FC Groningen 2007 - 2008
Aad de Mos zei gisteravond dat de competitie hem niet meer interesseerde, meende ik te horen. Waarom zou Vitesse tegen PSV in de laatste wedstrijd volle bak gaan? Deden ze vorig jaar ook niet.
Twente speelt niet zo goed als vorig seizoen en toen won het ook niet in Eindhoven. Nee, het is gebeurd, Luuk.
Twente speelt niet zo goed als vorig seizoen en toen won het ook niet in Eindhoven. Nee, het is gebeurd, Luuk.
Het stinkt aan alle kanten!
De Mos zei dat de competitie niet meer interessant was, maar dat Vitesse nu gewoon een halve finale en een finale moest spelen. En dat ze perse 6 punten nodig hadden.
Vitesse kan nog 8e worden, zaak is dat ze dan zondag uit bij NEC minimaal gelijk spelen. Allemaal Vitesse supporteren dus a.s. zondag
Vitesse kan nog 8e worden, zaak is dat ze dan zondag uit bij NEC minimaal gelijk spelen. Allemaal Vitesse supporteren dus a.s. zondag
I think I lost my fucking headache
Dan nog zal Vitesse moeten winnen (of gelijkspelen als twente van PSV wint) van PSV. Daarvoor is het belangrijk dat Vitesse nog ergens voor speelt de laatste ronde, en dat is niet het geval als ze verliezen van NEC en roda een punt haalt. Dus moet Vitesse perse een goed resultaat halen tegen NEC
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kruiswijk is geen slechte inderdaad, maar dan had ik dus iets te hoge verwachtingen. Ik had namelijk wel verwacht dat hij één van beide uit de basis zou spelen. Cahais is dus vooral gehaald voor volgend jaar als Kruiswijk weg is.Thomas schreef:Kruiswijk was terug van een blessure en die vormt al een paar jaar het verdedigingskoppel met Sankoh. Logisch dus dat die jongen weer speelt.Peter schreef:Trouwens, waarom speelt die Cahais nog niet in de basis? Nog steeds aanpassingsproblemen of is die jongen niet zo goed als ik dacht?
Nou, ik zal me dan ook maar heel even in dit topic gaan bemoeien. Cahais wordt heel veel van verwacht en het is te zien dat dit een zeer fijne voetballer is (wordt).
De paar keer dat hij gespeeld heeft smaakte naar meer, wat dat betreft kan ik haast niet wachten op volgend seizoen.
Het klopt dat hij nog niet zoveel gespeeld heeft, is natuurlijk ook nog jong, maar dit komt voornamelijk doordat jans over het algemeen nieuwelingen sowieso heel langzaam brengt (geeft veel vertrouwen aan huidige basisspelers) en natuurlijk omdat hij eigenlijk voor volgend jaar gehaald is om de plek van Kruiswijk in te nemen. Kruiswijk speelt al een jaar of 12/13 bij Groningen en doet dat ook nog eens heel behoorlijk. Die wordt echt niet gewisseld. Daarnaast heeft hij al wel een paar keer als controlerende middenvelder gespeeld en ja zelfs als spits.
Zodra Kruiswijk naar Anderlecht is, zal Cahais gewoon in de basis staan. Hopelijk MET Sankoh...
De paar keer dat hij gespeeld heeft smaakte naar meer, wat dat betreft kan ik haast niet wachten op volgend seizoen.
Het klopt dat hij nog niet zoveel gespeeld heeft, is natuurlijk ook nog jong, maar dit komt voornamelijk doordat jans over het algemeen nieuwelingen sowieso heel langzaam brengt (geeft veel vertrouwen aan huidige basisspelers) en natuurlijk omdat hij eigenlijk voor volgend jaar gehaald is om de plek van Kruiswijk in te nemen. Kruiswijk speelt al een jaar of 12/13 bij Groningen en doet dat ook nog eens heel behoorlijk. Die wordt echt niet gewisseld. Daarnaast heeft hij al wel een paar keer als controlerende middenvelder gespeeld en ja zelfs als spits.
Zodra Kruiswijk naar Anderlecht is, zal Cahais gewoon in de basis staan. Hopelijk MET Sankoh...