Oefenwedstrijden
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Verdomd, kijk eenswat ik zonet tegenkom.Mr. Ajax schreef:Als je een keertje een van deze spelers in actie ziet, zou ik je mening waarderen.
Ik zal binnenkort eens kijken, Mr. Ajax.
Ik heb op mijn beurt weer een vraagje voor jou voor morgen, want ik ben gewoon veel te lui om het op te zoeken: viel Carlos Villanueva op een gegeven moment nog in bij Chili?
Ik ben trouwens benieuwd hoe dat straks gaat bij die Chilenen als ook Valdivia weer terug is. Mijn type speler is het niet, maar sommige mensen zijn helemaal weg van hem. Het is wel weer de zoveelste kleine, technisch begaafde speler in dat team. Sowieso een jongen die ik onder de zoden zou schoppen als ik tegenover hem stond in het veld.

Volgens mij hebben die Belgen inderdaad niet eens zo een heel slecht elftal. Mirallas, Dembele, Defour, Simons, Borre, Kompany, Van Buyten, Pocognoli zijn toch geen onaardige spelers. En dan vergeet ik er nog wel een paar.
Schitterende goal trouwens van David Villa. Hopen voor Koeman dat hij zijn vertrouwen helemaal heeft hervonden.
Schitterende goal trouwens van David Villa. Hopen voor Koeman dat hij zijn vertrouwen helemaal heeft hervonden.
IK GELOOF!!!!!!
Wel dus. Beetje overschat blijkbaar, die spelers. Het niveau van de Belgische competitie is erg laag.Rishi schreef:Volgens mij hebben die Belgen inderdaad niet eens zo een heel slecht elftal. Mirallas, Dembele, Defour, Simons, Borre, Kompany, Van Buyten, Pocognoli zijn toch geen onaardige spelers. En dan vergeet ik er nog wel een paar.
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:Kan zijn, maar in Belgié hadden ze ooit clubs van een ander kaliber voor hem in gedachten.
In Nederland ook voor Van der Vaart. Zoals Thomas zegt, Kompany is nog geen 22 en doet het gewoon prima bij HSV. Belgie heeft gewoon een heel talentvolle lichting. Niet dat het allemaal wereldtoppers zijn, maar toch.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Nou we zullen het zien.. ben benieuwd wanneer ik ze op een EK of WK mag bewonderen.. ik vermoed nooit.Mr. Ajax schreef:joey schreef:Kan zijn, maar in Belgié hadden ze ooit clubs van een ander kaliber voor hem in gedachten.
In Nederland ook voor Van der Vaart. Zoals Thomas zegt, Kompany is nog geen 22 en doet het gewoon prima bij HSV. Belgie heeft gewoon een heel talentvolle lichting. Niet dat het allemaal wereldtoppers zijn, maar toch.