Oefenwedstrijden
Moderator: mods
- Daily Blind
Ik heb echt geen idee waar dit thuishoort...
Israel:
Dudu Aouate, Klemi Saban, Shimon Gershon, Avi Strul, Yoav Ziv, Gal Alberman, Tamir Cohen, Yossi Benayoun, Barak Itzhaki, Omer Golan, Elyaniv Barda.
Chile:
Eduardo Lobos, Cristian Alvarez, Waldo Ponze, Arturo Vidal, Mauricio Isla, Claudio Maldonado, Hugo Droget, Mati Fernandez, Alexis Sanchez, Mark Gonzalez, Humberto Suazo.
Dat Chile heeft trouwens een aardig technische ploeg.
Israel:
Dudu Aouate, Klemi Saban, Shimon Gershon, Avi Strul, Yoav Ziv, Gal Alberman, Tamir Cohen, Yossi Benayoun, Barak Itzhaki, Omer Golan, Elyaniv Barda.
Chile:
Eduardo Lobos, Cristian Alvarez, Waldo Ponze, Arturo Vidal, Mauricio Isla, Claudio Maldonado, Hugo Droget, Mati Fernandez, Alexis Sanchez, Mark Gonzalez, Humberto Suazo.
Dat Chile heeft trouwens een aardig technische ploeg.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mati Fernandez ken ik, heerlijke speler vind ik! Arturo Vidal ken ik ook, maar wat minder goed. Op Sanchez ga ik dus letten.
1-0 Israel trouwens, door een knullige vrije trap van de uitglijdende Benayoun, maar een nog kunlliger blunder van Eduardo Lobos.
1-0 Israel trouwens, door een knullige vrije trap van de uitglijdende Benayoun, maar een nog kunlliger blunder van Eduardo Lobos.
Moeilijk te zeggen, want vanuit Villarreal een stapje hoger is dus de stap naar de absolute top. Ik heb Matigol dit seizoen eigenlijk maar een paar keer zien spelen toen ik even wilde kijken hoe Godin het deed. In die wedstrijden zag het er vaak gelikt uit, maar er is toch nog wel genoeg ruimte voor verbetering. Het is een beetje een uitslover af en toe. Ook nog wat flegmatiek.
Een beetje onopvallend. In de eerste helft was ie meer an de bal, maar oogde een beetje lomp.
Net een ongelofelijke misser van Israel. Aan de andere kant stond Aouate even niet in het doel, en misten de Chilenen twee keer op rij zonder dat er een keeper in het doel stond.
Even uit nieuwsgierigheid Thomas, zijn er ook nog wat Israelische voetballers die je weleens hebt zien ballen?
Net een ongelofelijke misser van Israel. Aan de andere kant stond Aouate even niet in het doel, en misten de Chilenen twee keer op rij zonder dat er een keeper in het doel stond.
Even uit nieuwsgierigheid Thomas, zijn er ook nog wat Israelische voetballers die je weleens hebt zien ballen?
Is-ie aangekomen? Het is namelijk een nogal gedrongen speler die goed op z'n gewicht moet letten.Mr. Ajax schreef:Een beetje onopvallend. In de eerste helft was ie meer an de bal, maar oogde een beetje lomp.
Ik zie nooit Israelisch voetbal, simpelweg omdat ik zelden tot nooit aan beeldmateriaal kom. En gezien alle wedstrijden die ik toch al moet kijken begin ik niet aan een speler als ik er niet meerdere wedstrijden van heb liggen.
Maar als je een speler in gedachte hebt en beeldmateriaal kan leveren wil ik er best naar kijken hoor.

Het Israelische voetbal is van bedroevend niveau, maar hier en daar vind je wel wat leuke spelers.
In de Belgische competitie spelen er op dit moment 5 Israeli's: Gili Wermouth (Gent), Elyaniv Barda en Barak Itzhaki (Genk), Salim Touama (Luik) en Omer Golan (Lokeren). In Engeland heb je Tamir Cohen (Bolton), Tal Ben-Haim (Chelsea), Yossi Benayoun (Liverpool), en Ben Sahar (Sheffield Wed./Chelsea).
Barak Itzhak was afgelopen zomer actief met Israel op het EK in Nederland, evenals Ben Sahar. Barda is clubtopscorer bij Genk.
In de Israelische competitie hebben we Lior Refaelov (Maccabi Haifa), Yossi Shivchon (Maccabi Tel-Aviv), Aviram Baruchyan (Beitar Jeruzalem), en Maor Buzaglo (Sachnin/Maccabi Haifa) als grootste talenten.
Guy Asulin is trouwens nu aan het opwarmen bij Israel. Speelt bij Jong Barca, is nog geen 17 jaar! Schijnt een supertalent te zijn, ik ben benieuwed!
Als je een keertje een van deze spelers in actie ziet, zou ik je mening waarderen.
In de Belgische competitie spelen er op dit moment 5 Israeli's: Gili Wermouth (Gent), Elyaniv Barda en Barak Itzhaki (Genk), Salim Touama (Luik) en Omer Golan (Lokeren). In Engeland heb je Tamir Cohen (Bolton), Tal Ben-Haim (Chelsea), Yossi Benayoun (Liverpool), en Ben Sahar (Sheffield Wed./Chelsea).
Barak Itzhak was afgelopen zomer actief met Israel op het EK in Nederland, evenals Ben Sahar. Barda is clubtopscorer bij Genk.
In de Israelische competitie hebben we Lior Refaelov (Maccabi Haifa), Yossi Shivchon (Maccabi Tel-Aviv), Aviram Baruchyan (Beitar Jeruzalem), en Maor Buzaglo (Sachnin/Maccabi Haifa) als grootste talenten.
Guy Asulin is trouwens nu aan het opwarmen bij Israel. Speelt bij Jong Barca, is nog geen 17 jaar! Schijnt een supertalent te zijn, ik ben benieuwed!
Als je een keertje een van deze spelers in actie ziet, zou ik je mening waarderen.
Tal Ben-Haim heb ik vorig seizoen al geroemd voor zijn transfer naar Chelsea. Ik heb hem destijds ook genomineerd in de voetballer van het jaar-topic, dus dat is allemaal terug te vinden op AT.
Ben Sahar heb ik vorige zomer zien spelen. Zag er wel goed uit, al vond ik het wel een beetje een ventje met vedetteneigingen.
Ben Sahar heb ik vorige zomer zien spelen. Zag er wel goed uit, al vond ik het wel een beetje een ventje met vedetteneigingen.
- SylvievdVaart