FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
Deze gaat sowieso nog wel eens naar (uit)wedstrijden... jij?Jansma schreef:Gaan 'echte' supporters niet altijd naar uitwedstrijden?Maarten127 schreef:Ik wen er liever niet aan Joey.. zolang die schaal nog in de koffer zit blijft deze jongen hopen.. ik ga liever achteraf keihard op mijn bek dan dat ik me vooraf ga zitten indekken
Dat kan toch niet meer? Groningen krijgt een reglementaire nederlaag aan zijn broek.Nihad schreef:Vraag me af of de wedstrijd doorgaat zo.
Wat een zooi.
Gefeliciteerd, Nijland. Je hebt de boel lekker zitten opfokken.

Laatst gewijzigd door joey op zo apr 13, 2008 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
En het boeltje maar ophisten, inplaats van te zeggen dat de eetsye de beste malloot het stadion wordt uitgeflikkerd ..
Heel die korte kant lijkt me leeg ..
Heel die korte kant lijkt me leeg ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 13, 2008 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
Ja hoor, maar ik heb dan ook nooit nog onderscheid tussen 'fans' gemaakt...Maarten127 schreef:Deze gaat sowieso nog wel eens naar (uit)wedstrijden... jij?Jansma schreef:Gaan 'echte' supporters niet altijd naar uitwedstrijden?Maarten127 schreef:Ik wen er liever niet aan Joey.. zolang die schaal nog in de koffer zit blijft deze jongen hopen.. ik ga liever achteraf keihard op mijn bek dan dat ik me vooraf ga zitten indekken

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Daily Blind
Ik wel.. maar ik hoop niet dat je het erg vind als ik bij jou me niet ga verantwoorden waarom ik niet in grunn zitJansma schreef:Ja hoor, maar ik heb dan ook nooit nog onderscheid tussen 'fans' gemaakt...Maarten127 schreef:Deze gaat sowieso nog wel eens naar (uit)wedstrijden... jij?Jansma schreef: Gaan 'echte' supporters niet altijd naar uitwedstrijden?
- Cluijffert