Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Lionel

Bericht door Lionel » do apr 17, 2008 3:41 pm

Liever Engelaar dan Perez
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do apr 17, 2008 4:53 pm

joey schreef:Kuffour? Ik mag hopen dat die binnenkort weer weg is, zeg. :1evil.gif:
Lijkt me wel. Die wissel van gisteren was vast een voorbode. Hele elftal wordt omgegooid om maar niet Kuffour in te brengen.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do apr 17, 2008 5:27 pm

joey schreef:Van Geel is het nu in alles met Van Basten eens. :hypocrite.gif:

Ik ben doodsbenauwd dat Van Basten Engelaar en Koevermans haalt voor een bak geld.
Koevermans...heeft aangegeven dat hij nog graag nog eens in de havenstad wil voetballen... Voelt ie zich namelijk thuis. Verbeek schijnt als ik het AD van vandaag mag geloven ook wel gecharmeerd van hem te zijn . Zelfde geldt voor Suljemani.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » vr apr 18, 2008 8:37 am

Seedorf vreest komst van Ronaldinho
www.voetbalonline.nl
Donderdag 17 April 2008 21:42

Aan de Milanese periode van Clarence Seedorf zou deze zomer weleens een eind kunnen komen. De middenvelder overweegt een vertrek bij AC Milan vanwege de mogelijke komst van Ronaldinho op zijn plek.

De 32-jarige Nederlander denkt dat hij uit beeld zal raken bij de komst van de Braziliaanse spelmaker omdat Carlo Ancelotti een aanval wil creëren waarin Ronaldinho en Kaká kort achter Alexandre Pato spelen. Seedorf ziet een rol op het tweede plan niet zitten en wil in de laatste jaren van zijn carrière wekelijks spelen.

Valencia houdt de ontwikkelingen rond Seedorf nauwlettend in de gaten. De Spaanse ploeg zou een nieuw middenveld rond de spelmaker willen gaan bouwen.
Misschien toch nog eens een poging wagen?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 18, 2008 11:36 am

Die wil nog niet terug. En zijn contact met Van Basten is niet geweldig, mogen we stellen.
Het stinkt aan alle kanten!

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » vr apr 18, 2008 11:39 am

Bovendien las ik ook ergens dat Kaka weg wou mocht Ronaldinho naar AC komen....

Het is allemaal nog even koffiedik kijken.
Pompiedom

wimpey

Bericht door wimpey » vr apr 18, 2008 7:54 pm

joey schreef: Ik ben doodsbenauwd dat Van Basten Engelaar en Koevermans haalt voor een bak geld.
Alles maar dan ook alles is beter dan die bejaarde dwazen die H&M hebben binnengehaald.

MVB heeft het niet voor niets over Barca, Arsenal en Milan: die haalt echt geen spelers van het niveau Luque, Colin, Rommedahl, Urzaiz binnen.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 19, 2008 8:12 am

Dat zou je denken, maar bij Ajax staan ze voor niets. Het kan steeds nóg erger. Hopelijk verandert dat patroon. En ik zit dus om te beginnen niet op Engelaar en Koevermans te wachten.

peter

Bericht door peter » za apr 19, 2008 9:01 am

En als ze die willen vastleggen, met name Engelaar, waarom is die jongen er dan nog niet? Het kan hetzelfde patroon zijn als in de voorgaande jaren waarin men het niet weet en maar wat aanklooit om vervolgens dan in Juli Engelaar te contracteren. Ik hoop vurig dat men druk bezig is achter de schermen met allerlei mensen, maar die twijfel is er.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 19, 2008 9:02 am

Die twijfel is er zeker. Tja, wij zijn getraumatiseerd. :blush.gif:

:ajaxscarf.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za apr 19, 2008 9:32 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Ik ben doodsbenauwd dat Van Basten Engelaar en Koevermans haalt voor een bak geld.
Alles maar dan ook alles is beter dan die bejaarde dwazen die H&M hebben binnengehaald.

MVB heeft het niet voor niets over Barca, Arsenal en Milan: die haalt echt geen spelers van het niveau Luque, Colin, Rommedahl, Urzaiz binnen.
Nee, hij laat die bijtekenen... :confused.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 20, 2008 5:44 am

joey schreef:Die twijfel is er zeker. Tja, wij zijn getraumatiseerd. :blush.gif:

Zeker. Wat mij zorgen baart, is dat MVB binnenkort bezig is met Oranje en niet met Ajax. Als ie z'n zaken niet al zeer binnenkort geregeld heeft, komen er in juli en augustus weer spelers binnendruppelen. Lijkt me niet ideaal.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 20, 2008 12:18 pm

wimpey schreef:
joey schreef:Die twijfel is er zeker. Tja, wij zijn getraumatiseerd. :blush.gif:

Zeker. Wat mij zorgen baart, is dat MVB binnenkort bezig is met Oranje en niet met Ajax. Als ie z'n zaken niet al zeer binnenkort geregeld heeft, komen er in juli en augustus weer spelers binnendruppelen. Lijkt me niet ideaal.
Zoals ik al eerder zei, hij heeft nog een maand. Vanaf half mei gaat namelijk de voorbereiding op het EK beginnen en dan gaat de KNVB het écht niet toestaan dat Van Basten de helft van zijn tijd aan het scouten van potentiële Ajacieden besteedt.

Zijn er voor half mei geen spelers, dan zullen het waarschijnlijk weer de favorietjes van MvG en zijn scouting worden. Dan weten we het wel weer.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo apr 20, 2008 12:21 pm

Scherrer schreef:
wimpey schreef:

Zoals ik al eerder zei, hij heeft nog een maand. Vanaf half mei gaat namelijk de voorbereiding op het EK beginnen en dan gaat de KNVB het écht niet toestaan dat Van Basten de helft van zijn tijd aan het scouten van potentiële Ajacieden besteedt.

Zijn er voor half mei geen spelers, dan zullen het waarschijnlijk weer de favorietjes van MvG en zijn scouting worden. Dan weten we het wel weer.
Nee, nee, die word volgens de kenners elk moment nu ontslagen :hypocrite.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 20, 2008 12:22 pm

Jansma schreef:
Scherrer schreef:
wimpey schreef: Zeker. Wat mij zorgen baart, is dat MVB binnenkort bezig is met Oranje en niet met Ajax. Als ie z'n zaken niet al zeer binnenkort geregeld heeft, komen er in juli en augustus weer spelers binnendruppelen. Lijkt me niet ideaal.

Nee, nee, die word volgens de kenners elk moment nu ontslagen :hypocrite.gif:
Lijkt me handig, ja. Dan hebben we tussen half mei en begin juli helemaal níemand die zich met het technische beleid bezig houdt.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo apr 20, 2008 12:48 pm

precies, dus ik zei al eerder... wat is erger...

Van Geel die tot na EC ons nieuwe team bouwt
of
Van Basten die pas na EC met de opbouw/transfers begint

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo apr 20, 2008 12:50 pm

Allebei erg. Daarom moeten er ook NU aankopen gedaan worden. Daar blijf ik op hameren. :1evil.gif:

Pierre

Bericht door Pierre » zo apr 20, 2008 1:12 pm

Voetbalprimeur.nl schreef:Ajax volgt weer Chileense spelmaker

In de zoektocht naar een nieuwe spelmaker stuurt Ajax scouts naar Chili. Volgens de lokale krant La Tercera hebben de Amsterdammers wederom belangstelling voor Carlos Villanueva.
Villanueva stond al twee keer eerder in de belangstelling van Ajax. In 2006 liep de middenvelder van Audax Italiano stage bij de Amsterdamse club en ook afgelopen zomer stond zijn naam op het verlanglijstje van technisch directeur Martin van Geel.

Ajax heeft inmiddels concurrentie gekregen in de strijd om Villanueva, die bij Audax Italiano nog een contract heeft tot 2009. Ook Bayern München wil de 22-jarige Chileen graag vastleggen. De middenvelder moet ongeveer zes miljoen euro kosten.

Naast Villanueva volgt Ajax nog meer spelmakers. De Amsterdammers worden ook gelinkt aan Gai Assulin (FC Barcelona), Yoann Gourcuff (AC Milan), Steven Defour (Standard Luik), Renato Augusto (Flamengo) en Marko Marin (Borussia Monchengladbach).

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo apr 20, 2008 1:57 pm

Guy Asulin in de belangstelling van AJAX? Niks over gehoord. Verder is die jongen pas net 17 geworden. Laatst nog zijn eerste minuten in het eerste van Israel gemaakt. Verder is hij meer een speler voor op de flank.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

robiono

Bericht door robiono » zo apr 20, 2008 5:40 pm

peter

Bericht door peter » zo apr 20, 2008 5:42 pm

Daar staat dus dat Ajax rond is met Cvitanich. Kent iemand deze jongeman?

peter

Bericht door peter » zo apr 20, 2008 5:45 pm

Dutch Oven
by Juan Arango for Mad About Fútbol April 20, 2008

Argento-croat striker Dario Cvitanich decided that he will not head to Espanyol, so now they will have to look at Plan B. The Banfield net piercer saw the opportunity to go to Ajax and penned a five-year, 6 million euro deal to play for Ajax. Expect him to really shine next year where he will have one of the best teachers in the craft of scoring in Marco Van Basten. Spanish sports daily As reported on Sunday that Cvitanich will not see action at the Olimpic Monjuic next season.

http://www.groundreport.com/Sports/Dutch-Oven
Cvitanich no vendrá: Se irá al Ajax cinco temporadas por seis millones
La primera opción de los pericos, Darío Cvitanich, no jugará en el Estadi Olímpic, puesto que ha cerrado su traspaso a otro equipo: el Ajax de Amsterdam.

EN TU MÓVIL
Tu equipo siempre contigo: Himnos y cánticos en tu movil.
Juega al fútbol estés donde estés. Pro evolution Soccer en tu móvil. Envía ASJUEGO PRO al 5155.
Moisés Llorens | 20/04/2008

La dirección deportiva del Espanyol deberá desempolvar una de sus carpetas, la destinada a rastrear delanteros para la próxima temporada. La primera opción de los pericos, Darío Cvitanich, no jugará en el Estadi Olímpic, puesto que ha cerrado su traspaso a otro equipo: el Ajax de Amsterdam. El argentino firmará por la entidad holandesa las próximas cinco temporadas, previo pago de seis millones.

Una vez más, las restringencias económicas que azotan al Espanyol han impedido la llegada de un futbolista deseado, y que tanto Paco Herrera como Albert Valentín y Juan Carrillo tenían en altísima consideración. Cvitanich, que el viernes no jugó ante Independiente (y su equipo perdió 3-0) tenía también ofertas de Nápoles y Boca.

www.as.com
Lijkt uit de hoge hoed opeens te komen, zeg. Nog nooit van die man gehoord.
Laatst gewijzigd door peter op zo apr 20, 2008 5:48 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo apr 20, 2008 5:46 pm

Staat dat hij voor vijf jaar getekend heeft, toch?

Misschien kan Thomas iets over hem vertellen. :hypocrite.gif:

Kijk, er komt beweging in. En nu doorzetten. :1evil.gif: Al zal het Ajax kennende nog wel een maandje duren voordat er iets officieel gemaakt wordt.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo apr 20, 2008 5:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo apr 20, 2008 5:48 pm

Wiki schreef:Darío Cvitanich
Darío Cvitanich
Personal information
Date of birth
May 16, 1984
Place of birth   
Baradero, Argentina
Height
1.75 m (5 ft 9 in)
Playing position
Striker
Club information
Current club
Banfield
Number
20
Senior clubs1
Years
Club
App (Gls)*
2003-present
Banfield
75 (24)   
1 Senior club appearances and goals
counted for the domestic league only and
correct as of 16 December 2007.
* Appearances (Goals)
Darío Cvitanich (born May 16, 1984, in Baradero Buenos Aires Province) is an Argentine football striker. He currently plays for Banfield in the Argentine Primera División.
[edit] Career
Cvitanich has been at Banfield since 2003. He made his debut for the club on October 20, 2003 in a 3-1 defeat to Olimpo de Bahía Blanca. He scored a hat trick in a 4-0 win against Newell's Old Boys on April 27, 2007. He played, and scored, for Banfield in the Copa Libertadores 2007.[1]
Dario Cvitanich (Cvitanic) is of Croatian heritage and also holds a Croatian passport. The Croatian Football Federation got an eye on him and he could be called upon to represent his "second home", Croatia, in the future. Unlike Bilos, who is also an Argentinian of Croatian heritage and was summoned by the Croatian Football Federation which he turned down, Cvitanic explained that he would be honored to represent the country of his parents if he was picked.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 20, 2008 5:49 pm

Een spits? Dat zou niks voor v. Geel zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gesloten