Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
-
- AT Toto winner 15/16
Haha.LucaS schreef:Het is een poging om onrust bij PSV te zaaien voor de beslissende (?) wedstrijd tegen twente

Bij PSV springen ze een gat in de lucht als we ze na de overbodige Perez ook nog van de dure Koevermans verlossen. Zo komen ze snel en tegen een gunstige prijs van hun Koe-aankopen af.

Het stinkt aan alle kanten!
Onder Van Geel, ja. Het lijkt me sterk dat hij daar de komende maanden voor verantwoordelijk is. Van Basten en zijn staf bepalen. Tenminste, zo zie ik het.joey schreef:Het beeld van ons transferbeleid van de afgelopen jaren.
Niet altijd, maar de uitzonderingen maak je voor spelers van het kaliber Cocu, Davids, Stam. Ajax heeft de laatste jaren te weinig spelers van buitenaf gehaald waar aan verdiend kan worden. Dat moet weer enigszins in verhouding worden gebracht.Rishi schreef:Koevermans heeft zijn transferbedrag wel terugverdiend met die goals en onlangs ook tegen Fiorentina!
Je moet niet altijd naar het geld kijken. Wordt daar soms wel moe van
Je moet wel degelijk naar het geld kijken. Koevermans is al op leeftijd en ook niet zo heel erg goed. Met een beetje zoeken moet je beter kunnen krijgen.
Ik weet niet wie bij Ajax het transferbeleid bepaalt, Thomas. We zullen zien of er iets verandert. En zo ja, of er iets ten goede verandert. Niemand die dat weet volgens mij.
Ik weet niet wie bij Ajax het transferbeleid bepaalt, Thomas. We zullen zien of er iets verandert. En zo ja, of er iets ten goede verandert. Niemand die dat weet volgens mij.
Het stinkt aan alle kanten!
Die eerste zin lijkt me voor jou vrij pijnlijk en er is geen weg teruggeneraal schreef:Ik lach me de ballen uit de broek als Ajax daadwerkelijk PSV van de Koef verlost. Op die manier snijden ze opnieuw onderin PSV (zie Perez) en kunnen wij een betere spits halen. Perfect!

Die tweede zin: Is die Braziliaan Robert niets voor jullie? Of Tardelli? of Reis? of Claudio?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Of Godwin Attram.Demosthenes schreef:Die eerste zin lijkt me voor jou vrij pijnlijk en er is geen weg teruggeneraal schreef:Ik lach me de ballen uit de broek als Ajax daadwerkelijk PSV van de Koef verlost. Op die manier snijden ze opnieuw onderin PSV (zie Perez) en kunnen wij een betere spits halen. Perfect!![]()
Die tweede zin: Is die Braziliaan Robert niets voor jullie? Of Tardelli? of Reis? of Claudio?
Een beetje dubbelzinnig jouw post of niet? Kijk je nou wél of niet naar geld, Rishi?Rishi schreef:Koevermans heeft zijn transferbedrag wel terugverdiend met die goals en onlangs ook tegen Fiorentina!
Je moet niet altijd naar het geld kijken. Wordt daar soms wel moe van
Ik hoop persoonlijk snel op de voorzitterschap van Uri Coronel, want het dreigt opnieuw goed fout te gaan in het aankoop- en scoutingsbeleid van Ajax. De interesse in Koef moet haast wel een grap met terugwerkende kracht zijn, van de Telegraaf.
AFCA!