Martina, maar hoe goed is die? Wat zit er achter Martina? Voor zover ik kan beoordelen hebben we vooral veel aanvallers die te licht zijn bevonden (Leonardo, Luque, Rommedahl en in mindere mate Bakircioglu) een jongen die nog geen wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld (Martina) en twee en een halve aanvaller die wel wat hebben laten zien (Huntelaar, Suarez en Urby). Beetje krap, niet?Mr. Ajax schreef:Martina, om mee te beginnen?
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Natuurlijk moeten er wat spelers geloosd worden en wat bijgehaald, maar geen B-keus tieners voor een jaar huren, daar kunnen we echt niks mee. Zou het zoveelste teken van wanbeleid zijn.Bertje schreef:Martina, maar hoe goed is die? Wat zit er achter Martina? Voor zover ik kan beoordelen hebben we vooral veel aanvallers die te licht zijn bevonden (Leonardo, Luque, Rommedahl en in mindere mate Bakircioglu) een jongen die nog geen wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld (Martina) en twee en een halve aanvaller die wel wat hebben laten zien (Huntelaar, Suarez en Urby). Beetje krap, niet?Mr. Ajax schreef:Martina, om mee te beginnen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nee, als speler.LucaS schreef:Vind jij (nu al) dat Emanuelson als aanvaller meer heeftlaten zien dan de andere aanvallers in de selectie (op Suarez en Huntelaar na)?
Alleen moet je wel rekening houden met het beschikbare geld. Als Huntelaar niet vertrekt hebben we geen vetpot. Als je geen geld hebt voor een stevige investering in een goede speler, heb ik eerlijk gezegd liever een gehuurd toptalent van een andere club dan een twijfelaartje.Mr. Ajax schreef:Natuurlijk moeten er wat spelers geloosd worden en wat bijgehaald, maar geen B-keus tieners voor een jaar huren, daar kunnen we echt niks mee. Zou het zoveelste teken van wanbeleid zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik meen uit de halfjaarcijfers te herinneren dat er een netto transferopbrengst was van 36 miljoen. Daarnaast is er nog steeds een positief eigen vermogen.Thomas schreef:Suárez (7,8), Silva (3,8), Lindgren (2,5), Kennedy (1,8), Rommedahl (1) en Colin (2,5 ton) hebben naast het mislopen van de CL ook allemaal geld gekocht.LucaS schreef:Heitinga, Maduro, Babel, Sneijder, de Mul. Daar staan zo'n 10 miljoen aan uitgaven tegenover.
Laat van die 36 nog 8 afgaan voor Silva en Lindgren en Perez, hou je 28 over. Daarbij optellen Maduro en Heitinga. Mwa, daar kan je wel mee aan de slag. Ik kan me herinneren dat van Basten zei 'afgedwongen' te hebben dat het geld op het veld hoort te staan
I think I lost my fucking headache
Ajax heeft nog nooit zoveel te besteden gehad als nu. Het is geen kwestie van niet genoeg hebben, het is een kwestie van goed en gericht inkopen. Stel dat Huntelaar weggaat, dan is er zo'n 60 miljoen te besteden. Voor dat bedrag moet je een elftal kunnen kopen (uitgaande natuurlijk dat er nog wel een paar spelers kunnen blijven/doorstromen), dat met twee vingers in de neuis kampioen wordt
I think I lost my fucking headache
In wat voor droomwereld leef jij? Ajax dat 60 miljoen in een zomer kan uitgeven? Sorry hoor, maar dat is natuurlijk zwaar overdreven.
Als ze, indien nodig, 30 miljoen uitgeven ben ik al erg tevreden.
Als ze, indien nodig, 30 miljoen uitgeven ben ik al erg tevreden.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do apr 10, 2008 12:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.