Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 08, 2008 10:53 am

Nee, alleen in samenvatting.

Als Ajax deze speler al wil, dan had hij al een paar maanden binnen kunnen zijn. Maar wacht vooral lekker af, hoor. :kots:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 08, 2008 11:47 am

'Van Basten wil Barazite'

dinsdag 08 april, door SV, Amsterdam, 12:43u, Ajax Showtime
Volgens de Arsenal-websites wil Marco van Basten graag rechtermiddenvelder Nacer Barazite van het reserve-elftal huren van de Londenaren.

Van Basten sprak vorige week met Arsene Wenger over het eventueel lenen van Arsenal-spelers. Barazite (17) is Nederlander, verkasde in 2006 van NEC naar Arsenal en maakte onlangs zijn debuut voor Arsenal.
AS
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Alexander

Bericht door Alexander » di apr 08, 2008 11:57 am

Ik vind die Vomer van AZ wel een hele intressante speler. Als je die gratis op kan pikken zou ik dat zeker doen.

jabu

Bericht door jabu » di apr 08, 2008 11:59 am

Bertje schreef:
'Van Basten wil Barazite'

dinsdag 08 april, door SV, Amsterdam, 12:43u, Ajax Showtime
Volgens de Arsenal-websites wil Marco van Basten graag rechtermiddenvelder Nacer Barazite van het reserve-elftal huren van de Londenaren.

Van Basten sprak vorige week met Arsene Wenger over het eventueel lenen van Arsenal-spelers. Barazite (17) is Nederlander, verkasde in 2006 van NEC naar Arsenal en maakte onlangs zijn debuut voor Arsenal.
AS
Zo'n speler had Ajax dan toch gewoon zelf moeten contracteren en ga je nu toch niet huren van Arsenal? Gaat dit 17-jarig jochie Ajax echt beter maken?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 08, 2008 12:01 pm

Komt uit dezelfde lichting als Daley Blind. Wordt wel als een heel groot talent gezien, meen ik.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 08, 2008 12:02 pm

Jabu schreef: Gaat dit 17-jarig jochie Ajax echt beter maken?
Niet direct, lijkt me. Dus alleen huren met optie tot koop.

jabu

Bericht door jabu » di apr 08, 2008 12:03 pm

Het zal vast een talent zijn, maar op de korte termijn (huur) schiet Ajax daar niets mee op. Daley Blind is ook een talent en die komt nog te kort voor het eerste.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 08, 2008 12:04 pm

Jabu schreef:Het zal vast een talent zijn, maar op de korte termijn (huur) schiet Ajax daar niets mee op. Daley Blind is ook een talent en die komt nog te kort voor het eerste.
Beetje kort door de bocht. Barazite is Blind niet. Overigens heeft hij zijn debuut al gemaakt voor Arsenal en heeft hij ook al gescoord.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 12:05 pm

Bertje schreef:dinsdag 08 april, door SV, Amsterdam, 12:43u, Ajax Showtime

AS[/quote]

Broodje Aap? Van Basten>Nederland>talent huren>Barazite.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 08, 2008 12:08 pm

Er gaan nog een heleboel van dit soort berichten verschijnen in de komende maanden. Ik zou er maar niet teveel op letten. Tegen de tijd dat er een bericht op Ajax.nl staat is het vroeg genoeg om ons druk te maken over een nieuwe aankoop.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 08, 2008 12:14 pm

Marillion schreef:Er gaan nog een heleboel van dit soort berichten verschijnen in de komende maanden. Ik zou er maar niet teveel op letten. Tegen de tijd dat er een bericht op Ajax.nl staat is het vroeg genoeg om ons druk te maken over een nieuwe aankoop.
Dan kunnen we deze topic wel sluiten dus?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

gaizka

Bericht door gaizka » di apr 08, 2008 12:18 pm

Jabu schreef:Het zal vast een talent zijn, maar op de korte termijn (huur) schiet Ajax daar niets mee op. Daley Blind is ook een talent en die komt nog te kort voor het eerste.
Bojan van Barcelona is ook nog maar 17 en kan nu al het verschil maken, leeftijd zegt niks!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 08, 2008 12:37 pm

Lijkt me ook een onzin bericht. AJAX moet niet gaan huren, we moeten die talenten zelf ontdekken en kopen, of natuurlijk zelf opleiden. Zo'n Barazite bijvoorbeeld zou de ontwikkeling van Sarpong, Anita, De Jong en zelfs v.d. Heijden alleen maar blokkeren.

Vormer moeten we mits gratis sowieso ophalen natuurlijk, snap niet dat dat nog niet is gebeurd. Verder mag die Pieters er ook bij, maar dat zei ik (en velen met mij) vorige zomer al.

Ze zitten echt te slapen!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

jabu

Bericht door jabu » di apr 08, 2008 12:58 pm

gaizka schreef:
Bojan van Barcelona is ook nog maar 17 en kan nu al het verschil maken, leeftijd zegt niks!
Maar Bojan speelt dan ook niet in het tweede van Arsenal en liep voor kort nog in de jeugd van N.E.C. rond.
Bertje schreef:
Beetje kort door de bocht. Barazite is Blind niet. Overigens heeft hij zijn debuut al gemaakt voor Arsenal en heeft hij ook al gescoord.
Waarom is Ajax dan niet in staat geweest (of op tijd en daadkrachtig genoeg) om deze jongen in een eerder stadium te overtuigen om voor Ajax te tekenen? Was hij toch niet zo bijzonder of was Ajax laks?
Dat hij bij Arsenal zijn debuut gemaakt heeft zegt overigens ook niet alles. Dat had Quincy ook. Ik heb weleens het gevoel dat men bij Arsenal soms ook hoopt dat tussen alle vroeg vastgelegde talenten er af en toe eentje bijzit die doorbreekt. Daarom spelen al die jongeren van in League Cup-wedstrijden, etc. Veel van die jongens verdwijnen later weer in de anonimiteit.

gaizka

Bericht door gaizka » di apr 08, 2008 1:52 pm

Jabu schreef:
gaizka schreef:
Maar Bojan speelt dan ook niet in het tweede van Arsenal en liep voor kort nog in de jeugd van N.E.C. rond.
Bertje schreef:
Waarom is Ajax dan niet in staat geweest (of op tijd en daadkrachtig genoeg) om deze jongen in een eerder stadium te overtuigen om voor Ajax te tekenen? Was hij toch niet zo bijzonder of was Ajax laks?
Dat hij bij Arsenal zijn debuut gemaakt heeft zegt overigens ook niet alles. Dat had Quincy ook. Ik heb weleens het gevoel dat men bij Arsenal soms ook hoopt dat tussen alle vroeg vastgelegde talenten er af en toe eentje bijzit die doorbreekt. Daarom spelen al die jongeren van in League Cup-wedstrijden, etc. Veel van die jongens verdwijnen later weer in de anonimiteit.
Hoe goed hij is weet ik niet, maar ik bedoelde dat iemand van 17 kan wel degelijk een meerwaarde voor Ajax kan zijn.

Overigens vind ik Arsenal wel het ultieme voorbeeld voor Ajax, jonge talentvolle spelers halen en ze in het Ajax systeem 'kneden'. Alleen zullen wij ze waarschijnlijk eerder kwijt zijn als er grote clubs komen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 08, 2008 2:43 pm

Duke schreef:
Marillion schreef:Er gaan nog een heleboel van dit soort berichten verschijnen in de komende maanden. Ik zou er maar niet teveel op letten. Tegen de tijd dat er een bericht op Ajax.nl staat is het vroeg genoeg om ons druk te maken over een nieuwe aankoop.
Dan kunnen we deze topic wel sluiten dus?
Eigenlijk wel ja. :hypocrite.gif:

Ik ben al die geruchten een beetje beu. Aan het einde van het liedje komt er straks weer niks fatsoenlijks. Laat Ajax eerst maar eens daadwerkelijk met een paar fatsoenlijke spelers komen. Misschien dat ik er dan weer een beetje in ga geloven.
Nil volentibus arduum

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di apr 08, 2008 2:58 pm

Heerenveen schijnt ook interesse te hebben in die Dirar... dan moet het wel een goede zijn.. :-). Ik heb wel vertrouwen in die scouts daar...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 3:31 pm

Mwah, vorig jaar wilden ze Delorge ook. Ze halen daar ook stoeten spelers die niet zo goed blijken te zijn.

Daniel

Bericht door Daniel » di apr 08, 2008 3:37 pm

Delorge is voor ons natuurlijk een geweldige breedte speler. Delorge is echt nog zo slecht nog niet. Bij een sub topper zou hij in de basis kunnen staan.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 3:55 pm

Daniel_vT schreef:Delorge is voor ons natuurlijk een geweldige breedte speler.
Waar baseer je dat op?

jabu

Bericht door jabu » di apr 08, 2008 4:44 pm

Hij revalideert zo mooi. :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 08, 2008 4:55 pm

joey schreef:
Daniel_vT schreef:Delorge is voor ons natuurlijk een geweldige breedte speler.
Waar baseer je dat op?
Waar baseer jij het op dat het een slechte breedte aankoop is? Die anderhalf keer dat hij meespeelde deed hij dat heel behoorlijk.
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 08, 2008 5:06 pm

Jabu schreef:Waarom is Ajax dan niet in staat geweest (of op tijd en daadkrachtig genoeg) om deze jongen in een eerder stadium te overtuigen om voor Ajax te tekenen? Was hij toch niet zo bijzonder of was Ajax laks?
Omdat Arsenal interesse had? Overigens haalt Ajax liever geen spelers weg bij andere BVO's.

En Mr. Ajax, de spelers die jij noemt spelen op totaal andere posities dan Barazite.

En met niemand anders!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 08, 2008 5:14 pm

Jabu schreef:Hij revalideert zo mooi. :hypocrite.gif:
En zo lang ook!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 5:15 pm

Hehe, inderdaad. :smallgrin.gif:

Tot op heden heeft hij niets voor Ajax betekend.

Gesloten