De plannen van Jan
Moderator: mods
Is hij weggestuurd? Vindt hij dat hij te weinig verdient? Is hij toe aan iets anders? Waarom zou dit passen in de "Plannen van Jan"? Door dit bericht in deze topic te plaatsen, wordt gesuggereerd dat hij door jan is weggestuurd.
We zullen op den duur wel horen waarom.
We zullen op den duur wel horen waarom.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
ASTahamata blijft bij Ajax
woensdag 09 april, door Eddie, Veenendaal, 14:17u, Ajax Showtime
In tegenstelling tot eerdere berichten blijft Simon Tahamata gewoon bij Ajax. Vandaag verscheen er een bericht dat Tahamata naar Alemannia Aachen zou vertrekken, maar dit wordt door betrokken ontkent.
De oud-speler van onder andere Ajax en Standard Luik heeft zijn contract, evenals de vrijwel alle andere jeugdtrainers bij Ajax, met een paar jaar verlengd.
Stomme Belgen ook.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Pffff. Dit zullen we maar geloven, al is het kofschip lastig voor de dienstdoende verslaggever.Bertje schreef:ASTahamata blijft bij Ajax
woensdag 09 april, door Eddie, Veenendaal, 14:17u, Ajax Showtime
In tegenstelling tot eerdere berichten blijft Simon Tahamata gewoon bij Ajax. Vandaag verscheen er een bericht dat Tahamata naar Alemannia Aachen zou vertrekken, maar dit wordt door betrokken ontkent.
De oud-speler van onder andere Ajax en Standard Luik heeft zijn contract, evenals de vrijwel alle andere jeugdtrainers bij Ajax, met een paar jaar verlengd.
Stomme Belgen ook.
Het stinkt aan alle kanten!
www.elfvoetbal.nlTahamata blijft gewoon bij Ajax
Simon Tahamata heeft met Ajax overeenstemming bereikt om zijn aflopende verbintenis als jeugdtrainer met vier jaar te verlengen. Eerder kwam het nieuws naar buiten dat de voormalig topvoetballer zijn carrière bij het Duitse Alemannia Aachen zou voortzetten.
"Ik heb geen idee hoe dat de wereld is ingekomen," zegt Tahamata tegenover ELF Voetbal. "Ik las het op diverse websites en was er zelf behoorlijk verbaasd over. Het is namelijk echt complete onzin. Er is totaal geen sprake van dat ik naar het buitenland ga."
De oud-international peinst er niet over om weg te gaan uit Amsterdam. "Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin. Het is geweldig werken bij Ajax. Er loopt veel talent rond, waar ik nog lang niet klaar mee ben. Ook Wim Jonk, met wie ik een goed duo vorm, staat op het punt zijn contract te verlengen. Overigens kan ik het met alle collega's binnen Ajax goed vinden. Het is gewoon een prachtige club."
Gelukkig maar.

Ik begreep er al niets van. Ik zag die man een tijdje terug op de Toekomst met zijn spelertjes lachen en dollen... Volgens mij is hij bij Ajax goed op zijn plaats.
Het stinkt aan alle kanten!
In de T. van vandaag staat een artikel over de jeugdopleiding van AJAX. "Jeugdtrainers van AJAX werken aan de toekomst."
Praten over de toekomst van de Toekomst.
Dat deed AJAX de afgelopen 2 dagen in Noordwijk aan Zee, Zo'n 50 jeugdtrainers, fysiotherapeuten.....
Meer kan ik niet lezen zonder te betalen...
Iemand wel toegang?
Praten over de toekomst van de Toekomst.
Dat deed AJAX de afgelopen 2 dagen in Noordwijk aan Zee, Zo'n 50 jeugdtrainers, fysiotherapeuten.....
Meer kan ik niet lezen zonder te betalen...

Iemand wel toegang?
ASKnappe winst Ajax A1 bij FC Twente
zaterdag 19 april, door SP, Amsterdam, 17:40u, Ajax Showtime
Ajax A1 heeft de uitwedstrijd bij FC Twente/Heracles A1 knap met 2-4 gewonnen. Leandro Resida en Erixon Danso scoorden beiden twee keer voor de ploeg van Sonny Silooy.
Ondanks de zege staat Ajax nog steeds op een gedeelde vierde plaats samen met SC Heerenveen A1.
Ajax A2 won eenvoudig met 1-5 bij BV Veendam A1. Bij rust was het al 0-4. Van deze verslag komt vanavond een verslag op Ajax Showtime.
De B2 van Ajax kon het thuis niet bolwerken tegen Zeeburgia B1. Het werd 0-2 voor de gasten. Bij de B2 deden 5 spelers uit de C1 mee.
Ajax C1 boekte een 3-2 oefenzege op ADO Den Haag C1. Djarno Hofland, Stefano Denswil en Terell Ondaan scoorden voor de ploeg van trainer Wim Kwakman, die starte met twee spelers uit de C2 in de basis.
Uit bij Feyenoord C2 boekte Ajax C3 een erg fraaie 2-5 zege. Door deze zege komen Feyenoord en Ajax in punten gelijk.
Kijk eens aan.
AS04-06-08 - Overzicht nieuwe en vertrekkende jeugd
Overzicht nieuwe jeugdspelers
Zoals gebruikelijk heeft Ajax voor haar jeugdelftallen weer een aantal nieuwe spelers van buitenaf aangetrokken. Randel Shakison is daarbij de opvallendste naam. De verdediger moest vorig jaar vertrekken bij Ajax, maar keert na een jaar alweer terug in de opleiding. Een overzicht:
Ajax A1:
Randel Shakison (FC Volendam)
Ajax A2:
Qendrim Gashi (UVS Leiden)
Fabian Serrarens (Zeeburgia)
Ajax B1:
Nout Barentsen (Always Forward)
Warner Hahn (Sparta Rotterdam, zie foto)
Jody Lukoki (Young Boys)
Juanito Wassenaar (Zeeburgia)
Ajax B2:
David Lizardo (SVVSMC)
Rowendy Schoop (Forum Sport)
Ajax C1:
Bram Barhorst (SVW’27)
Jessey Kuiper (FC Volendam)
Darren Rosheuvel (Haarlem)
Vertrekkende spelers:
Vooral bij de A-jeugd moet een groot aantal spelers vertrekken. Of Calvin Mac Intosch mag blijven is nog onbekend. De verdediger, die volgend jaar senior is, is anderhalf jaar geblesseerd geweest.
Ajax A1:
Frank Olijve (FC Groningen)
Darryl Lachman (FC Groningen)
Erixon Danso (FC Utrecht)
Kevin Huijsman (FC Utrecht)
Ismo Vorstermans (FC Utrecht)
Joel Tillema
Renaldo Jongebloet
Leandro Resida
Ajax A2:
Matthew Lam
Giovanni Kasanwirjo (KFC)
Troy Zwanenberg (SV Hoofddorp)
Justin Sporkslede (Haarlem)
Rafael Uiterloo (FC Utrecht)
Jesper Floren (keert terug naar Zweden)
Ajax B2:
Ralf Fenne (Haarlem)
Ricardo Flierman (FC Volendam)
Quincy Promes (Haarlem)
Ajax C1:
Fernando Lewis (Haarlem)
Timo Letschert (Haarlem)
Torell Ondaan (Haarlem)
- Daily Blind
Makkelijk yeggen Joey.. Misschien waren ze veel belovend, maar hebben ye het gewoon niet gebracht (hier zijn diverse redenen voor.. Maar wij vinden het gewoon leuk om alles op de club te schuiven.joey schreef:De buitenlanders Lam en Floren worden afgevoerd. Twee foutjes van de scouting dus.
Ook Justin Sporkslede vertrekt, maar zijn kleine broertje, het grote talent, blijft wel (nu C1).
Maar kut mentaliteit of geen doorgroei (stilstand) worden nooit genoemd..
Zou je de vetgedrukte letter even door een 'y' kunnen vervangen. Staat zo slordig...Zlatan Son of God schreef: Makkelijk yeggen Joey.. Misschien waren ze veel belovend, maar hebben ye het gewoon niet gebracht (hier zijn diverse redenen voor.. Maar wij vinden het gewoon leuk om alles op de club te schuiven.
Maar kut mentaliteit of geen doorgroei (stilstand) worden nooit genoemd..