OK, dan lijkt het me duidelijk.Toppie schreef:Club is verantwoordelijk wat er in het Stadion gebeurd, dus 6000 toiletrollen uitdelen is niet verantwoord.
FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
Dus de trainers, de spelers en de clubartsen vinden het onverantwoord dat er gespeeld wordt maar de burgemeester jaagt de spelers het veld op. Sorry zeg!
Ik hoef die drie punten niet zonder spelen, maar ik vind ook dat er niet gespeeld kan worden. Ze bedenken er maar iets op.

Ik hoef die drie punten niet zonder spelen, maar ik vind ook dat er niet gespeeld kan worden. Ze bedenken er maar iets op.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens de regelementen moet een wedstrijd worden afgelast als de spelers een half uur na aanvang nog steeds niet spelen....
Overigens staat er tegen wangedrag geen vaste straf, maar wordt dat bepaald door de beleidsbepalers afhankelijk van de situatie
Denk dus dat het woensdag gaat worden gespeeld, zonder groningensupporters, en met het elftal wat dan staan ingeschreven (dat bepaald het regelement)
Overigens staat er tegen wangedrag geen vaste straf, maar wordt dat bepaald door de beleidsbepalers afhankelijk van de situatie
Denk dus dat het woensdag gaat worden gespeeld, zonder groningensupporters, en met het elftal wat dan staan ingeschreven (dat bepaald het regelement)
Pompiedom
Nee, in ieder geval is de spelers van groningen niks gevragen ... lees gvd nu eens een keertjejoey schreef:Dus de trainers, de spelers en de clubartsen vinden het onverantwoord dat er gespeeld wordt maar de burgemeester jaagt de spelers het veld op. Sorry zeg!![]()
Blij met de punten ...
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
- Giacomo Puccini
Lijkt me sterk dat ze de wedstrijd op een andere dag alsnog gaan laten spelen hoor, worden dus gewoon 3 punten voor Ajax. Zou bovendien ook competitievervalsing zijn als Ajax de 2 laatste wedstrijden zo kort op elkaar zou moeten spelen terwijl alle andere ploegen er een week tussen hebben zitten.
Ajax!