FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
- SylvievdVaart
-
- Cluijffert
Vitesse, zij hoeven naturlijk niet zo overduidlijk als vorig jaar de wedstrijd te verkopen. 0-0 is prima voor beiden en Vitesse ze kunnen trots zijn op het punt tegen de nieuwe kampioen.
Schattig dit nieuw hervonden hoop, maar die is nergens op baseerd. De kans dat we toch kampioen worden is nihil, ik geloof er niet in... ik zie ons nog eerder punte tegen Heracles verspelen.
Schattig dit nieuw hervonden hoop, maar die is nergens op baseerd. De kans dat we toch kampioen worden is nihil, ik geloof er niet in... ik zie ons nog eerder punte tegen Heracles verspelen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vitesse moet gewoon winnen hoor om kansen te houden op plek 10.Jansma schreef:Vitesse, zij hoeven naturlijk niet zo overduidlijk als vorig jaar de wedstrijd te verkopen. 0-0 is prima voor beiden en Vitesse ze kunnen trots zijn op het punt tegen de nieuwe kampioen.
Een puntje is echt niet genoeg, Utrecht speelt namelijk thuis tegen Groningen.
Ja, schattig he?Jansma schreef:Schattig dit nieuw hervonden hoop, maar die is nergens op baseerd. De kans dat we toch kampioen worden is nihil, ik geloof er niet in... ik zie ons nog eerder punte tegen Heracles verspelen.

Schattig dat de mensen die weken geleden ook al negatief waren over de kans op een kampioenschap toen wezen op het feit dat we echt zouden verliezen bij Heerenveen en waarschijnlijk ook bij Groningen. Gewoon koste wat kost negatief blijven. Tot het laatste fluitsignaal waarschijnlijk
I think I lost my fucking headache
Tsja, ik houd daar niet zo van; een negatieve instelling hebben, dan valt het immers altijd mee.joey schreef:We kunnen beter realistisch blijven en niet doen alsof we de schaal voor het grijpen hebben. Anders wacht ons zondag een ijskoude douche.
@ Jöhnk, ik geloof!
Zo goed?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."