Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Als we nu eens naar de feiten kijken bij Feyenoord, dan wil ik wel eens zien wie er het slechtste uit de bus komt. Gullit, Koeman of Marwijk? Derksen heeft het telkens over die miljoeneninvestering van Gullit die de boel kapot heeft gemaakt, maar in hoeverre waren die prutaankopen duur? OK het waren er een hele rits, maar ik denk dat Gullit liever namen als Gio, deCler, Makaay, Landzaat, Sahin en Hofland binnengehaald. Nog niet om naar huis te schrijven, maar wel beter dan Ostlund, Gibbs, Bosschaart, Saidi en Gibbs bijvoorbeeld.Jöhnk schreef:Gullit heeft gelijk. Derksen was heel ranzig aan het roddelen, puur om Gullit te beschadigen.
Die Borst is ook niet goed snik. Vroeger liep hij weg met Louis van Gaal, het was Louis voor en Louis na. Tegenwoordig is dat anders, hij laat geen kans onbenut om op LVG in te hakken. De reden: ze hebben ruzie gemaakt over een telefoonnummer of iets dergelijks. Tjonge, dat ga je toch niet voor heel Nederland uitvechten? Zo kinderachtig. 

Het stinkt aan alle kanten!
Dat Derksen Gullit een slechte trainer vindt, daar kan ik inkomen.
Waar ik me aan stoor zijn die dingen die totaal niet ter zake doen maar er toch steeds bijgesleept worden. Dat Gullit verdient aan goede doelen. Of wat joey zegt over telefoonnummer van Van Gaal. Allemaal onbelangrijke onzin die er plotseling bij gehaald wordt als er gebasht moet worden.
Waar ik me aan stoor zijn die dingen die totaal niet ter zake doen maar er toch steeds bijgesleept worden. Dat Gullit verdient aan goede doelen. Of wat joey zegt over telefoonnummer van Van Gaal. Allemaal onbelangrijke onzin die er plotseling bij gehaald wordt als er gebasht moet worden.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ook dat nog eens inderdaad, Jöhnk. Eigenlijk moet je dan (heel fout) Derksen ook met dergelijke dingen om de oren slaan.
Johan, nu heb je zelf op niet al te hoog niveau gevoetbald, maar ben je toch hoofdredacteur van een toonaangevend voetbalblad. Heb je nooit het idee gehad dat je het wereldje niet snapt, omdat je zelf tekort kwam? Vooral Jonker zou hem heerlijk persoonlijk kunnen aanvallen. De dochter van Derksen was redactrice van Nummer14 (en is nog steeds in dienst bij VI), maar is ze wel zo goed? Of is dit gewoon een kwestie van een kruiwagentje van vader.
Ik weet zeker dat Derksen dan gek wordt.
Johan, nu heb je zelf op niet al te hoog niveau gevoetbald, maar ben je toch hoofdredacteur van een toonaangevend voetbalblad. Heb je nooit het idee gehad dat je het wereldje niet snapt, omdat je zelf tekort kwam? Vooral Jonker zou hem heerlijk persoonlijk kunnen aanvallen. De dochter van Derksen was redactrice van Nummer14 (en is nog steeds in dienst bij VI), maar is ze wel zo goed? Of is dit gewoon een kwestie van een kruiwagentje van vader.

Toch geeft het wel aan hoe triest deze voetbalpraatprogramma's zijn. Ze geven deze analisten een enorm podium om hun mening te ventileren en dat doen die analisten vervolgens puur op basis van persoonlijke rancune.joey schreef:Die analisten zijn over het algemeen zielige lui die aandacht tekort komen. Ze zeggen zelden iets zinnigs.
Inderdaad. Het dieptepunt vond ik Jan Mulder die riep dat Dick Advocaat gestenigd moest worden. Zogenaamd voor de grap. Ja, ja. Sowieso gingen de meeste analisten toen als gekken tekeer. Vanwege een verkeerde wissel.
Ik kijk niet meer naar die programma's, daar heb ik echt geen zin in. Het beste is negeren, vind ik.

Ik kijk niet meer naar die programma's, daar heb ik echt geen zin in. Het beste is negeren, vind ik.
Het stinkt aan alle kanten!
Ruud Gullit zet zichzelf heel graag in de schijnwerpers. Ook met zijn priveleven. In zo'n geval mag je ook een mening over zijn priveleven hebben. Een multimiljonair die openlijk op tv loopt te dwepen met de arme scheurbuikjes in Ethiopie en dat voor het geld doet? Misselijkmakend!Peter schreef:Ook dat nog eens inderdaad, Jöhnk. Eigenlijk moet je dan (heel fout) Derksen ook met dergelijke dingen om de oren slaan.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Van Gaal roept dat we de beste van Rotterdam en Eindhoven zijn, het amsterdamse liedje "Who the Fuck is Milan" valt ook vast nog wel ergens te downloaden, en Appelvlaai roept iets over Amsterdam.
Niks om je druk om te maken. Dat soort plaagstootjes horen er gewoon bij.
Niks om je druk om te maken. Dat soort plaagstootjes horen er gewoon bij.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................