Een brandbrief?Mr. Ajax schreef:Wat een mongolen daar bij de KNVB, dit mag gewoon niet. Ik denk er serieus aan om een brief te sturen ofzo, want dit slaat echt alles!

Mwah, ik vind die agressie tegen Ajax niet fris meer, hoor. Net neemt Nijland er ook afstand van in VI. Jammer dat hij wel eerst de boel heeft opgestookt. Voetbalbestuurders moeten goed nadenken voor ze iets zeggen.Marillion schreef:Die agressie vooraf moeten we ook niet overdrijven hoor. Vooraf lopen sommige supporters nu eenmaal over van alles te schreeuwen. Dat gebeurd niet alleen bij Groningen.
Hij doet anders zijn uiterste best om niet zichtbaar te zijn, Neef.Neefkens schreef:vdAat op het veld naast Edgar, een zichtbare AD(-interim)![]()
Nee, daar zijn ze niet aan toegekomen. Maar onze bestuursleden konden niet eens op de eretribune (!) zitten, zo erg was de agressie. Noem mij naïef, maar dat gaat mij te ver.Marillion schreef:Het is niet alsof de Z-side massaal het veld heeft bestormt op jacht naar Silva, Suarez of Lindgren.....
Wie zegt dat ze daar niet konden zitten? Groningen heeft ze in zo'n box gezet om eventuele problemen voor te zijn. Waren ze maar net zo preventief omgegaan met die wc rollen......joey schreef:Nee, daar zijn ze niet aan toegekomen. Maar onze bestuursleden konden niet eens op de eretribune (!) zitten, zo erg was de agressie. Noem mij naïef, maar dat gaat mij te ver.Marillion schreef:Het is niet alsof de Z-side massaal het veld heeft bestormt op jacht naar Silva, Suarez of Lindgren.....
Marillion, als Davids aangeeft dat hun fans te ver gingen dan is dat zo. Als Edje er niet meer wil spelen, heeft dan een rede. Edje staat namelijk tamelijk stevig in z'n schoenen.Marillion schreef:Wie zegt dat ze daar niet konden zitten? Groningen heeft ze in zo'n box gezet om eventuele problemen voor te zijn. Waren ze maar net zo preventief omgegaan met die wc rollen......joey schreef:Nee, daar zijn ze niet aan toegekomen. Maar onze bestuursleden konden niet eens op de eretribune (!) zitten, zo erg was de agressie. Noem mij naïef, maar dat gaat mij te ver.Marillion schreef:Het is niet alsof de Z-side massaal het veld heeft bestormt op jacht naar Silva, Suarez of Lindgren.....
Ik hou ook niet van dat sfeertje hoor. Maar voor zover ik weet is er geen Ajacied in een benauwde situatie terecht gekomen. Geen speler, geen supporter, geen bestuurslid. Helemaal niemand. Als dat papier niet in de fik gaat hadden we een paar van die shirtjes in beeld gehad en wat dubieuze spreekkoren gehoord. En verder hadden we kunnen discussiëren over de zoveelste keer dat Ajax een kans had laten liggen om terug te komen in de titelstrijd.
Ik verwacht het ook niet direct van hem hoor. Maar er is nog steeds niemand die mij heeft kunnen vertellen wat er dan allemaal met die spelers is gebeurd.joey schreef:Mwah, dat vind ik niets voor Davids. Je kunt van alles van hem zeggen maar bang is hij niet. Davids verwoordt waarschijnlijk de gevoelens van de spelers. Die zullen Groningen even helemaal zat zijn. Dat hele eind erheen en dan uren in dat stadion zitten... Zal hetzelfde zijn voor supporters van Ajax die daar zijn geweest.