Heb toch liever dat Twente er 1-tje inprikt ;)Ajaciedjuh schreef:2-0 Willem II om de middag nog een beetje leuk te maken.
FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
De meeste Groningen-supporters niet, denk ik. Sommige Groningen-supporters wel. We moeten niet doen alsof alle Groningen supporters dit een fantastische gang van zaken vinden.Starring schreef:Ik wist eigenlijk vooraf al dat deze wedstrijd op welke manier dan ook gestaakt zou worden. De meeste FC Grunn supporters zijn ziek in hun hoofd!
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, de harde kern. De uitvak-supporters. Die trekken de meeste FC Grunn supporters mee in hun haat jegens Ajax. Wil je weten hoeveel anti-Ajax shirts zijn verkocht voorafgaand deze wedstrijd? Je kan gerust spreken van een groot deel! (correctie)LucaS schreef:De meeste nog welStarring schreef:Ik wist eigenlijk vooraf al dat deze wedstrijd op welke manier dan ook gestaakt zou worden. De meeste FC Grunn supporters zijn ziek in hun hoofd!
Het is gewoon in en intriest deze situatie. Het gaat niet eens meer om het voetbal.
Laatst gewijzigd door Starring op zo apr 13, 2008 1:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Psv dringt aan, kreeg een paar goede kansen.Twente beperkt zich tot het laten zakken op eigen helftg ...Beloki schreef:Hoe speelt PSV, Voetske? Is Twente goed?
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 13, 2008 1:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
ach, de KNVB werkt volgens dutch model, dus buiten een boete gebeurt er weer niets.Peter schreef:Twente hoeft nu niet zo nodig, want Feyenoord staat achter.
Groningen moet flink aangepakt worden. 0-3 uitslag en een forse boete, aangezien dit echt levensbedreigend is.
Nec-vitesse 1-0.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.