Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Calciomercato meldt dat Ajax (net als F. en PSV) belangstelling zou hebben voor domme Fredje Bouma.
Hopelijk is dit niet waar, zeg.
En nog eentje van Calciomercato: Ajax zou Fahid Ben Khalfalla van Angers volgen. Net als Olympique Marseille en Saint-Etienne trouwens.
Hopelijk is dit niet waar, zeg.

En nog eentje van Calciomercato: Ajax zou Fahid Ben Khalfalla van Angers volgen. Net als Olympique Marseille en Saint-Etienne trouwens.
Laatst gewijzigd door joey op zo apr 06, 2008 10:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Die jongen ken ik niet, kan iemand me wat meer over hem vertellen?joey schreef:En nog eentje van Calciomercato: Ajax zou Fahid Ben Khalfalla van Angers volgen. Net als Olympique Marseille en Saint-Etienne trouwens.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zou het ook niets vinden. Past niet bij Ajax en zo'n wereldspeler is het nu ook weer niet.
Bovendien zou ik het een transfer vinden die wederom getuigd van slecht beleid en/of slechte scouting. Dit zijn namen die iedereen wel kan verzinnen. Daar heb je geen scouts voor nodig.
Bovendien zou ik het een transfer vinden die wederom getuigd van slecht beleid en/of slechte scouting. Dit zijn namen die iedereen wel kan verzinnen. Daar heb je geen scouts voor nodig.
Nil volentibus arduum
Directeur of voorzitter?Marillion schreef:Klopt, maar het was niet heel concreet. Hij zegt dat Ajax het verste zou zijn in de onderhandelingen over Sulejmani.
Daarna wist hij ook nog te melden dat Coronel toch wel eens directeur zou kunnen worden. Voor wat het waard is....
Ik dacht eigenlijk dat het om het directeurschap ging maar voorzitter sluit ik ook niet uit. Zo aandachtig was ik niet.
Verder hoorde ik Cheque ook nog wat mompelen over dat Van der Aat misschien langer blijft omdat de eerste kennismaking goed is bevallen. Als dat zo is zou het wat Coronel betreft misschien om het voorzitterschap gaan.
Afijn, er is vast wel iemand die beter heeft geluisterd.
Verder hoorde ik Cheque ook nog wat mompelen over dat Van der Aat misschien langer blijft omdat de eerste kennismaking goed is bevallen. Als dat zo is zou het wat Coronel betreft misschien om het voorzitterschap gaan.
Afijn, er is vast wel iemand die beter heeft geluisterd.
Nil volentibus arduum
Volgens een Franse vriend van mij noemen ze hem bij Angers 'de kleine Ribery', omdat hij snel is, een goede techniek heeft en een actie. Verder wist hij niet veel over hem te vertellen,want erg bekend is hij niet in Frankrijk. Hij speelt namelijk in de tweede divisie.Daniel_vT schreef:Die jongen ken ik niet, kan iemand me wat meer over hem vertellen?joey schreef:En nog eentje van Calciomercato: Ajax zou Fahid Ben Khalfalla van Angers volgen. Net als Olympique Marseille en Saint-Etienne trouwens.