PSV 2007 - 2008
O ja?
Van Dale schreef:to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat vind ik niet zo raar. Het topscorersklassement zegt niets. Ajax heeft ook helemaal geen spits die er dertig inschiet nodig, maar een spits die in dienst van de ploeg speelt.Toppie schreef:Toch wel raar dat ze kampioen worden zonder een echte spits die er 30 inschopt laat staan bij de eerste 5 staat in het klassement , geeft alleen maar aan dat Gomez hun enige speler die het verschil maakt. Wij teveel goals voor maar ook veels teveel tegen
Ajax moet zich echt kapotschamen dat ze dit seizoen geen kampioen worden. PSV heeft er echt alles aan gedaan. Ik had het Ajax nog gegunt ook want eigenlijk is het een schande dat een trainer met zo'n instelling kampioen wordt.
Dat je zo speelt in een rechtstreeks duel met de concurrent begrijp ik maar tegen NEC Culina inbrengen bij 0-0 terwijl je Aisatti op de bank hebt is misdadig tegenover het voetbal.
Van mij mag eenieder die medeplichtig is aan deze gang van zaken volgend seizoen zijn biezen pakken. Dus Wouters, Vergoossen en Lodeweges. Ik ben er helemaal klaar mee.
Dat je zo speelt in een rechtstreeks duel met de concurrent begrijp ik maar tegen NEC Culina inbrengen bij 0-0 terwijl je Aisatti op de bank hebt is misdadig tegenover het voetbal.
Van mij mag eenieder die medeplichtig is aan deze gang van zaken volgend seizoen zijn biezen pakken. Dus Wouters, Vergoossen en Lodeweges. Ik ben er helemaal klaar mee.
Vergoossen gaat zich volgend seizoen met de talenten van PSV bezighouden, PSV. Omdat ie zo zuinig met Aisatti en Bakkal omspringt?!PSV schreef: Van mij mag eenieder die medeplichtig is aan deze gang van zaken volgend seizoen zijn biezen pakken. Dus Wouters, Vergoossen en Lodeweges.

Aisatti krijgt het ook onder Stevens moeilijk. In het 4-2-3-1 systeem dat Stevens graag hanteert, is plek voor of Affelay of Aisatti. Dus dan mag die Ibi het weer doen met invalbeurten.
Vergoossen zei een paar weken geleden voor radio 1 dat Aisatti na dit seizoen een betere voetballer zal zijn geworden. Blijkbaar wordt hij beter door niet te voetballen. Ik wil hem dan graag op zijn zestigste nog een keer zien voetballen, moet dan een waar genoegen zijn.Dat je zo speelt in een rechtstreeks duel met de concurrent begrijp ik maar tegen NEC Culina inbrengen bij 0-0 terwijl je Aisatti op de bank hebt is misdadig tegenover het voetbal.
Die van ons durft ook niets, dus wat dat betreft mogen we elkaar de hand schudden.PSV schreef:Ajax moet zich echt kapotschamen dat ze dit seizoen geen kampioen worden. PSV heeft er echt alles aan gedaan. Ik had het Ajax nog gegunt ook want eigenlijk is het een schande dat een trainer met zo'n instelling kampioen wordt.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV (de poster) legt wat mij betreft wel de vinger op de zere plek, hoor. Ik waardeer zijn eerlijke kijk op de zaak, want volgens de andere PSV'ers die hier komen is het een 'kwaliteit' dat PSV zo speelt. Nou ik kan ze vertellen dat er bij PSV ook echt wat moet gebeuren, hoor. Het geluk raakt een keertje op namelijk.
Je bedoelt Isi. Ik zeg ook niet dat Aisatti een basisplek moet krijgen. Maar als je as. kampioen denkt te zijn en je staat 7 punten voor met nog 4 wedstrijden te gaan tegen een middenmotor speelt, je staat 0-0 en dan nog Culina inbrengt voor og meer zekerheid dan ben je gewoon niet geschikt.wimpey schreef:Vergoossen gaat zich volgend seizoen met de talenten van PSV bezighouden, PSV. Omdat ie zo zuinig met Aisatti en Bakkal omspringt?!PSV schreef: Van mij mag eenieder die medeplichtig is aan deze gang van zaken volgend seizoen zijn biezen pakken. Dus Wouters, Vergoossen en Lodeweges.![]()
Aisatti krijgt het ook onder Stevens moeilijk. In het 4-2-3-1 systeem dat Stevens graag hanteert, is plek voor of Affelay of Aisatti. Dus dan mag die Ibi het weer doen met invalbeurten.
Ik snap het ook niet want elke blinde ziet dat PSV gewoon dankzij Gomes de punten binnen haalt dus al die verdedigende zekerheden helpen niets. Elke tegenstander krijt gewoon kans op kans.
Kampioen kunnen ook wij helaas niet meer worden. We kunnen maximaal eerste eindigen maar een kampioen onwaardig allemaal
Wij niet hoor.PSV schreef:Ik snap het ook niet want elke blinde ziet dat PSV gewoon dankzij Gomes de punten binnen haalt dus al die verdedigende zekerheden helpen niets. Elke tegenstander krijt gewoon kans op kans.

Ik vind PSV niet sterk, maar wel duidelijk beter dan Ajax. In die zin zijn jullie de terechte kampioen.
De enige rechtvaardigig voor dit kampioenschap is de maand januari geweest. Toen speelden we redelijk goed met overwinningen in de Kuip, bij jullie en AZ. Toen is het gat geslagen. De rest is gewoon te triest voor woorden zowel Ajax en nog meer PSV.LucaS schreef:In welk opzicht vind je PSV beter, Johnk?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben ik het niet helemaal mee eens. PSV is meer solide, maar wij scoren gemakkelijker. Als het gat 5 punten blijft, dan zijn uiteraard de terechte kampioen, maar mocht het op de laatste speeldag nog niet beslist zijn, dan is het gewoon een kwestie van de meest gelukkige.Jöhnk schreef: Ik vind PSV niet sterk, maar wel duidelijk beter dan Ajax. In die zin zijn jullie de terechte kampioen.
Speciaal voor jou:Bertje schreef:O ja?
Van Dale schreef:to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek
http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=w
http://forum.fok.nl/topic/759609
voetbalprimeur.nl'Chelsea wil Sulejmani bij PSV stallen'
Miralem Sulejmani is dé revelatie van de huidige Eredivisie. De aanvaller maakt met zijn spel bij sc Heerenveen enorm veel indruk en hij zou inmiddels de belangstelling van onder meer Chelsea en Ajax hebben gewekt.
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat er geruchten gaan dat Chelsea poogt de Serviër vast te leggen, om hem vervolgens eerst een jaar bij PSV te stallen. De Engelsen zouden al op hem en zijn zaakwaarnemers hebben ingepraat.
Daarnaast volgt ook Ajax de verrichtingen van Sulejmani nauwgezet. De Amsterdammers lijken dus echter concurrentie te krijgen van buitenlandse topclubs, die met meer geld het 19-jarige talent eerder zouden kunnen verleiden.
Gertjan Verbeek gaf het afgelopen zaterdag na de wedstrijd tussen Heerenveen en Ajax (2-4) al aan. "Als ik Ajax was, dan wist ik het wel", zei hij over Sulejmani, die in de wedstrijd éénmaal scoorde, één assist gaf, tweemaal de paal raakte en één keer de lat trof.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Koster is niet verantwoordelijk voor deze selectie, dat was het sloopwerk van H&M. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Henk Huichelaar met deze groep en met slechts 1 centrale verdediger wél kampioen zou zijn geworden met dit Ajax. Vorig jaar lukte het hem met een veel sterkere selectie en een dramatisch PSV immers ook niet.Peter schreef:Uiteraard, maar zelfs met Koster en een failliete selectie komen we al dichtbij. Wij zijn op het moment namelijk echt dramatisch.