FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
-
- AT Toto winner 10/11
Er zitten wel 30.000 fans in het stadion die graag nú kampioen willen worden en de stad in willen. Dat zal ze wel dwingen om het in ieder geval te proberen vandaag de boel binnen te halen.Peter schreef:Raar, hoor. Ze hebben volgende week ook nog. Hier een punt en bij Vitesse een punt was en is mijn voorspelling.Voetske schreef:Psv nu alles of niks ...
Ja, maar blijkbaar willen ze het nu forceren .. dit Twente is dan ook te pakken ..Peter schreef:Raar, hoor. Ze hebben volgende week ook nog. Hier een punt en bij Vitesse een punt was en is mijn voorspelling.Voetske schreef:Psv nu alles of niks ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 13, 2008 3:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV doet het hele seizoen al niets voor de fans, dus ik verwacht nu ook niet zoveel extra inzet, hoor.Scherrer schreef:Er zitten wel 30.000 fans in het stadion die graag nú kampioen willen worden en de stad in willen. Dat zal ze wel dwingen om het in ieder geval te proberen vandaag de boel binnen te halen.Peter schreef:Raar, hoor. Ze hebben volgende week ook nog. Hier een punt en bij Vitesse een punt was en is mijn voorspelling.Voetske schreef:Psv nu alles of niks ...