De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Hij heeft nu 3 wedstrijden met hun 2 samen gespeeld. Tegen Oostenrijk en tegen Kroatie en nog een tegenstander?
Deze 2 jongens zijn nu ook stukken beter dan toen ze 3 jaar geleden samenspeelden. Dus ik vind het onzin om Van Basten nu credits te geven. Deze spelers zijn beiden gegroeid in hun rol en het is heel waarschijnlijk dat er 1tje minder hard was gegroeid als ze beiden nog bij Ajax hadden gespeeld.
Deze 2 jongens zijn nu ook stukken beter dan toen ze 3 jaar geleden samenspeelden. Dus ik vind het onzin om Van Basten nu credits te geven. Deze spelers zijn beiden gegroeid in hun rol en het is heel waarschijnlijk dat er 1tje minder hard was gegroeid als ze beiden nog bij Ajax hadden gespeeld.
IK GELOOF!!!!!!
Dat doe je sowieso niet graag, geloof ik. Je geeft liever die voormalig rechtsbuiten van Telstar en huidig creep de credits.Rishi schreef: Dus ik vind het onzin om Van Basten nu credits te geven.

MVB moet nu een deal maken met VDV. Blijf nog een jaar in Hamburg, dan halen we je na volgend seizoen voor 1.3 miljoen terug naar Ajax. Dat zou een meesterzet zijn.
- Cluijffert
Ajacieden we zijn veranderd van nuchter sceptics in true believers...
... we worden toch nog kampioen dit jaar
... van Basten is een goede trainer
... van Geel heeft niets meer te zeggen
... van Geel hij gaat ontslagen worden
... van Basten hij gaat een goede manager/td worden
... van Basten hij is goed in scouten spelers en bouwen team
maar ja, nergens based op facts hé... alleen hoop.
... we worden toch nog kampioen dit jaar
... van Basten is een goede trainer
... van Geel heeft niets meer te zeggen
... van Geel hij gaat ontslagen worden
... van Basten hij gaat een goede manager/td worden
... van Basten hij is goed in scouten spelers en bouwen team
maar ja, nergens based op facts hé... alleen hoop.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Wat heeft MvB nou gedaan? Leg me dat eens uit. Ik denk dat Koeman toendertijd ook wel graag een VDV en Sneijder had gehad die al zover in hun ontwikkeling waren......wimpey schreef:Dat doe je sowieso niet graag, geloof ik. Je geeft liever die voormalig rechtsbuiten van Telstar en huidig creep de credits.Rishi schreef: Dus ik vind het onzin om Van Basten nu credits te geven.![]()
MVB moet nu een deal maken met VDV. Blijf nog een jaar in Hamburg, dan halen we je na volgend seizoen voor 1.3 miljoen terug naar Ajax. Dat zou een meesterzet zijn.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16