PS ik zag bij rust dat er iemand bij de lampjes geel heeft gekregen wie is dat....
Twente moet punten pakken om de race voor de play offs te blijven dus die gaan zich echt niet naar de slachtbank laten leiden.wimpey schreef:Zal nog eens wat posten, 2-0. Farfan.
Volgende week tegen Twente moet PSV dan maar punten laten liggen. Ik heb er wel fiducie in dat dat gaat gebeuren. Als Twente zich niet zo opvallend bleekjes presenteert als vorig seizoen in Eindhoven trouwens.
Maar zal ook moeten winnen want anders maakt het voor ons niet veel uit.Raymon schreef:Twente moet punten pakken om de race voor de play offs te blijven dus die gaan zich echt niet naar de slachtbank laten leiden.wimpey schreef:Zal nog eens wat posten, 2-0. Farfan.
Volgende week tegen Twente moet PSV dan maar punten laten liggen. Ik heb er wel fiducie in dat dat gaat gebeuren. Als Twente zich niet zo opvallend bleekjes presenteert als vorig seizoen in Eindhoven trouwens.
Precies. PSV kan eventueel nog wel gelijk spelen tegen een fel Vitesse, maar ze gaan daar eht niet verliezen. Twente MOET winnen anderss is het écht beslist.Voetske schreef:Maar zal ook moeten winnen want anders maakt het voor ons niet veel uit.Raymon schreef:Twente moet punten pakken om de race voor de play offs te blijven dus die gaan zich echt niet naar de slachtbank laten leiden.wimpey schreef:Zal nog eens wat posten, 2-0. Farfan.
Klopt, al zal PSV bij een gelijkspel nog een punt moeten pakken in Arnhem. Mocht dat scenario optreden, moet Ajax die Ernemmers maar een miljoen als 'aanmoedigingspremie' toeschuiven. Die munten kunnen ze wel gebruiken daar, geloof ik.Voetske schreef:Maar zal ook moeten winnen want anders maakt het voor ons niet veel uit.Raymon schreef:Twente moet punten pakken om de race voor de play offs te blijven dus die gaan zich echt niet naar de slachtbank laten leiden.wimpey schreef:Zal nog eens wat posten, 2-0. Farfan.