FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
ajax.netwerk.to13/4/2008 - KNVB wil afwachten of er nog gespeeld kan worden [update]
De KNVB wil nog steeds afwachten of het duel later vanmiddag nog begonnen kan worden. Dat hangt af van de veiligheid van de fans op de tribune en van het gezondheidsrisico voor de spelers. Gezien de rook en walmen in het stadion zou het nu nog niet verantwoord zijn om te spelen.
Interim directeur Van der Aat liet in een korte reactie weten dat er 20 minuten wordt afgewacht hoe het zich ontwikkelt. 'Als het enigzins kan moet er gevoetbald worden' aldus Van der Aat, denkend aan de gevolgen.'We moeten nu rustig blijven en niet oververhit reageren.'
De spelers van Ajax en FC Groningen staan aan de rand van het veld te kijken. Volgens Van der Aat kunnen ze niet naar de kleedkamers omdat het daar blauw staat van de rook.
Ron Jans liet in een reactie weten dat de zin in de wedstrijd bij hem voor 100% weg is. 'Dit moeten een paar hele zieke geesten zijn. Het kan levensgevaarlijk zijn. En ook het inademen van deze dampen is niet gezond. En dan heb je het over een voetbalwedstrijd. Dit is heel triest.
Hoor ik het groningen publiek nu fluiten dat de zuid tribune supporters weer de tribune op mogen? Ik dacht dat ze allemaal gestoord waren?
Laatst gewijzigd door LucaS op zo apr 13, 2008 2:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
Het is te gek voor woorden dat hier nog gespeeld wordt. Zoals Mr. Ajax zegt, dit alles heeft zeker invloed op de voorbereiding en de fysieke gesteldheid van de spelers
Inderdaad, helemaal voor de spelers die al wat op leeftijd zijn..
Denk aan Davids, Urzaiz en vooral Kuffour, op je 36ste giftige rook inademen voel je wel hoor.
Pompiedom
Vermaelen wilde overgens ''graag'' spelen. Ik vraag me af of de Ajax spelers hier zo van onder de indruk waren. Lindgren stond wat te lachen. Ik denk dat de nadelen wel meevallen. Ik had het idee dat de Groningen spelers meer onder de indruk waren van de gebeurtenissen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09