Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma mar 31, 2008 7:57 pm

Vond die linkerspits van Oostenrijk anders veel beter.

Aristides

Bericht door Aristides » ma mar 31, 2008 8:32 pm

Next! We zijn ieder geval wel op zoek. Dat is al heel wat.
We zijn niet alleen op zoek, blijkbaar vinden we ook nog iemand. Jammer dat een transfer er ook dit keer weer niet in zit. Jammer, hoewel ik die speler niet ken, de wedstrijd niet heb gezien.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mar 31, 2008 8:58 pm

Ik eis van van Basten dat ie Sulejmani gaat halen.. 10 miljoen is het geld dat we voor Heitinga krijgen en het geld hebben we sowiezo wel.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma mar 31, 2008 8:59 pm

Dan zal hij het wel doen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mar 31, 2008 9:09 pm

Denk ook dat hij het gaat doen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma mar 31, 2008 9:19 pm

Je denkt dat ie het gaat proberen of dat het hem ook gaat lukken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mar 31, 2008 9:25 pm

Als BZ eisen gaat stellen dan gaat hij het op zijn minst proberen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma mar 31, 2008 9:40 pm

Zo is Marco wel. :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2008 10:40 pm

Wat moeten we met Pranjic?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 01, 2008 5:47 am

Beetje slordig van MVB dat ie niet wist dat Prödl niet meer beschikbaar was.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di apr 01, 2008 5:51 am

En nog een leuke 1 april grap (misschien moeten we daar maar een apart forum van maken) :drecul.gif:
via ANN schreef:1/4/2008 - 'Makaay bij Ajax genoemd als opvolger Huntelaar'
(Gepost door HT)

BRON: Het Parool

Nu Klaas-Jan Huntelaar naar alle waarschijnlijk Ajax na dit seizoen de rug toekeert, is de club achter de schermen druk bezig een vervanger te vinden. Één van de namen die hierbij genoemd wordt is die van Feyenoord-spits Roy Makaay. Zo meldt de papieren uitgave van Het Parool.
Ajax Netwerk
De 33-jarige Makaay heeft dit seizoen al enkele keren aangegeven niet gelukkig te zijn bij Feyenoord. Zo laakt hij de instelling van veel spelers en ligt hij regelmatig overhoop met trainer Bert van Marwijk. Desondanks ligt een vertrek van 'Das Phantom' naar Ajax gevoelig bij de stadionclub. Des te meer vanwege de grote rivaliteit die heerst tussen de twee clubs.
Ajax Netwerk
Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen houdt zich voorlopig op de vlakte. "Het is geen publiek geheim dat Roy zich meer had voorgesteld van zijn verblijf in Rotterdam, maar dat wil niet zeggen dat hij na dit seizoen vertrekt."

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 01, 2008 5:57 am

Pfff, wat een kul. Makaay en MVB zijn bovendien nou niet bepaald beste maatjes.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 01, 2008 7:29 am

Peter schreef:
'Van Basten te laat voor Prödl'
Geschreven op maandag, 31 maart om 19:52

Voor vele voetballers was de naam van Sebastian Prödl voor aanvang van Oostenrijk-Nederland nog een onbekende, maar dit gold niet voor Marco van Basten. De bondscoach van Oranje informeerde een dag voor de interland of de verdediger een aanwinst zou kunnen zijn voor Ajax. Van Basten kreeg echter te horen dat hij te laat was.

De 20-jarige verdediger van Sturm Graz, die uiteindelijk twee keer zou scoren tegen Oranje, verkast komende zomer voor drie miljoen euro naar Werder Bremen. Van Basten bleek hier nog niet van op de hoogte. Een dag voor de interland informeerde de trainer bij de Oostenrijkse Ajax-scout Felix Gasselich of Prödl naar Ajax zou kunnen komen, zo schrijft Kurier.

Van Basten zal zodoende op zoek moeten naar een andere verdediger die de taken van John Heitinga zou kunnen overnemen: Prödl voetbalt vanaf volgend jaar in de Duitse Bundesliga. De international is bezig aan zijn tweede seizoen bij Sturm Graz en speelde tot dusver veertig competitieduels voor de Oostenrijkse topclub.

www.voetbalzone.nl
Next! We zijn ieder geval wel op zoek. Dat is al heel wat.
Gasselich scout voor Ajax???

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 01, 2008 8:01 am

wimpey schreef:Beetje slordig van MVB dat ie niet wist dat Prödl niet meer beschikbaar was.

Inderdaad. Als dit Van Geel was dan zou die hier gelyncht worden...Dit is gewoon heel amateuristisch van Van Basten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 01, 2008 8:06 am

Waar slaat dat nou weer op? Moet van basten zich op de hoogte houden van alle transfers van buitenlandse spelers naar buitenlandse clubs? Hij had interesse, informeerde en hoorde dat een transfer niet mogelijk was. ik zie werkelijk niet wat hij daar nu dom of verkeerd aan heeft gedaan
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 01, 2008 8:11 am

Dat zou dan erop duiden dat hij ook geen lijst heeft. Zou hij die Pordl echt op zijn lijst hebben staan, dan zou hij al lang geleden geweten hebben hoe het met hem zit, en niet een dag voor een interland Oranje-Oostenrijk. Dat heet gewoon amateuristisch bezig zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 01, 2008 8:14 am

Dan verschillen we van mening. Als je een lijstje hebt ga je informeren. Je gaat niet de krant of internet bijhouden om van alle transfers op de hoogte te zijn. Je hebt interesse in een speler en op een gegeven moment ga je daar iets concreets meedoen, zoal informatie inwinnen, informeren naar beschikbaarheid e.d.. En ja, dan kun je te horen krijgfen dat een speler niet beschikbaar is. Overigens zou het natuurlijk kunnen zijn dat van basten wel had gelezen over de transfer, maar toppunt van amateurisme zou pas zijn om niet naar een speler te informeren op basis van krant- of internetberichten. Want die willen nog wel eens onzin zijn.
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 01, 2008 8:18 am

Ik vind het ook allemaal wel meevallen. Het lijkt me allemaal redelijk vrijblijvend. Marco heeft even geïnformeerd hoe het met die speler zat. Kan niet? Oké, next.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di apr 01, 2008 9:19 am

De msensen die de 1-april grappen bedenken hebben tegenwoordig ook geen fantasie meer zeg... pfff
1/4/2008 - 'Makaay bij Ajax genoemd als opvolger Huntelaar'
(Gepost door HT)

BRON: Het Parool

Nu Klaas-Jan Huntelaar naar alle waarschijnlijk Ajax na dit seizoen de rug toekeert, is de club achter de schermen druk bezig een vervanger te vinden. Één van de namen die hierbij genoemd wordt is die van Feyenoord-spits Roy Makaay. Zo meldt de papieren uitgave van Het Parool.
Ajax Netwerk
De 33-jarige Makaay heeft dit seizoen al enkele keren aangegeven niet gelukkig te zijn bij Feyenoord. Zo laakt hij de instelling van veel spelers en ligt hij regelmatig overhoop met trainer Bert van Marwijk. Desondanks ligt een vertrek van 'Das Phantom' naar Ajax gevoelig bij de stadionclub. Des te meer vanwege de grote rivaliteit die heerst tussen de twee clubs.
Ajax Netwerk
Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen houdt zich voorlopig op de vlakte. "Het is geen publiek geheim dat Roy zich meer had voorgesteld van zijn verblijf in Rotterdam, maar dat wil niet zeggen dat hij na dit seizoen vertrekt." [reageer]
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 01, 2008 10:17 am

De ergste dag van het jaar. Bah.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 01, 2008 10:18 am

Bertje schreef:De ergste dag van het jaar. Bah.
Inderdaad. Was vandaag mijn laatste dag op kantoor en er waren zelfs nog mensen die dachten dat ik een grapje maakte. Heel irritant. :blush.gif:

Snap ook niet zo goed wat de lol er nou van is, hoor.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 01, 2008 10:20 am

Nee, precies. Als ik iets grappigs wil zien ga ik wel naar cabaret kijken of zo.

Maar over een week ben ik wel jarig. :cheer.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 01, 2008 11:30 am

Jesse schreef:Ik vind het ook allemaal wel meevallen. Het lijkt me allemaal redelijk vrijblijvend. Marco heeft even geïnformeerd hoe het met die speler zat. Kan niet? Oké, next.
Precies. Wees blij dat hij nu al bezig is met Ajax
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 01, 2008 3:02 pm

Saeijs (Roda) en Dingsdag (Heerenveen) in beeld bij Ajax Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 1-apr-2008 14:56

De zoektocht naar een opvolger van John Heitinga, die Ajax volgend seizoen zal verlaten, heeft momenteel de hoogste prioriteit bij de Amsterdamse club. In eerste instantie oriënteert Ajax zich op de eredivisie, omdat de nieuwe verdediger makkelijk inpasbaar moet zijn. Ter tafel zijn al de namen van Jan-Paul Saeijs (Roda JC, op de foto in duel met PSV'er Ibrahim Afellay) en Michael Dingsdag (SC Heerenveen) gekomen. Technisch directeur Martin van Geel houdt het op de term ‘voorbarig’ als beide namen hem worden voorgelegd. (BV)

Sportweek

1 April?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 01, 2008 3:04 pm

Dingsdag als backup als je hem op een gegeven moment goedkoop op kan pikken kan ik me nog voorstellen, maar verder is dit natuurlijk niets.

Het lijkt me overigens sterk, want als Van Basten gecharmeerd was geweest van Dingsdag dan had hij hem wel een keer opgeroepen voor het Nederlands elftal.

Gesloten