FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
- SylvievdVaart
Man man, dat wordt zuuuuuiiipen zondagavond van geluk! Sla maar alvast een doosie wijn in, Tjowie. Na een paar flesjes hoor ik jou dan die paar straten verderop schreeuwen hoe fantastisch MvG het dit seizoen gedaan heeft.
Huppakeeee
Huppakeeee

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Hahaha, Sylvie, A3 is dan ook een held. Voor één dag. Het maakt dan allemaal niets meer uit.
Mocht Ajax kampioen worden, dan zal ik gedurende een vol seizoen Luuk eren in mijn sig.

Mocht Ajax kampioen worden, dan zal ik gedurende een vol seizoen Luuk eren in mijn sig.

Nee, het had net zo goed verkeerd kunnen aflopen. Net als in Heerenveen trouwens. Aan het voetbal ligt het niet, dat blijft onveranderd beneden peil. Om met Weekend Cees te spreken, we hebben onze bilspieren weer in vorm kunnen houden dit seizoen.Bertje schreef:Ook niet tijdens de wedstrijd? Lekker gezopen? Het was echt niets, hoor.wimpey schreef:Ik heb er geen seconde aan getwijfeld dat Ajax zou winnen in Grunn.

Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
joey schreef:Hahaha, Sylvie, A3 is dan ook een held. Voor één dag. Het maakt dan allemaal niets meer uit.![]()
![]()
![]()
Mocht Ajax kampioen worden, dan zal ik gedurende een vol seizoen Luuk eren in mijn sig.![]()
![]()

Wat een belofte!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Op de een of andere manier heb ik hoop. PSV krijgt op zijn kloten tegen Fiorentina en wint niet van Twente. De uitstraling van Vergoossen is bepaald niet flamboyant, Koster roept ineens dat we kampioen worden, Theo Janssen, uber-Vitesser, speelt zijn laatste competitiewedstrijd voor zijn club en wil misschien iets briljants doen, KJH wil minstens op 34 goals eindigen dit seizoen...joey schreef:Om de een of andere reden vinden ze bij Ajax de verdediging niet zo belangrijk. Is al jaren zo. Terwijl een goede verdediging vertrouwen geeft en ruimte voor aanvallend voetbal.
Iets anders: zien jullie ook een beetje op tegen zondag? Dat wordt naar alle waarschijnlijkheid een enorme anticlimax. Zit je in het stadion, staat PSV in de rust met 2-0 voor...![]()
Als PSV-er zou ik me gek genoeg niet lekker voelen. Zij hebben alles te verliezen, wij alles te winnen. Ik ga lekker in de Arena zitten, schreeuw mijn cluppie naar een veilige 4-2 voorsprong (sja, 2 tegengoals zijn inmiddels traditioneel) en wacht op het gejuich omdat Vitesse ineens in de tweede helft door een vrije trap van Janssen op 1-0 komt. En dan gaan we nagelbijten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- SylvievdVaart
Lezen jullie dat? Mocht het mis gaan, dan ligt het aan Ramona, die Tibet blijkbaar belangrijker vindt dan Amsterdam. Theo loopt natuurlijk twee keer zo hard als Ramona op de tribune zit, zeker nadat ik hem een tongzoen van Ramona heb beloofd als hij een vrije trap in de kruising krult, zodat zelfs Gomes er niet bij kan komen...Ramona schreef:Lucky me zijn de kaartjes voor 'Ticket For Tibet' binnen... ook zonde die niet te benutten, nietwaar?!![]()
Laatst gewijzigd door Wouter op do apr 17, 2008 3:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- SylvievdVaart