Anelka had anders de assist op de matchwinner...Rishi schreef:Arsenal binnen een paar minuten van 1-0 voor na 2-1 achter door Didier. Anelka bewijst maar weer eens dat hij een prutser is.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zonder het sleurwerk van Tevez hebben Ronaldo en Rooney het een stuk moeilijker. Die gozer loopt de hele wedstrijd de longen uit z'n lijf. Alleen voor het doel mag hij nog weleens wat koelbloediger zijn.
Tevez is zeker niet 'de minste' van de drie. Een complementaire speler op het aanvallende middenveld van ManU.
Tevez is zeker niet 'de minste' van de drie. Een complementaire speler op het aanvallende middenveld van ManU.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Helemaal mee eens. Als je ziet hoeveel loopwerk hij verricht, hoeveel hij meeverdedigt, voor hoeveel gevaar hij zorgt en hij kan ook nog eens fantastisch voetballen.Raymon schreef:Zonder het sleurwerk van Tevez hebben Ronaldo en Rooney het een stuk moeilijker. Die gozer loopt de hele wedstrijd de longen uit z'n lijf. Alleen voor het doel mag hij nog weleens wat koelbloediger zijn.
Rooney mag anders ook wel eens wat aan zijn afwerking doen!
En Mauro Zarate is natuurlijk niet een onbekende speler...... Fantastische speler.
IK GELOOF!!!!!!
Ik denk dat het maar net is hoe je het ziet. Kaka blijft de speler met de meeste kwaliteiten alleen ben ik het met je eens dat C. Ronaldo op dit moment gewoon de speler is die het beste presteert.Mr. Ajax schreef:Ik weet echt niet wat Ronaldo nog moet doen om Bertje te bewijzen dat hij op dit moment nummer 1 is...Lijkt me echt zo klaar als een klontje.
Je zou zo een titel ook in 3 verschillende stukken hakken:
1. Speler met de meeste potentie ( Messi)
2. Speler die op dit moment het best presteert (C. Ronaldo)
3. Speler met op dit moment de meeste kwaliteiten ( Kaka)
zoiets misschien?
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb hem sinds z'n vertrek uit Argentinië niet of nauwelijks volledige wedstrijden zien spelen. Ik neem aan dat jij hem in Qatar ook niet hebt zien voetballen, maar hoe vind je hem het doen bij Birmingham?Rishi schreef:En Mauro Zarate is natuurlijk niet een onbekende speler...... Fantastische speler.