FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
- Daily Blind
Zlatan Son of God schreef:Trouwens het is niet de eerste keer dat de groningen supporters spelen met vuur.. wat was er paar jaar terug ook alweer gebeurd met de AJAX bus?
Weg met die club uit het betaald voetbal
Toen hebben we wel gewonnen.
'Not even fire can stop us' - Zlatan Ibrahimovic

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Fcgrunn siteNou maar hopen dat de FC niet en een boete gaat krijgen en laten we in godsnaam hopen dat t duel nu niet gestaakt zal worden en dat de wedstrijd regelementair naar jojax gaat...man man man what happened!?!
EDIT: Venom bedankt mienjong! Wel ernstig die beelden, althans zo op beeld te zien lijkt t echt een mega chaos...damn zeg!
Ik kan me wel voorstellen dat dit indruk maakt op een bepaald 3-tal, dat dan weer wel
- Daily Blind
Mr. Ajax schreef:Zlatan Son of God schreef:Trouwens het is niet de eerste keer dat de groningen supporters spelen met vuur.. wat was er paar jaar terug ook alweer gebeurd met de AJAX bus?
Weg met die club uit het betaald voetbal
Toen hebben we wel gewonnen.
'Not even fire can stop us' - Zlatan Ibrahimovic![]()

Geschift, zo iemand.Toppie schreef:Fcgrunn siteNou maar hopen dat de FC niet en een boete gaat krijgen en laten we in godsnaam hopen dat t duel nu niet gestaakt zal worden en dat de wedstrijd regelementair naar jojax gaat...man man man what happened!?!
EDIT: Venom bedankt mienjong! Wel ernstig die beelden, althans zo op beeld te zien lijkt t echt een mega chaos...damn zeg!
Ik kan me wel voorstellen dat dit indruk maakt op een bepaald 3-tal, dat dan weer wel

Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh