Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Behoorlijk blessuregevoelig, Voetske.
Op www.azfanpage.nl gaan er al verhalen over en ook de nieuwe VI schijnt erover te berichten: de geruchten dat MVG Demi de Zeeuw naar Ajax wil halen. Ik weet niet of ik daar zo voor ben, want De Zeeuw is zwak in de omschakeling, en laat ik dat een van de belangrijkste onderdelen van het voetbal vinden.
Op www.azfanpage.nl gaan er al verhalen over en ook de nieuwe VI schijnt erover te berichten: de geruchten dat MVG Demi de Zeeuw naar Ajax wil halen. Ik weet niet of ik daar zo voor ben, want De Zeeuw is zwak in de omschakeling, en laat ik dat een van de belangrijkste onderdelen van het voetbal vinden.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zie hem niet zo vaak voetballen (tegen Ajax was hij goed), hoe vaak speelt hij de bal naar voren vergeleken met Maduro?Jöhnk schreef:Van Basten wil hem dus. Kan niet missen.
De Zeeuw is een speler die het moet hebben van het verschuiven van de bal. Hij doet dit weliswaar in een iets hoger tempo dan Maduro, maar dat maakt hem nog geen topspeler. Terwijl hij natuurlijk wel het prijskaartje van een topspeler heeft.
-
- AT Toto winner 15/16
- Cluijffert
Tot en met 2011, BZ. De Zeeuw is tactisch natuurlijk wel uitstekend. Misschien tactisch wel de beste Nederlandse speler op dit moment. Dat kunnen we op zich goed gebruiken.brigade zuid schreef:Ik weet niet hoelang het contract van De Zeeuw nog loopt maar gaat dit niet gewoon heel veel geld kosten... het is wel een aardige speler hoor, niet meer, niet minder.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
-
Ik denk dat Van Basten hem wel zou willen overhalen om naar Ajax te komen. De Zeeuw zit steevast bij de selectie van Oranje en ik moet zeggen dat hij altijd goed meedoet. Heeft een goede passing, lekker vechtertje en een goed schot.
Je zult de hoofdprijs moeten betalen, maar als Van Geel nu nog niet doorheeft dat je met b-categorie niks bereikt en dus veel zal moeten neertellen voor A-categorie...
Je zult de hoofdprijs moeten betalen, maar als Van Geel nu nog niet doorheeft dat je met b-categorie niks bereikt en dus veel zal moeten neertellen voor A-categorie...