PSV 2007 - 2008
Die dacht ook dat je binnen 24 van een enkelblessure af kon komen.Voetske schreef:Na een bosting, waar het leek dat zijn enkel een flinke opdoffer kreeg, ging hij huilend en strompelend ( ondersteunend ) van het veld.
Dieje limburger denkt dat het wel meevalt.Maarja dieje limburger denkt dat alles wel meevalt ...

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Wat vind jij van Amrabat, Thomas? Is het niet een beetje een hype? of denk je echt die het niveau CL aan kan. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet heel erg op hem gelet heb maar ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat ie niet naar AJAX komt.Thomas schreef:Eerlijk is eerlijk, ze hebben het bij PSV redelijk voor elkaar. Salcido, Marcellis, Aissati en Gomes zijn voor langere tijd vastgelegd, Dsudszak, Amrabat en Manco zijn goede aankopen, er zitten veel jongens met groeimogelijkheden in de selectie en nu is dus ook de technische staff rond.
Thomas op 22 januari schreef:Ajax mag trouwens wel eens serieus gaan overwegen om een bod te doen op Amrabat. Inmiddels is het natuurlijk de hype van de Eredivisie, maar die jongen kan gewoon goed voetballen. Wat ik zo mooi vind aan Amrabat is dat hij los van z'n voetballende kwaliteiten ontzettend sterk is. Hij kan een bal afschermen met z'n lichaam, een blok zetten met z'n krachtige benen en is ook in de loop moeilijk omver te krijgen.
Thomas op 22 januari schreef:Ik sluit niet uit dat Amrabat in de toekomst in de spits terecht komt, want voor die positie heeft hij absoluut potentie. Dembele is echter al ontzettend ver in het vasthouden van een bal in de punt van de aanval en wordt ook het liefst zo aangespeeld. Amrabat wil net als Suarez het liefst aangespeeld worden met het gezicht naar de tegenstander of goal. Z'n spel is ook een stuk doelgerichter, maar ook nog speelser. Dembele zal je niet zo snel een man zien passeren voor het passeren. Bovendien is Dembele in alles gewoon gedisciplineerder en heeft hij volgens mij meer inzicht. Amrabat geniet vooralsnog van z'n vrije rol en is meer individualist.

Toch vind ik Dembele ontzettend tegenvallen hoor. Zijn acties zien er leuk uit, maar het rendement is nagenoeg 0. Ook met deze voorhoede zou Dembele er wel een stuk of 15 hebben mogen scoren. Ik zie voornamelijk samenvattingen van AZ, maar Dembele is niet in staat om zich met zijn surplus aan techniek in kansrijke positie te brengen.
Van Amrabat moet nog blijken of hij het niveau aankan, en voor Manco geldt precies hetzelfde. Manco heeft ook nog te maken met aanpassing enzo. Kortom of ze goede aankopen zijn weten we nog niet, dat moet pas volgend seizoen blijken.Thomas schreef:Eerlijk is eerlijk, ze hebben het bij PSV redelijk voor elkaar. Salcido, Marcellis, Aissati en Gomes zijn voor langere tijd vastgelegd, Dsudszak, Amrabat en Manco zijn goede aankopen, er zitten veel jongens met groeimogelijkheden in de selectie en nu is dus ook de technische staff rond.
Ajax heeft alleen de technische staff rond en Stekelenburg en wat jeugdspelers voor lange tijd aan zich gebonden. En dat terwijl we nog van een stuk of negen spelers af moeten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Jöhnk schreef:Klopt, net zoals dat voor Zlatan destijds nog moest blijken.Mr. Ajax schreef:Van Amrabat moet nog blijken of hij het niveau aankan, en voor Manco geldt precies hetzelfde.
Bewezen subtop/middelmaat of potentiele top. Dat is de keuze.
Daar heb ik het dus niet over...
Ik heb je eerste post verkeerd gelezen. Niet met je eens dan. Georgi Kinkladze kon geweldig voetballen, hij werd op zijn kwaliteiten beordeeld alvorens hij naar AJAX werd gehaald. Voorbeelden te over.Thomas schreef:Je zegt dat je het niet ontkent, maar vervolgens noem je Manco en Amrabat gewoon weer doodleuk twee absolute gokken.
Correctie: hij werd verkeerd beoordeeld op zijn kwaliteiten.Mr. Ajax schreef:Ik heb je eerste post verkeerd gelezen. Niet met je eens dan. Georgi Kinkladze kon geweldig voetballen, hij werd op zijn kwaliteiten beordeeld alvorens hij naar AJAX werd gehaald. Voorbeelden te over.
Jij denkt dus dat scouten hetzelfde is als gokjes wagen?