PSV 2007 - 2008 (deel II)
Het is toch stom om te zeggen dat Kessler naar Amsterdam moet komen. Ik dacht dat de club daar na Henkie wel achter was gekomen.Peter schreef:Ach dat hoort toch bij het spel man. Iedere eppo wist dat die kans erg klein was.Harm schreef:Hah, dan moet je dat domme konijn en die coach van jullie vertellen dat ze hun bek moeten houden.Peter schreef:Hoe is het om kampioen te worden?
"in Amsterdam had men zich al rijk gerekend. Maar zo zie je maar weer, altijd grote mond maar nooit presteren."
Ik vind dat zo mooi, he. Die verschrikkelijke calimero's denken altijd dat ze ons er bij moeten halen.
- Jinne
- Site Admin
Volgens mij heeft Thijs toch uitgelegd dat Koster het helemaal niet zo gezegd heeft.
Ik ga hier ook geen PSV feliciteren. De KNVB had dit seizoen gewoon eens een keer geen schaal uit moeten reiken. Waardeloos jaar was het, met de vier meest saaie mensen op aarde die aan de touwtjes mochten trekken bij de vier traditionele topclubs.
Ik ga hier ook geen PSV feliciteren. De KNVB had dit seizoen gewoon eens een keer geen schaal uit moeten reiken. Waardeloos jaar was het, met de vier meest saaie mensen op aarde die aan de touwtjes mochten trekken bij de vier traditionele topclubs.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We pakken tegen jullie 1 punt. Als dat andersom was geweest, dan waren wij kampioen geworden. Heel simpel, maar zo bekijk ik het.Harm schreef:Ik vond Ajax de afgelopen weken niet slechter dan PSV. In deze vorm wint Ajax de playoffs ook gemakkelijk.Peter schreef:Niet waar. Wij zijn nog net wat slechter. Heel droevig, maar waar.
Over het hele seizoen heb je inderdaad gelijk. Maar ik heb het over de tendens en die is bij Ajax positief en bij PSV negatief.Peter schreef:We pakken tegen jullie 1 punt. Als dat andersom was geweest, dan waren wij kampioen geworden. Heel simpel, maar zo bekijk ik het.Harm schreef:Ik vond Ajax de afgelopen weken niet slechter dan PSV. In deze vorm wint Ajax de playoffs ook gemakkelijk.Peter schreef:Niet waar. Wij zijn nog net wat slechter. Heel droevig, maar waar.
Eens, al kwam dit voornamelijk doordat Huntelaar en met name Suarez het klusje klaarde. Het spel is nog steeds bedroevend.Harm schreef:Ik vond Ajax de afgelopen weken niet slechter dan PSV. In deze vorm wint Ajax de playoffs ook gemakkelijk.Peter schreef:Niet waar. Wij zijn nog net wat slechter. Heel droevig, maar waar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Heracles kreeg bij de stand 1-0 een enorme kans. Stekelenburg haalde de bal eruit met een Gomesje. Verder scoorde Heracles in de tweede helft, schoot Klavan (?) nog een keer op de paal en kreeg het nog een paar flinke kansen. Nee, solide zag het spel van Ajax er niet uit.
Bij alle teleurstelling toch nog goed nieuws voor ons:
Hoi. Hoi hoi hoi hoi hoi.
Bij alle teleurstelling toch nog goed nieuws voor ons:
ADKoevermans: ik blijf bij PSV
EINDHOVEN - Danny Koevermans gaat er van uit dat hij ook volgend seizoen onder contract staat bij PSV.
Feyenoord en Ajax hebben al laten weten serieuze belangstelling te hebben voor de clubtopscorer van de landskampioen. Koevermans: ,,Ik laat alles maar over me heen komen, maar ik ga er van uit dat ik gewoon bij PSV blijf. Ik heb het hier prima naar mijn zin.’’
Hoi. Hoi hoi hoi hoi hoi.

Het stinkt aan alle kanten!