FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
- Cluijffert
wat irritates mij is dat we het maar klein beetje beter hadden moeten doen voor kampioenschap...
een iets beter coach dan degradatie coach Koster....
als straks in Eindhoven de feest losbarst, misschien de trillnig laat het grote ronde Ajax logo aan de Arena losgaan en Van Geel pletten?
een iets beter coach dan degradatie coach Koster....
als straks in Eindhoven de feest losbarst, misschien de trillnig laat het grote ronde Ajax logo aan de Arena losgaan en Van Geel pletten?

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Maarten127 schreef:Ik wen er liever niet aan Joey.. zolang die schaal nog in de koffer zit blijft deze jongen hopen.. ik ga liever achteraf keihard op mijn bek dan dat ik me vooraf ga zitten indekken
Helemaal mee eens! Zo moet een supporter ook denken, joey! Als de supporters het al hebben opgegeven, waarvoor gaan de spelers dan nog naar Groningen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik hoop dat ze dat zelf weten. Ze hebben het al zo vaak laten liggen.Mr. Ajax schreef:Helemaal mee eens! Zo moet een supporter ook denken, joey! Als de supporters het al hebben opgegeven, waarvoor gaan de spelers dan nog naar Groningen?
Iemand die al een stream heeft?
Laatst gewijzigd door joey op zo apr 13, 2008 1:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou vind ik het persoonlijk wel belangrijker dat de spelers de handdoek nog niet werpen dan dat Joey er niet meer in geloofd ;)Mr. Ajax schreef:Maarten127 schreef:Ik wen er liever niet aan Joey.. zolang die schaal nog in de koffer zit blijft deze jongen hopen.. ik ga liever achteraf keihard op mijn bek dan dat ik me vooraf ga zitten indekken
Helemaal mee eens! Zo moet een supporter ook denken, joey! Als de supporters het al hebben opgegeven, waarvoor gaan de spelers dan nog naar Groningen?
- Cluijffert
Gaan 'echte' supporters niet altijd naar uitwedstrijden?Maarten127 schreef:Ik wen er liever niet aan Joey.. zolang die schaal nog in de koffer zit blijft deze jongen hopen.. ik ga liever achteraf keihard op mijn bek dan dat ik me vooraf ga zitten indekken

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.