PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do apr 17, 2008 9:44 am

joey schreef:Ik vind het namelijk schandalig dat Ajax dit seizoen geen kampioen wordt.
Eens.

Dat wil zeggen: als je de huidige Ajax-selectie als gegeven neemt, dan is het heel normaal dat Ajax geen kampioen wordt. Deze selectie is namelijk niet top, en daar komt nog bij dat we in oktober de trainer van het tweede team hoofdtrainer hebben gemaakt en er meteen bij hebben gezegd dat hij het seizoen zou afmaken (??). Kortom: dat dit Ajax geen kampioen wordt, is geen schande, maar logisch.

Maar het is wel een schande dat dít het Ajax van dit seizoen is - en daar is Martin van Geel de hoofdverantwoordelijke voor. Hij was vorig jaar al TD, heeft uitgebreid kunnen analyseren hoe slecht de verdediging was, uitgebreid kunnen anticiperen op het vertrek van Sneijder en uitgebreid een hele zomer de markt kunnen afschuimen. En waar komt 'ie mee op de proppen?

PSV heeft een paar maanden Ronald Koeman als trainer gehad, en daarna zelfs Jan Wouters. En nóg heeft Ajax niet kunnen profiteren. Dat geeft wel aan met wat een dramatische selectie we deze jaargang zijn begonnen - en dát is een schande, ja.

K.
Still alive...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do apr 17, 2008 9:52 am

Even iets heel anders. Ik las net dat er nog gewoon kaarten te verkrijgen zijn voor het uitvak van PSV in Arnhem. Wat een fantastische aanhang hebben ze daar toch ook..... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 17, 2008 9:54 am

Dat komt omdat het geweldig gezellig is in Eindhoven zelf !
Grote schermen, tienduizenden mensen en veel bier :headbang.gif:
:wink.gif:
GangstaRiB schreef:Nee, maar het feit dat Gomes schittert iedere keer, betekent dat de tegenstander veel bij het doel van psv komt. En dat kun je niet ontkennen. De afgelopen jaren stond er een degelijk duo voor Gomes, nu niet meer.
Dit ben ik helemaal met je eens :biggthumpup.gif:
Al vind ik van de huidige verdediging vooral de backs minder, met name de linksbackpositie is vrij droevig. Maar goed, een Alex centraal scheelt natuurlijk enorm veel. Veel beter kun je ze niet krijgen, dus een vermindering van kwaliteit is het huidige centrale duo sowieso.

Ik hoop dan ook op het aantrekken van een goede linksback (Lee) of het aantrekken van een goede centrale linksbenige verdediger (Salcido kan dan linksback). Mocht Salcido vetrekken (die kans is zeker aanwezig), dan moeten er zowel een linksback als een CV aangetrokken worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 17, 2008 10:01 am

Kowalczyk schreef:Maar het is wel een schande dat dít het Ajax van dit seizoen is - en daar is Martin van Geel de hoofdverantwoordelijke voor. Hij was vorig jaar al TD, heeft uitgebreid kunnen analyseren hoe slecht de verdediging was, uitgebreid kunnen anticiperen op het vertrek van Sneijder en uitgebreid een hele zomer de markt kunnen afschuimen. En waar komt 'ie mee op de proppen?
Het is mij een raadsel waar die man mee bezig is. Kijk, hij begon aardig. Investeerde in KJH, haalde Stam. Maar sindsdien zitten we blijkbaar met zijn dubbelganger opgescheept. Ik kan geen enkele lijn in zijn beleid ontdekken en de doortastendheid van het begin is volledig verdwenen. Echt, ik begrijp er niets van. HtC zei vorig seizoen al: we hebben teveel tegendoelpunten gekregen. Dan begint Stam te kwakkelen en wat doe je? Niets. Ja, Kuffour wordt gehaald, in de winterstop, terwijl zijn club in de zomer al met hem aan het leuren was. En dan blijkt hij bij zijn komst nog geblesseerd ook. Ongelooflijk. Van Geel zet ons voor l*l. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 17, 2008 10:20 am

joey schreef:Het is mij een raadsel waar die man mee bezig is. Kijk, hij begon aardig. Investeerde in KJH, haalde Stam. Maar sindsdien zitten we blijkbaar met zijn dubbelganger opgescheept.
Tja, destijds kon hij blijkbaar wel kritisch naar de Ajax-selectie kijken. Nu hij zijn eigen werk moet beoordelen kan hij dat blijkbaar niet meer. Ik hoorde hem laatst nog zeggen dat dit een goede selectie is. :drecul.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 17, 2008 10:30 am

'Moskou' aan neus PSV voorbij

EINDHOVEN - PSV krijgt niet de kans om de Railway Cup-titel in Moskou te verdedigen. De Eindhovenaren versloegen vorig jaar AC Milan en Real Madrid, maar ontvingen gek genoeg geen nieuwe uitnodiging. Naast Lokomotiv Moskou nemen Chelsea, Sevilla en AC Milan deel, meldt Chelsea.
Telegraaf

Zo gek is dat toch niet?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do apr 17, 2008 11:08 am

Baseman schreef:Wat heeft populariteit met kwaliteit te maken ?
Of wil je zeggen dat Vd Doelen de beste speler van PSV was vroeger ?
Idd en Heitinga nu bij ons, terwijl dat ook geen hoogvlieger is.

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 17, 2008 11:28 am

joey schreef:Zo gek is dat toch niet?
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel.
Maar dat 'gek genoeg' maakt de Telegraaf er dus van...

Lionel

Bericht door Lionel » vr apr 18, 2008 10:29 am

ZE KRIJGEN PAK SLAAG ZONDAG
IK GELOOF!!!!!!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » vr apr 18, 2008 10:31 am

Rishi is ook al zo positief! :ajaxscarf.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 18, 2008 11:03 am

Ik zou kunnen zeggen 'succes zondag', maar dat zou hypocriet zijn. Ik hoop dat Gomes, Afellay, Simons en Farfán er binnen no time af moeten met pijntjes of een rode kaart en dat Vitesse PSV helemaal naar de tyfus speelt. :ajaxsmiley.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr apr 18, 2008 11:21 am

Ik ben altijd positief! Anders stelt mijn leven ook niet echt veel voor :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » vr apr 18, 2008 11:26 am

Thomas schreef:Ik zou kunnen zeggen 'succes zondag', maar dat zou hypocriet zijn. Ik hoop dat Gomes, Afellay, Simons en Farfán er binnen no time af moeten met pijntjes of een rode kaart en dat Vitesse PSV helemaal naar de tyfus speelt. :ajaxsmiley.gif:
Dan hoop ik op een allesverzengende vuurzee in de ArenA okee? :onfire.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr apr 18, 2008 11:28 am

Mag je hopen! Ik hoop dat Gomes morgen Affelay uitscheldt voor kutmarokaan. Ruzie op de training, Gomes wordt ontslagen en verkocht voor 2 miljoen. Heerlijk
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 18, 2008 11:31 am

Harm schreef:
Thomas schreef:Ik zou kunnen zeggen 'succes zondag', maar dat zou hypocriet zijn. Ik hoop dat Gomes, Afellay, Simons en Farfán er binnen no time af moeten met pijntjes of een rode kaart en dat Vitesse PSV helemaal naar de tyfus speelt. :ajaxsmiley.gif:
Dan hoop ik op een allesverzengende vuurzee in de ArenA okee? :onfire.gif:
Nee, want dat is off-topic. :biggrin.gif:

Harm

Bericht door Harm » vr apr 18, 2008 11:32 am

Kun je dan niet beter hopen dat Gomes morgen op de training lomp uitkomt en daarbij zowel zichzelf als Afellay blesseert?

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr apr 18, 2008 1:51 pm

Jouw inlichtingen kloppen weer eens voor geen meter.

Ajax werd in 1990 uiterst armoedig kampioen van de armoede met 68 punten (49 volgens de oude tweepuntstelling).

In 1958 werd DOS op doelsaldo kampioen met 66 punten (47 oude telling), het absolute armoederecord sinds de invoering van het profvoetbal.
LucaS schreef:Mocht Ajax kampioen worden, dan is het de eerste club die dat lukt met een puntentotaal van minder dan 70. Ook PSV wordt trouwens kampioen met het laagste puntentotaal ooit (als ik goed ben ingelicht)
Sign your name on
the dotted line:

.............................

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 18, 2008 1:57 pm

Ik zat in de buurt!
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » vr apr 18, 2008 2:22 pm

Harm schreef:Kun je dan niet beter hopen dat Gomes morgen op de training lomp uitkomt en daarbij zowel zichzelf als Afellay blesseert?
Nee als hij ontslagen wordt of maar 2 miljoen oplevert is dat nog mooier :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » vr apr 18, 2008 2:51 pm

LucaS schreef:Ik zat in de buurt!
Ajax vorig jaar ook!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr apr 18, 2008 3:05 pm

Vergoossen: de druk ligt bij Ajax

PSV-trainer Sef Vergoossen blijft in aanloop naar het cruciale duel met Vitesse uiterst rustig. Hoewel PSV's voorsprong van zeven punten de laatste weken terugliep tot drie, vindt Vergoossen dat de druk juist bij Ajax ligt. "Wij hebben het in eigen hand, zij zijn afhankelijk", zegt Vergoossen op de website van de club.

Vergoossen denkt dat zijn spelers goed met de druk om zullen gaan. PSV gaat zondag in Arnhem dan ook voor de winst, ook al is een punt voldoende om de 21e landstitel in de clubgeschiedenis in de wacht te slepen. "We hebben dit jaar meer dan één keer laten zien dat we goed met druk kunnen omgaan. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat de druk bij ons ligt. En we gaan voetballen met de intentie om te winnen. Als er druk zou zijn, is dat druk die wij nodig hebben."

Dat de media de druk bij PSV bewust zouden opvoeren, verwijst Vergoossen resoluut naar het rijk der fabelen. "We houden ons daar niet mee bezig. Ik hoef de prikkels niet op te voeren als ze nodig zouden zijn. Daarvoor is de groep te veel in balans. Het is een jonge groep, maar wel volwassen."

PSV had de titel afgelopen zondag voor het grijpen in de thuiswedstrijd tegen Twente, maar bleef steken op 1-1. Ook woensdag werd de titel niet veiliggesteld. PSV had zonder te spelen kampioen kunnen worden als Ajax op bezoek bij Groningen punten zou laten liggen.

Net als vorig seizoen wordt de titelstrijd in de laatste speelronde beslist.
www.trouw.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 18, 2008 3:08 pm

Zou iemand bij PSV nog naar die Snor luisteren?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr apr 18, 2008 3:23 pm

joey schreef:Zou iemand bij PSV nog naar die Snor luisteren?
De snor doet net alsof ie wereldvreemd is, beetje gek wordt je ervan.

Die man gaat overduidelijk in de stress en maakt zich steeds belachelijker.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 18, 2008 3:25 pm

Beweren dat de druk bij Ajax ligt.... :aai.gif: :drecul.gif:

PSV moet. Ajax hoopt.

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 18, 2008 3:30 pm

Huh? De druk bij Ajax?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie