haha, was m.i. relevant voor beide topics :)Peter schreef:Crossposter.![]()
Goeie aankoop voor Feyenoord. Gelukkig is het geen verdediger of spits, want dan zou het nog eens wat kunnen worden ook daar.
Feyenoord 2007 - 2008
www.trouw.nl'El Ahmadi vertrekt naar Feyenoord'
Karim El Ahmadi speelt vanaf volgend seizoen bij Feyenoord. De 23-jarige middenvelder tekent een contract voor vijf jaar bij de club uit Rotterdam-Zuid. Dat meldt De Telegraaf woensdag. Feyenoord betaalt rond de vijf miljoen euro voor El Ahmadi. De voetballer speelt op dit moment bij FC Twente en heeft daar nog een contract tot medio 2011.
De in Enschede geboren El Ahmadi doorliep de jeugdopleiding van FC Twente en maakte zijn debuut in het eerste op 21 maart 2004 in de verloren uitwedstrijd tegen FC Utrecht (2-0). El Ahmadi, die zowel over een Nederlands als Marokkaans paspoort beschikt en uitkomt voor Jong Marokko, is bij de Tukkers bezig aan zijn vijfde seizoen. In totaal speelde hij 88 competitieduels waarin hij driemaal doel trof.
"Het ziet er goed uit, maar voor mij is het pas echt definitief als alle handtekeningen onder het contract staan", zegt El Ahmadi. "Ik vind Feyenoord een mooie club. PSV en Ajax hadden ook belangstelling, maar ik heb naar mijn gevoel geluisterd. Ik had het meeste vertrouwen in Feyenoord."
Op dit moment staat Twente in de Eredivisie met een vierde plaats twee plekken boven Feyenoord. Toch kiest El Ahmadi voor de Rotterdamse club. "Natuurlijk doet FC Twente het op dit moment beter en is het in Rotterdam sportief nog niet zo als het moet zijn. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Feyenoord snel weer aanhaakt bij de top. Aan de supporters en alles eromheen zie je dat Feyenoord echt een topclub is."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het zijn natuurlijk wel teksten waarmee je het goed doet bij je nieuwe fans, en zelfs al ontkennen PSV en Ajax het, dan maakt dat nog niet uit voor de gemiddelde Feyenoorder.joey schreef:Kijk eens aan. We hebben achter het net gevist?PSV en Ajax hadden ook belangstelling, maar ik heb naar mijn gevoel geluisterd. Ik had het meeste vertrouwen in Feyenoord."![]()
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
voetbalprimeur.nl'Feyenoord volgt Spartaan Emnes'
Feyenoord volgt naar verluidt de prestaties van Marvin Emnes met bovengemiddelde belangstelling. De 19-jarige aanvaller van stadgenoot Sparta is onder coach Foeke Booy inmiddels uitgegroeid tot een vaste waarde in de basiself.
Dat meldt Voetbal International. Sparta hoopt het talent echter te behouden en wil hem dan ook een verbeterde contractaanbieding doen. De huidige overeenkomst van Emnes loopt over twee jaar af.
De speler liet al weten pas na de competitie een beslissing over zijn toekomst te nemen, met name vanwege de belangstelling van andere clubs.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Zijn niet verschillen type spelers? Volgens mij heeft Ajax veel meer behoefte aan een El Ahmadi.Jöhnk schreef:Ja, met De Zeeuw zeker. Maar AZ is de boel aan het rekken (wil pas evt. praten na de competitie), en uiteindelijk zal dat sowieso een moeilijk verhaal worden met ome Scheringa.
De optie El Ahmadi was goedkoper, makkelijker en niet te vergeten beter.
Damn!

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."