FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
- Daily Blind
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Geen idee... mijn gezicht is bekend, dus jij kan beter beoordelen of jij mij kent dan ik jou.Maarten127 schreef:afgelopen 2 jaar even niet... volgend jaar denk ik dat het financieel en qua tijd weer wat makkelijker wordt..MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Maarten : Ben je niet in Groningen dan? Jij gaat toch ook veel uitwedstrijden?Maarten127 schreef: ik trek het héél slecht
ps: hebben wij elkaar wel eens ontmoet, kan me slecht voorstellen van niet eigenlijk.
Ik weet het gezicht niet achter je nick....
- Daily Blind
da's de ellende dus.. ken er redelijk wat van het sfeerteam.. ook wel uit 428.. maar ken de namen erbij niet hehe.. behalve dan van die jongens bij ons op zuid bij de ingang en die blonde krullenbol bij jullieMIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Geen idee... mijn gezicht is bekend, dus jij kan beter beoordelen of jij mij kent dan ik jou.Maarten127 schreef:afgelopen 2 jaar even niet... volgend jaar denk ik dat het financieel en qua tijd weer wat makkelijker wordt..MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef: Maarten : Ben je niet in Groningen dan? Jij gaat toch ook veel uitwedstrijden?
ps: hebben wij elkaar wel eens ontmoet, kan me slecht voorstellen van niet eigenlijk.
Ik weet het gezicht niet achter je nick....
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08