Vind je het leuk dat hij ongelijk heeft, ofzo? Ik baal er namelijk wel van als Psv voor komt.Voetske schreef:Die Lucas
Ajax-Heracles zondag 20-4-2008
- Cluijffert
- Daily Blind
Punt is, ik zie de wedstrijd, en dan kan ik niet anders concluderen dat dit Vitesse niet bij machte is om het Psv echt moeilijk te maken.Hoop natuurlijk van wel, net als Lucas dat hoopt, maar dat is natuurlijk heel iets anders ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 20, 2008 2:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
- Cluijffert
maar dat kan (en mag) geen verrassing zijn toch?Voetske schreef:Punt is, ik zie de wedstrijd, en dan kan ik niet anders concluderen dat dit Vitesse niet bij machte is om het Psv echt moeilijk te maken.Hoop natuurlijk van wel, net als Lucas dat hoopt, maar dat is natuurlijk heel iets anders ..
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Jansma schreef:net zoals Feyenoord we moeten het nu hebben van het leed van ons aartsrival, niet ons eigen success...Peter schreef:1-0 Twente. Wel mooi voor Feyenoord.
Hou toch op met je jankverhalen en constant gezeik man...Wat lul toch slap...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee, dat heb ik van te voren ook aangegeven.Dat wil dus niet zeggen dat je dan geen hoop hebt dat het misschien Vitesse toch gaat lukken.Dat je die hoop hebt als AJAX supporter lijkt me logisch.Jansma schreef:maar dat kan (en mag) geen verrassing zijn toch?Voetske schreef:Punt is, ik zie de wedstrijd, en dan kan ik niet anders concluderen dat dit Vitesse niet bij machte is om het Psv echt moeilijk te maken.Hoop natuurlijk van wel, net als Lucas dat hoopt, maar dat is natuurlijk heel iets anders ..
Blij met de punten ...