Oefenwedstrijden
Moderator: mods
- Cluijffert
als ik kijk naar de heel kwalificatie, dit is wat spel eerder regel dan de croatian uitzondering...Thomas schreef:Dit heeft niets met Van Basten te maken hoor. Is vrijwel precies dezelfde opstelling als tegen de Kroaten. Die Timmer en Mathijsen maken er vooral een potje van.Mr. Ajax schreef:Maar met Bassie bij AJAX komt het allemaal goed hoor!
3-1 Huntelaar. Schroef die transferprijs maar op!
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
De defensieve organisatie is bij het Nederlands elftal juist vrijwel altijd op orde geweest. En dat met zulk matig materiaal.
Dit was gewoon een wanvertoning van met name Mathijsen en Timmer.
Eerste goal: Heitinga laat zich kipsimpel uitspelen en Mathijsen verzint het niet om goed rugdekking te verlenen. Timmer laat de bal dan ook nog eens glippen.
Tweede goal: Mathijsen kijkt alleen maar naar de bal en springt amper, Timmer komt te laat.
Derde goal:Mathijsen kijkt alleen maar naar de bal en springt amper, Timmer komt te laat.
Dit was gewoon een wanvertoning van met name Mathijsen en Timmer.
Eerste goal: Heitinga laat zich kipsimpel uitspelen en Mathijsen verzint het niet om goed rugdekking te verlenen. Timmer laat de bal dan ook nog eens glippen.
Tweede goal: Mathijsen kijkt alleen maar naar de bal en springt amper, Timmer komt te laat.
Derde goal:Mathijsen kijkt alleen maar naar de bal en springt amper, Timmer komt te laat.
- SylvievdVaart
Dit stond in de VARA-TV maileditie van vandaag:Jöhnk schreef:Wat gebeurt hier? Oostenrijk is één van de zwakste voetballanden van Europa.
TIP 3
VOETBAL: Oostenrijk - Nederland
(SBS6, 19:55) Oostenrijk schijnt historisch slecht elftal te hebben dit jaar: van de 13 oefenwedstrijden, verloren ze er 12... Dus dat wordt vast leuk vanavond.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Zo kan je het bij elke trainer rechtlullen. De trainer is uiteindelijk verantwoordelijk voor het spel van zijn ploeg. En die wedstrijd tegen Kroatie was een uitzondering, want het was was werkelijk de enige wedstrijd onder Van Basten waar Oranje aardig voetbalde.Thomas schreef:Dit heeft niets met Van Basten te maken hoor. Is vrijwel precies dezelfde opstelling als tegen de Kroaten. Die Timmer en Mathijsen maken er vooral een potje van.Mr. Ajax schreef:Maar met Bassie bij AJAX komt het allemaal goed hoor!
3-1 Huntelaar. Schroef die transferprijs maar op!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Cluijffert
- SylvievdVaart
- Cluijffert
vice versa.Jöhnk schreef:Jij hebt ons ingestraald met positivisme?Jansma schreef:dat is mijn schuldJöhnk schreef:Je was toch optimistisch over Van Basten, Mr. Ajax?
ik heb van een fresh jonge bloem een zure brandnetel gemaakt

my bad.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Jöhnk schreef:Je was toch optimistisch over Van Basten, Mr. Ajax?
Ik ben 'gedwongen' optimistisch. Ik was tegenstander van zijn komst, maar nu hij officieel onze nieuwe hoofdcoach wordt, zal ik hem alleen maar steunen. Dat is ook het enige wat ik kan doen, vind ik, als supporter.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
OK, fair enough.Mr. Ajax schreef:Jöhnk schreef:Je was toch optimistisch over Van Basten, Mr. Ajax?
Ik ben 'gedwongen' optimistisch. Ik was tegenstander van zijn komst, maar nu hij officieel onze nieuwe hoofdcoach wordt, zal ik hem alleen maar steunen. Dat is ook het enige wat ik kan doen, vind ik, als supporter.
Heitinga! Hij is aanvallend beter dan verdedigend.
- SylvievdVaart