Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
999

Bericht door 999 » zo apr 06, 2008 3:55 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Een speler ( en z'n zaakwaarnewmer ) hebben alleen voorkeur voor MEER euro's ..
En dan blijft-ie dus niet in Nederland.
Als AJAX, mocht men daadwerkelijk interesse hebben ( en Sulejmani wil ( nog ) niet naar het buitenland ), dit laat lopen en Psv gaat met de buit er van door mogen ze wat mij betreft iedereen bij AJAX een dikke vette trap onder hun kont geven ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 06, 2008 4:01 pm

Ja, ik ben niet gek, Voetske. Maar als-ie in Nederland wil blijven doet-ie dat dus omdat-ie andere zaken belangrijker vindt dan geld.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » zo apr 06, 2008 5:30 pm

Bertje schreef:Ja, ik ben niet gek, Voetske. Maar als-ie in Nederland wil blijven doet-ie dat dus omdat-ie andere zaken belangrijker vindt dan geld.
Onzin, deze discussie ging over het geld wat AJAX en wat Psv hem kan bieden.En gezien ons banksaldo zouden wij het van Psv makkelijk moeten kunnen winnen, m.a.w. deze jongen kan zelfs als ie in Nederland blijft toch kiezen voor het geld .. daarbij lijkt het me ook meer een speler voor AJAX dan voor Psv ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 5:34 pm

Hebben jullie dat ook? Hoe langer het duurt hoe moedelozer je wordt? Er is zelfs geen onbetrouwbaar nieuws. Laat staan dat er al twee of drie leuke spelers gecontracteerd zijn (is niet verboden hoor!).

Wat doen ze toch bij Ajax de hele dag?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 06, 2008 5:44 pm

Ja er mag wel eens wat gebeuren ja en wat goede verdedigers is ook geen overbodige luxe.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 06, 2008 5:51 pm

Eén toppertje, één is al genoeg. Dat zou voor ons een hoop zielerust schelen. :eusa_pray.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 5:53 pm

Dat zou al heel wat zijn ja.

Maar als het nu niet lukt, waarom zou het dan over een maand wel lukken? Of over twee maanden? Blijkbaar loopt Ajax weer overal tegen dichte deuren aan.

Afgelopen najaar was ik nog zo naief om te denken dat men bezig was en dat het wel goed zou komen in de winterstop. Maar nu ben ik dat niet. Het feit dat er nog niets rond is betekent gewoon dat er niets gebeurt.

Rooie

Bericht door Rooie » zo apr 06, 2008 5:55 pm

Zal wel na de play-offs bekend worden gemaakt; spelers zullen namelijk weer binnen Nederland gehaald worden, heb ik zo'n vermoeden...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 5:59 pm

Ajax is beursgenoteerd. Als er iets rond is dan moet het gemeld worden.

Het kan zijn dat er hier of daar een principeovereenkomst is, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 06, 2008 6:07 pm

Ik geloof niet dat MvB stil zit. MvG en dat soepie daarentegen..
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 06, 2008 6:09 pm

Jöhnk schreef:Het feit dat er nog niets rond is betekent gewoon dat er niets gebeurt.
Dat is natuurlijk niet waar, er gebeurt echt wel wat. Je denkt toch niet dat de perfectionist van Basten volgend jaar op zijn plaat wil gaan met een inferieur elftal? Er komen wat voorzichtige namen, er zijn wat bezoeken geweest bij clubs.
Het duurt mij ook te lang, maar laten we niet doorslaan.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 6:21 pm

Misschien sla ik wat door, maar er zit op zijn minst geen schot in.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo apr 06, 2008 7:05 pm

Als je ziet wat Van Basten allemaal al bewezen hebt en hoe vakkundig hij een team kan opbouw, dan is er toch geen rede voor panic, Johnk.

So relax and have faith! :aai.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 06, 2008 7:07 pm

De transferperiode is dan ook gesloten
I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 7:10 pm

Ja zo? Kun je toch nog wel overeenkomsten sluiten die per 1 juli ingaan?

We hadden al twee of drie spelers binnen moeten hebben.

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 06, 2008 7:12 pm

Misschien zijn er al afsprake gemaakt. Dat komt pas in het nieuws als alles officieel rond is. Misschien wordt er wel niet of nauwelijks gelekt bij Ajax
I think I lost my fucking headache

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo apr 06, 2008 7:14 pm

Precies, allemaal heel onwaarschijnlijk dus.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 06, 2008 7:23 pm

Neefkens schreef:Eén toppertje, één is al genoeg. Dat zou voor ons een hoop zielerust schelen. :eusa_pray.gif:
Voor mij niet Neef. Ervan uit gaande dat Heitinga en KJH vertrekken, moet er niet alleen een goalgetter terugkomen, maar ook een bataljon aan goede verdedigers. Zoveel kansen als De Graafschap kreeg, het was weer ongehoord vanmiddag. Vermaelen en Vertonghen hebben potentie, maar hebben een ervaren vent naast zich nodig. Zeg maar een type Stam van vorig seizoen (en nee, da's geen Kuffour. Da's zeg maar onze Urzaiz van de achterste linie). En Van der Wiel leek zich weliswaar goed te ontwikkelen, de eerste seizoenshelft, maar inmiddels is hij al bijna vergeten. En dan is het nog maar de vraag wie de opbouw moet gaan doen. Kortom, enige zielerust heb ik niet bij slechts "één toppertje"...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo apr 06, 2008 7:27 pm

well, met die zielenrust, we hebben tenminste een prettig zomer. De rest we zien volgend seisoen wel... :neutral.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo apr 06, 2008 7:29 pm

Ik ga mijn best doen om in de komende periode niet te letten op geruchten omtrent eventuele transfers. We gaan ongetwijfeld veel namen voorbij zien komen van grote talenten en grote clubs die allemaal in de rij staan om Van Basten aan een goede selectie te helpen. Het zal allemaal wel. Ik zie komende zomer wel wat de technische staf ons deze keer gaat voorschotelen.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 06, 2008 7:34 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Neefkens schreef:Eén toppertje, één is al genoeg. Dat zou voor ons een hoop zielerust schelen. :eusa_pray.gif:
Voor mij niet Neef. Ervan uit gaande dat Heitinga en KJH vertrekken, moet er niet alleen een goalgetter terugkomen, maar ook een bataljon aan goede verdedigers. Zoveel kansen als De Graafschap kreeg, het was weer ongehoord vanmiddag. Vermaelen en Vertonghen hebben potentie, maar hebben een ervaren vent naast zich nodig. Zeg maar een type Stam van vorig seizoen (en nee, da's geen Kuffour. Da's zeg maar onze Urzaiz van de achterste linie). En Van der Wiel leek zich weliswaar goed te ontwikkelen, de eerste seizoenshelft, maar inmiddels is hij al bijna vergeten. En dan is het nog maar de vraag wie de opbouw moet gaan doen. Kortom, enige zielerust heb ik niet bij slechts "één toppertje"...
De discussie ging erover dat er nog steeds niets gebeurde. Als er dan tenminste 1 topper is, maakt duidelik dat er íets gebeurd is. Natuurlijk is het ABSOLUUT niet genoeg.

Daniel

Bericht door Daniel » zo apr 06, 2008 7:36 pm

Het liefst zou ik me wat Ajax betreft ff in een grot verstoppen, een winterslaap houden en aan het eind van de zomer weer wakker worden om te zien wat San Marco en consorten hebben neergezet.. Want eigenlijk heb ik totaal geen zin in die periode met onzekerheden en gezeik van wel/niet spelers die vertrekken of komen.

goodfella

Bericht door goodfella » zo apr 06, 2008 7:37 pm

Nou WkCdW, v/d Wiel mag de opbouw gaan verzorgen en dan een "moordenaar" naast hem. En dat is helaas niet Vermaelen.

Rooie

Bericht door Rooie » zo apr 06, 2008 7:38 pm

Ik doe al seizoenen lang m'n best om niet te letten op alle transfergeruchten, maar er komt toch altijd een moment dat het begint te kriebelen. Ik wacht alweer met smart op lekkende vliegveldmedewerkers en ziekenhuis-assistenten die spelers spotten in en rond Amsterdam...

Het is ook een tijd waarin je bij tijd en wijle geobsedeerd het internet in de gaten blijft houden.
Laatst gewijzigd door Rooie op zo apr 06, 2008 7:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 06, 2008 7:41 pm

Daniel_vT schreef:Het liefst zou ik me wat Ajax betreft ff in een grot verstoppen, een winterslaap houden en aan het eind van de zomer weer wakker worden om te zien wat San Marco en consorten hebben neergezet.. Want eigenlijk heb ik totaal geen zin in die periode met onzekerheden en gezeik van wel/niet spelers die vertrekken of komen.
Ik vind het juist een leuke tijd. :ajaxsmiley.gif:

Dan moet er natuurlijk wel wat goeds komen :blush.gif:

Gesloten