PSV 2007 - 2008
Dus Gomes ging er uit gister terwijl die nergens last van had?

Komop, lees mijn post nog eens en vraag jezelf dan eens af of dat de juiste conclusie is.Het oet toch niet gekker worden. Ik mag wel zeggen dat Suarez een aansteller is, of dat een doelpunt een fout van Stekelenburg betreft, maar ik moet wel mee in de heiligverklaring van Gomez?
Laatst gewijzigd door NFP op vr apr 04, 2008 10:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is nogal raar dat de medische staf nog tijdens de wedstrijd weet te melden (zo las ik op diverse fora) dat het ernstiger is dan gedacht en dat het waarschijnlijk om een zweepslag gaat, terwijl de volgende dag blijkt dat Gomes nog niet eens een spiertje verrekt heeft. Of de medische staf deugt van geen kanten, of Gomes stelt zich gigantisch aan.NFP schreef:Dus Gomes ging er uit gister terwijl die nergens last van had?
![]()
Laatst gewijzigd door Beloki op vr apr 04, 2008 10:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Komop joey denk je nou echt dat Gomes gewisseld wilde worden terwijl hij nergens last van had? Waarom zou hij dat in hemelsnaam doen?
Hij raakte duidelijk geblesseerd en die blessure lijkt nu mee te vallen.
Misschien vervelend voor jullie maar haal er alsjeblieft geen indianenverhalen bij.
Beloki: Men wist nog helemaal niet wat er aan de hand was. Het zou ook met kramp te maken kunnen hebben. Zie Vergoossen's reactie na afloop van de wedstrijd.
Misschien vervelend voor jullie maar haal er alsjeblieft geen indianenverhalen bij.
Beloki: Men wist nog helemaal niet wat er aan de hand was. Het zou ook met kramp te maken kunnen hebben. Zie Vergoossen's reactie na afloop van de wedstrijd.
Ik kan me dit seizoen eerlijk gezegd maar twee duikelingen herinneren. Tegen Ajax en tegen VVV. En in mijn herinnering is dat iets van dit seizoen, van de vorige drie seizoenen kan ik me geen gevallen voor de geest halen.Rishi schreef:Sorry Harm maar mijn respect voor Gomes is helemaal weg. Voor PSV heb ik nog steeds respect hoor. En ik heb al eerder aangegeven dat mijn haat tegen Gomes uit 2 dingen komt. Zijn klasse en zijn duikelingen. Want het zit gewoon in hem. Er zijn al teveel voorbeelden om van een incident te spreken. En iemand die zo een voorbeeldfunctie heeft moet dat gewoon niet doen. Een beenbreuk gun ik hem dan ook niet. Eerder een erge griep ofzo waardoor hij niet kan spelen.Harm schreef:Ik had zulke reacties van goodfella wel verwacht, maar niet van Rishi eerlijk gezegd. *
* Reactie verwijderd ivm onnodig op de man spelen...
Het is zo duidelijk genoeg...
Ramoon
Ach, ik scheld in jouw ogen al als ik je ******* noem, terwijl daar volgens mij niets aan gelogen is.Beloki schreef:Straks zal Harm wel weer komen schelden of zal Baseman me wel weer ''gefrusteerd'' noemen. Het leven is soms zo voorspelbaar als je voor PSV bent.
Edit Duke: en bedankt maar weer, Harm.
Maar waarom was het eigenlijk een fout van Gomes?LucaS schreef:Het oet toch niet gekker worden. Ik mag wel zeggen dat Suarez een aansteller is, of dat een doelpunt een fout van Stekelenburg betreft, maar ik moet wel mee in de heiligverklaring van Gomez?NFP schreef:Wat een zielig stel reacties zeg over Gomes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet op dit forum verwacht had.
Van Hanegem en Derksen zeiden ook zoiets en ze vonden dat hij meer als een man uit had moeten komen. Maar volgens mij was hij gewoon te laat bij de bal omdat hij niet verwacht had dat die voorbij Marcellis en Salcido kwam. Hij startte pas toen ook Salcido mis zat.
Ik zie het niet echt als een fout. Uit bij Milan twee jaar geleden, daar maakte Gomes een fout doordat hij verkeerd anticipeerde.
Mods met vakantie ?.Harm schreef:Ach, ik scheld in jouw ogen al als ik je ******* noem, terwijl daar volgens mij niets aan gelogen is.Beloki schreef:Straks zal Harm wel weer komen schelden of zal Baseman me wel weer ''gefrusteerd'' noemen. Het leven is soms zo voorspelbaar als je voor PSV bent.
Edit: ook hier even aangepast.
Blij met de punten ...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Nee...nogmaals Harm...niet op de persoon graag...Voetske schreef:Mods met vakantie ?.Harm schreef:Ach, ik scheld in jouw ogen al als ik je ******** noem, terwijl daar volgens mij niets aan gelogen is.Beloki schreef:Straks zal Harm wel weer komen schelden of zal Baseman me wel weer ''gefrusteerd'' noemen. Het leven is soms zo voorspelbaar als je voor PSV bent.
en dat geldt eveneens voor anderen natuurlijk! Dank!
Hoe wil je het anders verklaren dan? De wonderbaarlijke werking van de o zo gemoedelijke gevulde koeken van Tante Sjan?NFP schreef:Komop joey denk je nou echt dat Gomes gewisseld wilde worden terwijl hij nergens last van had? Waarom zou hij dat in hemelsnaam doen?
Laatst gewijzigd door Daniel op vr apr 04, 2008 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar ik mag Gomes toch wel een spierscheuring toewensen?Ramona schreef:Nee...nogmaals Harm...niet op de persoon graag...Voetske schreef:Mods met vakantie ?.Harm schreef: Ach, ik scheld in jouw ogen al als ik je ******** noem, terwijl daar volgens mij niets aan gelogen is.
en dat geldt eveneens voor anderen natuurlijk! Dank!