Ajax - De Graafschap (06-04-2008)
Een peperdure bankdrukker raak je i.g.g. kwijt, Bert. Laat 'm maar spelen tegen ploegen als de G. en hoop dat een ploeg als Sunderland of M'boro in de val trapt.Bertje schreef:Ogararu zal moeten spelen in de hoop dat iemand hem dan wil kopen, maar volgens mij heb je meer kans als je hem niet laat spelen.
Is die KJH effe scherp tegen zijn oude ploeg of niet?! Suarez is ook lekker bezig trouwens.
- SylvievdVaart
Tuurlijk. Luuk is ontzettend leergierig.Voetske schreef:Tja, dat roepen wij al sinds ... afijn, beter laat geleerd dan nooit geleerd .. hoop ik ...LucaS schreef:Suarez speelt erg goed vandaag, heeft Koster hem toch weten te leren te kijken en af te geven

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Moet jij niet strijkenSylvievdVaart schreef:Tuurlijk. Luuk is ontzettend leergierig.Voetske schreef:Tja, dat roepen wij al sinds ... afijn, beter laat geleerd dan nooit geleerd .. hoop ik ...LucaS schreef:Suarez speelt erg goed vandaag, heeft Koster hem toch weten te leren te kijken en af te geven

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- martijn401
- martijn401
- SylvievdVaart