De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
Er zijn genoeg voorbeelden van talenten die wél een tussenstop maakten. Ook in Nederland. Oké, dan kun je Robinho of Modric niet krijgen, maar onder die categorie zit ook nog iets.
Als het allemaal overmacht is en anderen rijker zijn en spelers toch niet willen komen en je niets meer kunt opbouwen en spelers zomaar worden wegggehaald en niemand van ons houdt en iedereen gemeen is en ze in Zuid-Amerika ook al zo vervelend zijn, kunnen we wel ophouden met bouwen en dromen. Ik accepteer dat soort excuus-denken dus niet.
Als het allemaal overmacht is en anderen rijker zijn en spelers toch niet willen komen en je niets meer kunt opbouwen en spelers zomaar worden wegggehaald en niemand van ons houdt en iedereen gemeen is en ze in Zuid-Amerika ook al zo vervelend zijn, kunnen we wel ophouden met bouwen en dromen. Ik accepteer dat soort excuus-denken dus niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Het eerste deel lees ik nog serieus, daarna komt de emotie? Ajax is voor mij ook emotie, laat dat het misverstand niet zijn. (Bij Ajax 1 ontbreekt die emotie.)joey schreef:Er zijn genoeg voorbeelden van talenten die wél een tussenstop maakten. Ook in Nederland. Oké, dan kun je Robinho of Modric niet krijgen, maar onder die categorie zit ook nog iets.
Ajax zal in Nederland dat zeldzame talent moeten opsporen, de eigen jeugd is ons houvast, want het is geen excuus-denken, je eerste deel van het verhaal, maar realitieit.
De categorie die eronder zit? Je bedoelt Defour? Allemaal leuk en aardig hoe hij over Ajax denkt, maar hij kwam niet, ook afgelopen winter niet en verlengde wel zijn contract (Ik vrees dat daar niet in staat dat hij voor € 2 miljoen naar Ajax mag)
Hetzelfde geldt voor Aissati, hij hoefde zijn contract niet te verlengen, hij kon toch voor een gelimiteerde som weg, of bleek dat verhaal niet juist te zijn. Blijft ook nog staan dat psv alleen afgedankte spelers aan Ajax wil slijten.
De categorie eronder? We werken samen met GBA en Van Damme, De Mul, Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld komen. Drie van hen hebben het Belgisch elftal gehaald. We werken niet meer samen en het talent daar is ineens opgedroogd????????
Nee, heeft niets met emotie te maken. Ik som het soort argumenten op waar ze bij Ajax mee komen. De zelfkritiek is ver te zoeken.Demosthenes schreef:Het eerste deel lees ik nog serieus, daarna komt de emotie?joey schreef:Er zijn genoeg voorbeelden van talenten die wél een tussenstop maakten. Ook in Nederland. Oké, dan kun je Robinho of Modric niet krijgen, maar onder die categorie zit ook nog iets.
Ook gechargeerd, want ik neem niet aan dat hij deze namen noemde! Chargeren mag!joey schreef:Mwah, als ik Gerrie Mühren hoor praten over alle tegenslag die Ajax ondervindt bij de speurtocht naar talenten... Het valt echt niet mee, begrijp ik uit zijn woorden. Eigenlijk moeten we blij zijn dat Luque en Perez en Rommedahl nog wilden komen.
Ajax moet zaakwaarnemers beter betalen?
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Inderdaad. Dan wordt het tijd voor vers bloed. Jonge, enthousiaste scouts, die er nog wél in geloven dat ze het verschil kunnen maken en bijzondere voetballers naar Amsterdam kunnen krijgen. Aan moegestreden veteranen hebben we niks. Er zijn heus wel Trabelsi's, Maxwells, Chivu's, Litmanens en Mido's te ontdekken.
K.
K.
Still alive...
Niemand die daar aan twijfelt, ze zijn er nu, ze zullen er volgend jaar ook zijn. het gaat erom of ze naar Ajax komen!Kowalczyk schreef:Inderdaad. Dan wordt het tijd voor vers bloed. Jonge, enthousiaste scouts, die er nog wél in geloven dat ze het verschil kunnen maken en bijzondere voetballers naar Amsterdam kunnen krijgen. Aan moegestreden veteranen hebben we niks. Er zijn heus wel Trabelsi's, Maxwells, Chivu's, Litmanens en Mido's te ontdekken.
K.
- Ajaciedjuh
Ja, staat er inderdaad;
Marco van Basten treedt op 1 juli in dienst van Ajax, maar heeft het al gehad met de falende technisch directeur Martin van Geel. Interim-directeur Henri van der Aat denkt er hetzelfde over. Ze willen de functie van technisch directeur en de gelieerde persoon zo snel mogelijk lozen.
Wat is dat voor column? Van Basten keek toch zo uit naar de samenwerking met MVG?Ajaciedjuh schreef:Volgens de Telegraaf van vandaag heeft van Basten het helemaal gehad met van Geel. Het staat in de column met ik dacht de naam 'voetbalgekte' of zoiets.

MVG mag nog even Huntelaar verkopen van mij.

-
- AT Toto winner 15/16
Van mij ook en daarna opkrassen, voordat ie met Engelaar en Saijs aan komt zetten.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do apr 03, 2008 9:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.