Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
-
- AT Toto winner 15/16
Waar heb je dat gelezen?Daniel_vT schreef:Schijnt overigens dat Ajax 7,5 miljoen bied voor Sulejmani maar er 12 miljoen gevraagd wordt. Chelsea zou 13 miljoen willen neerleggen. Ik heb het iemand zien zeggen en die gaf Radio 1 en NOS als bron, ik heb het nog niet na kunnen checken..
Chelsea heeft wel iets anders aan het hoofd dan PSV te voeren, lijkt me. Die club presteert weinig als je kijkt naar wat ze uitgeven. En waarom zouden ze meer neerleggen dan heerenveen wil hebben?
Op het forum van Abelenstra.com beweert iemand dat MVB met Sulejmani gesproken heeft.
Zo best kunnen, lijkt me typisch AJAX zo laag bieden, en een ander gaat er zodadelijk met de speler vandoor.En dan hoor je achteraf:Ja, die andere club was veel serieuzer, veel direkter en daadkrachtiger dan AJAX.Daniel_vT schreef:Schijnt overigens dat Ajax 7,5 miljoen bied voor Sulejmani maar er 12 miljoen gevraagd wordt. Chelsea zou 13 miljoen willen neerleggen. Ik heb het iemand zien zeggen en die gaf Radio 1 en NOS als bron, ik heb het nog niet na kunnen checken..
Blij met de punten ...
Verstandig; wacht tot de eerste competitiewedstrijd; van de elf die dan op het veld staan, zullen de meesten blijven.Ik ga er voorlopig van uit dat deze speler NIET naar Ajax komt.
Niemand (denk ik) verwachtte de aankopen: Delorge, Rommedahl en Ursaiz, zoiets kan deze zomer weer gebeuren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
DAt meende ik me te herinneren, maar misschien heb ik me vergist. In dat geval mijn excuses. 
Hoe dan ook, het schiet lekker op met die aankopen van Ajax. Maar misschien moeten we wachten tot onze Brabantse slak Martin onze voetbaltuin uitgekropen is.
Ik ga zelf maar even scouten. Ruud Vormer wil weg bij AZ en is gratis. Iets voor Ajax?

Hoe dan ook, het schiet lekker op met die aankopen van Ajax. Maar misschien moeten we wachten tot onze Brabantse slak Martin onze voetbaltuin uitgekropen is.

Ik ga zelf maar even scouten. Ruud Vormer wil weg bij AZ en is gratis. Iets voor Ajax?
Het stinkt aan alle kanten!
Westerlo-speler Nabil Dirar heeft
zich niet alleen in de kijker gespeeld
bij de Belgische topploegen. Ook Ajax
heeft de 22-jarige Marokkaan op het
oog. Volgens HNB is de Amsterdamse club
zelfs al met een concreet voorstel op
de proppen gekomen. Dirar heeft nog een
contract tot 2010 bij Westerlo
------------------------------------------------
VRT teletekst.
zich niet alleen in de kijker gespeeld
bij de Belgische topploegen. Ook Ajax
heeft de 22-jarige Marokkaan op het
oog. Volgens HNB is de Amsterdamse club
zelfs al met een concreet voorstel op
de proppen gekomen. Dirar heeft nog een
contract tot 2010 bij Westerlo
------------------------------------------------
VRT teletekst.
PSV hoopt komende zomer een nieuwe linksback te contracteren en heeft daarbij het oog laten vallen op Erik Pieters, weet VoetbalVandaag. De talentvolle verdediger verdedigt momenteel nog de kleuren van FC Utrecht.
De negentienjarige Pieters maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij FC Utrecht. De verdediger staat wekelijks in de basis en heeft zich zodoende in de kijker gespeeld bij PSV. De Brabanders zien in Pieters een goedkoper alternatief voor Young Pyo-Lee (Tottenham Hotspur).
Bovendien heeft de nieuwe PSV-trainer Huub Stevens meer vertrouwen in de verdedigende capaciteiten van Pieters. De huidige trainer van Hamburger SV beschouwt Lee meer als een aanvallende back. Pieters heeft bij FC Utrecht nog een contract tot medio 2011.
Niets voor Ajax? 19 jaar pas en zal niet heel duur zijn.
De negentienjarige Pieters maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij FC Utrecht. De verdediger staat wekelijks in de basis en heeft zich zodoende in de kijker gespeeld bij PSV. De Brabanders zien in Pieters een goedkoper alternatief voor Young Pyo-Lee (Tottenham Hotspur).
Bovendien heeft de nieuwe PSV-trainer Huub Stevens meer vertrouwen in de verdedigende capaciteiten van Pieters. De huidige trainer van Hamburger SV beschouwt Lee meer als een aanvallende back. Pieters heeft bij FC Utrecht nog een contract tot medio 2011.
Niets voor Ajax? 19 jaar pas en zal niet heel duur zijn.
Pieters zou ik een goede optie vinden. Kan centraal achterin en als linksback uit de voeten. En ik denk niet dat je meer dan 2,5/3 miljoen kwijt bent voor die jongen.
Ik zal de andere België-kenners eens naar hem vragen.
Maar je hebt hem wel vaak volledige wedstrijden zien spelen?Jöhnk schreef:Ik vind het geen directe versterking voor de basis. Heb mijn twijfels bij deze speler.
Zou typisch zijn als de eerste aankoop gelijk een breedteversterking is.

Ik zal de andere België-kenners eens naar hem vragen.