Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Mooie aanname, technisch begaafd en een redelijk snelle denker. Matig in de afwerking. Ik heb alleen liever Sulejmani.
Ik ben overigens benieuwd hoe vader Nijland reageert op deze zaak. Aan de ene kant is hij natuurlijk verantwoordelijk voor Groningen, maar aan de andere kant zien de meeste vaders hun zoon wel graag voor Ajax spelen.
Ik ben overigens benieuwd hoe vader Nijland reageert op deze zaak. Aan de ene kant is hij natuurlijk verantwoordelijk voor Groningen, maar aan de andere kant zien de meeste vaders hun zoon wel graag voor Ajax spelen.
- Ajaciedjuh
Thomas schreef:Ajaciedjuh, kan je jezelf alsjeblieft aanleren om een bron onder je berichten te zetten?
Uuuuh, misschien lezen .....Ajaciedjuh schreef:Ajax bood 2 miljoen voor Nijland
zaterdag 23 februari, door JK, Amsterdam, 09:04u, Dagblad VH Noorden
Bruno Silva en Ramsus Lindgren verkasten vorige maand van Fc Groningen naar Ajax. Maar de Amsterdammers hadden in de winter transferperiode nóg een speler van Fc Groningen willen overnemen.
Ajax was bereid 2 miljoen euro te betalen voor aanvaller Stef Nijland. Ajax liet dat weten aan Edwin Olde Riekerink, de zaakwaarnemer van Stef Nijland. De clubs schikten zich niet aan de onderhandelingstafel, want de jonge Nijland zei nee tegen Ajax. ´ik was was wel vereerd. Het is een bevestiging dat je het goed doet en dat is harstikke mooi. Maar ik heb het hier ontzettend naar de zin.´ Stef Nijland verlengde zijn contract met de noordelingen tot medio 2012.

Ik zet (bijna <=> zaterdag-, zondag- maandagochtend gevoel daargelaten ) altijd wel de bronvermelding erbij, behalve als uit het stuk al blijkt wat de bron is. Zie bovenstaand voorbeeld.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op za feb 23, 2008 12:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Okie, dokie. Een pietje precies dus. Ik zal er rekening mee houden (behalve die ochtenden dan heThomas schreef:Dit stuk komt niet uit Dagblad van het Noorden, maar van Ajax Showtime. Dan moet je dus Ajax Showtime als bron neerzetten of het originele stuk van het Dagblad van het Noorden neerzetten.
Even een snelcursus bronvermelding.

Dagblad van het Noorden schreef:Stef Nijland zei nee tegen Ajax
Gepubliceerd op 22 februari 2008, 23:54
Laatst bijgewerkt op 23 februari 2008, 00:14
Groningen -
Bruno Silva en Rasmus Lindgren verkasten vorige maand van FC Groningen naar Ajax. Maar de Amsterdamse club had in de wintertransferperiode nóg een speler van FC Groningen willen overnemen. De recordkampioen van Nederland hengelde nadrukkelijk naar de diensten van Stef Nijland en was bereid 2 miljoen euro voor de 19-jarige aanvaller op tafel te leggen.
De leiding van Ajax liet dat weten aan Edwin Olde Riekerink, de zaakwaarnemer van Stef Nijland. De clubs schikten niet aan de onderhandelingstafel, want de jonge Nijland zei nee tegen Ajax. "Ik was natuurlijk wel vereerd dat Ajax mij wilde hebben. Dat is een bevestiging dat je het goed doet en dat is hartstikke mooi. Maar ik heb het hier ontzettend goed naar de zin en ben er heel trots op dat ik bij FC Groningen voetbal. Ik denk dat ik hier ook nog niet klaar ben."
Stef Nijland verlengde zijn contract met FC Groningen vorige week tot medio 2012.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op za feb 23, 2008 12:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Opvallend dat het nog steeds niet rond is.Demosthenes schreef:Betrouwbaar transfernieuws?
Kom, dacht ik, laat ik hier eens iets posten. Waarschijnlijk blijft deze rubriek nog een paar maanden zonder bericht i.t.t. de drukke topic over onbetrouwbaar transfernieuws. Jammer, er vertrekken spelers, maar wie komt erbij.
Nieuws:
Heitinga naar Atletico Madrid???
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou wel zien zitten..nog niets concreets dus.Volgens diverse fansites van Arsenal zou Ajax-trainer Marco van Basten het wel zien zitten om de aanvaller op huurbasis over te nemen van de Londense topclub.
AF
Als ik vanavond die Bojan zie spelen, dan heb ik liever die voor 2 jaar bij Ajax. Barazite zal vast een leuke speler zijn, maar we hebben niets aan een jaartje huren. Ik eis een optie tot koop in dat geval.