De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 9:58 pm

Er zijn genoeg voorbeelden van talenten die wél een tussenstop maakten. Ook in Nederland. Oké, dan kun je Robinho of Modric niet krijgen, maar onder die categorie zit ook nog iets.
Als het allemaal overmacht is en anderen rijker zijn en spelers toch niet willen komen en je niets meer kunt opbouwen en spelers zomaar worden wegggehaald en niemand van ons houdt en iedereen gemeen is en ze in Zuid-Amerika ook al zo vervelend zijn, kunnen we wel ophouden met bouwen en dromen. Ik accepteer dat soort excuus-denken dus niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mar 26, 2008 10:01 pm

joey schreef:Er zijn genoeg voorbeelden van talenten die wél een tussenstop maakten.
Precies. Defour wilde destijds op zijn knieen naar Ajax. Aissati wilde deze winter nog naar Ajax. Voor redelijke prijzen waren ze haalbaar.

Vaan smoesjes is nog nooit iemand beter geworden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mar 26, 2008 10:02 pm

Niet allemaal, maar wel meer als vroeger. Arsenal bulkt van het jonge talent. Vroeger koos men voor een achterhoede die +34 was.

Jesse

Bericht door Jesse » wo mar 26, 2008 10:18 pm

Jöhnk schreef:Precies. Defour wilde destijds op zijn knieen naar Ajax. Aissati wilde deze winter nog naar Ajax. Voor redelijke prijzen waren ze haalbaar.
Hou op, man! :sad.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 10:22 pm

Wij hebben de poen gestopt in Luque en Kuffour. :blush.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » do mar 27, 2008 1:41 pm

joey schreef:Er zijn genoeg voorbeelden van talenten die wél een tussenstop maakten. Ook in Nederland. Oké, dan kun je Robinho of Modric niet krijgen, maar onder die categorie zit ook nog iets.
Als het allemaal overmacht is en anderen rijker zijn en spelers toch niet willen komen en je niets meer kunt opbouwen en spelers zomaar worden wegggehaald en niemand van ons houdt en iedereen gemeen is en ze in Zuid-Amerika ook al zo vervelend zijn, kunnen we wel ophouden met bouwen en dromen. Ik accepteer dat soort excuus-denken dus niet.
Het eerste deel lees ik nog serieus, daarna komt de emotie? Ajax is voor mij ook emotie, laat dat het misverstand niet zijn. (Bij Ajax 1 ontbreekt die emotie.)

Ajax zal in Nederland dat zeldzame talent moeten opsporen, de eigen jeugd is ons houvast, want het is geen excuus-denken, je eerste deel van het verhaal, maar realitieit.

De categorie die eronder zit? Je bedoelt Defour? Allemaal leuk en aardig hoe hij over Ajax denkt, maar hij kwam niet, ook afgelopen winter niet en verlengde wel zijn contract (Ik vrees dat daar niet in staat dat hij voor € 2 miljoen naar Ajax mag)

Hetzelfde geldt voor Aissati, hij hoefde zijn contract niet te verlengen, hij kon toch voor een gelimiteerde som weg, of bleek dat verhaal niet juist te zijn. Blijft ook nog staan dat psv alleen afgedankte spelers aan Ajax wil slijten.

De categorie eronder? We werken samen met GBA en Van Damme, De Mul, Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld komen. Drie van hen hebben het Belgisch elftal gehaald. We werken niet meer samen en het talent daar is ineens opgedroogd????????

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 27, 2008 1:57 pm

Demosthenes schreef:
joey schreef:Er zijn genoeg voorbeelden van talenten die wél een tussenstop maakten. Ook in Nederland. Oké, dan kun je Robinho of Modric niet krijgen, maar onder die categorie zit ook nog iets.
Het eerste deel lees ik nog serieus, daarna komt de emotie?
Nee, heeft niets met emotie te maken. Ik som het soort argumenten op waar ze bij Ajax mee komen. De zelfkritiek is ver te zoeken.

Aristides

Bericht door Aristides » do mar 27, 2008 10:11 pm

iedereen gemeen is en ze in Zuid-Amerika ook al zo vervelend zijn
Woorden als "gemeen" en "vervelend" heb ik niemand bij Ajax horen gebruiken.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 27, 2008 10:16 pm

Dat heet chargeren, Demo.

Wat ik bedoel (in grote lijnen) is dat men bij Ajax eerder de schuld bij de buitenwereld zoekt dan bij zichzelf.

Aristides

Bericht door Aristides » vr mar 28, 2008 11:38 pm

joey schreef:Dat heet chargeren, Demo.

Wat ik bedoel (in grote lijnen) is dat men bij Ajax eerder de schuld bij de buitenwereld zoekt dan bij zichzelf.
Intern?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 28, 2008 11:40 pm

Mwah, als ik Gerrie Mühren hoor praten over alle tegenslag die Ajax ondervindt bij de speurtocht naar talenten... Het valt echt niet mee, begrijp ik uit zijn woorden. Eigenlijk moeten we blij zijn dat Luque en Perez en Rommedahl nog wilden komen. :biggrin.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » vr mar 28, 2008 11:42 pm

joey schreef:Mwah, als ik Gerrie Mühren hoor praten over alle tegenslag die Ajax ondervindt bij de speurtocht naar talenten... Het valt echt niet mee, begrijp ik uit zijn woorden. Eigenlijk moeten we blij zijn dat Luque en Perez en Rommedahl nog wilden komen. :biggrin.gif:
Ook gechargeerd, want ik neem niet aan dat hij deze namen noemde! Chargeren mag!

Ajax moet zaakwaarnemers beter betalen?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 28, 2008 11:46 pm

Nee, dat zeg ik. En ik zeg ook dat je geen scouts in dienst moet houden die alles moeilijk vinden en zich continu beroepen op overmacht.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » za mar 29, 2008 11:56 am

Inderdaad. Dan wordt het tijd voor vers bloed. Jonge, enthousiaste scouts, die er nog wél in geloven dat ze het verschil kunnen maken en bijzondere voetballers naar Amsterdam kunnen krijgen. Aan moegestreden veteranen hebben we niks. Er zijn heus wel Trabelsi's, Maxwells, Chivu's, Litmanens en Mido's te ontdekken.

K.
Still alive...

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 29, 2008 12:10 pm

Misschien dat Ajax Thomas is een belletje moet geven?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za mar 29, 2008 12:46 pm

Zou mooi zijn, dan blijven we tenminste goed op de hoogte. :hypocrite.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » za mar 29, 2008 7:42 pm

Kowalczyk schreef:Inderdaad. Dan wordt het tijd voor vers bloed. Jonge, enthousiaste scouts, die er nog wél in geloven dat ze het verschil kunnen maken en bijzondere voetballers naar Amsterdam kunnen krijgen. Aan moegestreden veteranen hebben we niks. Er zijn heus wel Trabelsi's, Maxwells, Chivu's, Litmanens en Mido's te ontdekken.

K.
Niemand die daar aan twijfelt, ze zijn er nu, ze zullen er volgend jaar ook zijn. het gaat erom of ze naar Ajax komen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do apr 03, 2008 6:27 am

Volgens de Telegraaf van vandaag heeft van Basten het helemaal gehad met van Geel. Het staat in de column met ik dacht de naam 'voetbalgekte' of zoiets.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 03, 2008 8:28 am

Ja, staat er inderdaad;
Marco van Basten treedt op 1 juli in dienst van Ajax, maar heeft het al gehad met de falende technisch directeur Martin van Geel. Interim-directeur Henri van der Aat denkt er hetzelfde over. Ze willen de functie van technisch directeur en de gelieerde persoon zo snel mogelijk lozen.

peter

Bericht door peter » do apr 03, 2008 8:40 am

In ieder geval een signaal dat MvG weg moet/mag. Word ik wel blij van.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 03, 2008 9:11 am

Ajaciedjuh schreef:Volgens de Telegraaf van vandaag heeft van Basten het helemaal gehad met van Geel. Het staat in de column met ik dacht de naam 'voetbalgekte' of zoiets.
Wat is dat voor column? Van Basten keek toch zo uit naar de samenwerking met MVG? :666.gif:

MVG mag nog even Huntelaar verkopen van mij. :headbang.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do apr 03, 2008 9:40 am

Van mij ook en daarna opkrassen, voordat ie met Engelaar en Saijs aan komt zetten.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do apr 03, 2008 9:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.

peter

Bericht door peter » do apr 03, 2008 9:43 am

Die laatste is anders wel eens een keertje opgeroepen door vBasten. Ik voel een link.... :hypocrite.gif:

Van Geel hoeft Huntelaar van mij niet te verkopen, hoor. In dit geval verkoopt zo'n jongen zichzelf wel.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 03, 2008 9:56 am

Dat dachten we van Zlatan ook. MVG is wél een goede verkoper.

Jesse

Bericht door Jesse » do apr 03, 2008 10:42 am

Peter schreef:Die laatste is anders wel eens een keertje opgeroepen door vBasten. Ik voel een link.... :hypocrite.gif:
Is Saeijs een keer opgeroepen?!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie