat hij toch nooit in aanmerking komt voor het Argentijnse elftal. Dat zegt wel iets.
Goals leveren we so wie so in, onnodige opmerking dus...Nu weet ik nog steeds niet of hij een man kan passeren.
Deze speler zou dus de opvolger van KJH moeten worden? Dan leveren we veel goals in.
Wel als je de spitsen één op één gaat vergelijken. Maar misschien zorgt deze jongen er wel voor dat andere spelers vaker scoren waardoor het per saldo wel eens mee zou kunnen vallen met dat verschil.Ronald! schreef:Goals leveren we so wie so in, onnodige opmerking dus...joey schreef:Deze speler zou dus de opvolger van KJH moeten worden? Dan leveren we veel goals in.
Ik ken hem totaal niet hoor. Dus het is maar een suggestie.
Nil volentibus arduum
www.ole.clarin.comCvitanich es imprescindible
Darío Cvitanich no es solamente un tipo que hace goles cada tanto. Es mucho más que eso. El delantero de Banfield también desequilibra para que festejen otros. Se tira a los costados, absorbe marcas, genera espacios. Sin él, el Taladro se hunde en un embudo ofensivo que termina, como ayer, en una reiteración abrumadora de offsides: 12 en total. Pavlovich tuvo sus chances, pero siempre le faltó cinco para el peso. Barrales, en cambio, las hizo todas mal. El resto chocó contra la propia limitación. Jerez movió el avispero tarde, puso a Laso y a Díaz, de buenos pies, pero no tenían a quién dársela. Pavlovich había salido (¿antes de tiempo?), Barrales se sacó solo, y a Cvita-nich todavía le queda una fecha que cumplir. Esa es la peor de las noticias...
Grof vertaald: Dario is onmisbaar voor Banfield, want hij scoort niet alleen maar hij brengt de tegenstander uit balans waardoor anderen kunnen profiteren. Hij trekt weg naar de flanken, schept ruimte. Zonder hem stelt het aanvalsspel van Banfield niet veel voor. (NB. Banfield verloor dit weekend met 3-0. Cvitanich deed niet mee.)
Ik zie nu de Argentijnse Dirk Kuyt voor me...

Het stinkt aan alle kanten!
Het is ook nooit goed, eerst was het commentaar dat Ajax alleen maar 'veilige en bekende spelers' zou kopen. Nu is het een onbekende en is het weer niet goed. het lijkt me logisch dat als er een onbekende komt dat die A) geen kwaliteiten heeft waar wij uitgebreid van op de hoogte zijn, en B ) niet dusdanig geweldig lijkt. Als hij wel geweldig zou lijken zouden er immers concurrenten zijn waar Ajax niet tegenop kan bieden
I think I lost my fucking headache
Het is allebei onzin. Het maakt namelijk totaal niet uit waar een speler vandaan komt. Al komt hij uit Oezbekistan. Als hij maar goed is.LucaS schreef:Het is ook nooit goed, eerst was het commentaar dat Ajax alleen maar 'veilige en bekende spelers' zou kopen. Nu is het een onbekende en is het weer niet goed.
Ik heb verder niets te zeggen over deze speler. Nog nooit zien spelen. Ik zie het wel.
Laat ik het zo zeggen: die jongen zal geen algemeen bekend supertalent zijn, want dan was hij niet haalbaar. We kennen allemaal de grootste Argentijnse talenten. De hele wereld kent die. Maar misschien is deze speler over het hoofd gezien. Daarom probeer ik een beeld te krijgen van zijn niveau.Ronald! schreef:Je hebt nog geen mening inderdaad. Maar bij elke vraag die je stelt klinkt een negatieve verwachting door. Sterker nog, je lijkt te zoeken naar argumenten om hem af te schieten.joey schreef:Nee hoor. Ik heb helemaal geen mening over hem. Ik heb alleen dat filmpje gezien, net als jij waarschijnlijk.
Ik heb een paar beelden van hem op youtube gezien. Schiet me maar af, maar hij doet me een beetje aan Lazovic denken. Een actie heeft hij zo te zien niet.Die speler is met 23 nog niet opgevallen. Dat vind ik een veeg teken. Op welk niveau mogen we hem inschatten, Bertje?Hij zegt dat hij graag voor Kroatië wil spelen omdat hij toch nooit in aanmerking komt voor het Argentijnse elftal. Dat zegt wel iets.Goals leveren we so wie so in, onnodige opmerking dus...Nu weet ik nog steeds niet of hij een man kan passeren.
Deze speler zou dus de opvolger van KJH moeten worden? Dan leveren we veel goals in.
Verder viel me op in dat filmpje dat hij alleen in beeld komt als eindstation/afmaker. Ik zie geen actie van hem. Misschien heeft hij die niet in huis of misschien heeft hij die wel maar laat dat filmpje dat niet zien. Dus vraag ik Thomas of hij een actie heeft.
Ik kan op dit moment niet beoordelen of hij een aanwinst is of niet. Daarvoor ken ik hem niet goed genoeg. Ik combineer wel wat gegevens. Is bijna 24, speelt nog bij een kleine club, zijn eventuele overgang naar Ajax is bepaald geen voorpaginanieuws in Argentinië (kan ook zijn doordat hij bij een kleine club speelt), volgens El Mundo Deportivo vraagt zijn club vijf miljoen maar vindt Espanyol dat te duur. Uit dat alles leid ik af dat het hier waarschijnlijk niet zal gaan om een speler van de eerste categorie. Al zegt dat niet zoveel natuurlijk, want Argentinië heeft zoveel goede spelers.
Dit alles uiteraard met een enorme slag om de arm.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zo kun je ook een tegenbericht plaatsen, natuurlijk. Espanyol, Depor en Boca zijn geïnteresseerd en dat zijn ook geen kleine clubs. Het zal dus wel iemand met een zekere potentie zijn, want anders vissen deze clubs niet achter hem aan. Suarez stond in de belangstelling van ons en Fiorentina en moet je eens kijken hoe hij zich profileert. Ajax kent zijn plaats en scout dus in een vijver van haalbare, goede, spelers. We kunnen het ook wel weer proberen bij Modric, maar ke moet realistisch zijn. Als deze jongen beter is dan alles wat er in de eredivisie rondloopt, dan heb je toch een uitstekende deal?
Precies, Peter.
Ik wacht het gewoon lekker af.
Enige kanttekening die ik op dit moment heb is dat dit geen aankoop voor de basis is zolang Huntelaar er nog is. En directe versterkingen is juist wat we zo hard nodig hebben. Aan de andere kant lijkt het erop dat Ajax eindelijk anticipeert.
Ik wacht het gewoon lekker af.
Enige kanttekening die ik op dit moment heb is dat dit geen aankoop voor de basis is zolang Huntelaar er nog is. En directe versterkingen is juist wat we zo hard nodig hebben. Aan de andere kant lijkt het erop dat Ajax eindelijk anticipeert.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma apr 21, 2008 9:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
In een jaar tijd zijn we Johnny, Stam en Grygera kwijt; 3 centrumverdedigers. Van der Wiel is al een half jaar "enkele weken" uitgeschakeld. Vermaelen blijft erg blessuregevoelig. We krijgen Colin (wiens contract is verlengd) en de (vermoedelijk 40-jarige) Kuffour terug.
Ik vraag mij af.
WAAR BLIJVEN ZELFS MAAR DE GERUCHTEN OVER DE AANKOOP VAN ENKELE GOEDE VERDEDIGERS?!!
Ik vraag mij af.
WAAR BLIJVEN ZELFS MAAR DE GERUCHTEN OVER DE AANKOOP VAN ENKELE GOEDE VERDEDIGERS?!!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Je zegt het al, Cees. We hebben Kuffour, Vermaelen, Colin, Van der Wiel, Vertonghen, Silva. Waar hebben wij verdedigers voor nodig?
Heeft deze speler eigenlijk ooit jeugdinterlands gespeeld?

Ja, dat kan ook. Ik zeg toch niet dat ik weet wat voor speler het is? Ik probeer alleen een en ander af te leiden uit de informatie die ik krijg. Daar is toch niets mis mee?Peter schreef:Zo kun je ook een tegenbericht plaatsen, natuurlijk.
Dat vraag ik me sinds de tijd van Chivu al af een goede links en rechtsback. Silva is redelijk tot goed , maar daarna valt er een gat dat geldt ook voor op linksWie kent Cees de Wolf nog schreef:In een jaar tijd zijn we Johnny, Stam en Grygera kwijt; 3 centrumverdedigers. Van der Wiel is al een half jaar "enkele weken" uitgeschakeld. Vermaelen blijft erg blessuregevoelig. We krijgen Colin (wiens contract is verlengd) en de (vermoedelijk 40-jarige) Kuffour terug.
Ik vraag mij af.
- peter
Op basis van youtube filmpjes kan ik geen beeld maken. Het ziet er daar allemaal geweldig uit namelijk.joey schreef: Ja, dat kan ook. Ik zeg toch niet dat ik weet wat voor speler het is? Ik probeer alleen een en ander af te leiden uit de informatie die ik krijg. Daar is toch niets mis mee?
Verder kan ik op basis van cijfers wel concluderen dat hij vooral dit seizoen is doorgebroken. In de voorgaande seizoenen was het allemaal niet zo denderend. Jeugdelftallen zal hij daarom ook wel niet hebben aangedaan, maar dat zou ook geen schande zijn.
- peter
Dit fragment is nog beter:
http://www.youtube.com/watch?v=pnSVqlR4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=pnSVqlR4 ... re=related
Tussen twee haakjes, Ajax zou nog een speler op het oog hebben:
voetbalzoneDe Amsterdammers hebben ook een andere Zuid-Amerikaan op het oog: Carlos Villanueva. De 22-jarige Chileense middenvelder speelt in eigen land voor Audax en liep enkele jaren geleden al stage in de hoofdstad. Ook Bayern München zou interesse hebben in de speler. (La Tercera)