SC Heerenveen - Ajax (29-03-2008)
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Het ging er mij om dat Ajax meer punten in de UEFA haalt dan in de CL. Dus is het beter als Ajax de playoffs niet wint (hoewel dat ook geen garantie is voor de CL).joey schreef:Op dit moment is geen enkele Nederlandse ploeg in staat om een rol van betekenis te spelen in de CL, Harm.![]()
Deze wedstrijd verliezen we ook (denk ik), maar die twee thuiswedstrijden winnen we wel en dat is genoeg voor een plaats bij de eerste vijf.
Ajax heeft voorlopig toch genoeg geld. Ajax kan beter zorgen dat PSV wat meer binnenkrijgt

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
In deze wedstrijd krijgt ajax een pak slaag. H'veen wil maar al te graag winnen.
Ajax heeft het altijd al moeilijk daar, maar nu het kampioenschap vergeven is en er bij Ajax er werkelijk niks meer op staat... Bij Heerenveen des te meer. Die willen juist bij de 1e 5 eindigen.
Bij Ajax zijn ze alleen maar sociaal bezig of met hun eigen BV'tje.... bezig
Ajax heeft het altijd al moeilijk daar, maar nu het kampioenschap vergeven is en er bij Ajax er werkelijk niks meer op staat... Bij Heerenveen des te meer. Die willen juist bij de 1e 5 eindigen.
Bij Ajax zijn ze alleen maar sociaal bezig of met hun eigen BV'tje.... bezig
Weer op zoek naar een Interim coach..
Als er 1 ding dit seizoen wel naar boven is komen drijven is de invloed van scheidsrechters op de afloop van een voetbalwedstrijd.Kijk, of het nu terecht is dat we verliezen doet er eigenlijk niet toe, dat Twente beter was dan AJAX doet er ook niet toe, feit is dat we een pingel hadden moeten krijgen ( is niet de eerste keer ).Daarbij is Vink een klote scheids .....Marillion schreef:Wat maakt het uit wie er scheidsrechter is? Die wedstrijd verprutsen we zelf wel hoor. Daar hebben we geen hulp bij nodig.
Blij met de punten ...
Ik kijk er liever niet naar want je hebt er als club toch geen invloed op. Dan heb ik liever dat we ons druk maken om het niveau van de selectie. Wijzen naar fouten van de scheidsrechter vind ik altijd een beetje flauw en kinderachtig. Zeker als we zelf continu staan te schutteren.
Nil volentibus arduum
Het een heeft niks met het ander te maken.Marillion schreef:Ik kijk er liever niet naar want je hebt er als club toch geen invloed op. Dan heb ik liever dat we ons druk maken om het niveau van de selectie. Wijzen naar fouten van de scheidsrechter vind ik altijd een beetje flauw en kinderachtig. Zeker als we zelf continu staan te schutteren.
Blij met de punten ...