Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 7:16 pm

wimpey schreef:Ik las dat Ramos alle junkfood in de ban gedaan heeft.
Nu de booze nog! :smallgrin.gif:

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1773

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 26, 2008 10:37 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Maar wat vinden jullie van een overtreding zoals Taylor die maakte? Zware mishandeling of het risico van het vak of iets er tussenin?
Ik vond dit geen Bouazouan-aktie. Kokmeijer kan nog altijd niet normaal lopen, Eduardo verwacht rond de kerst weer te spelen.

Wenger heeft zijn uitspraak teruggetrokken en Eduardo maakt Taylor geen verwijt. Zegt wel het e.e.a.

I.m.o. is een behendige exoot een logge Engelsman te snel af, de gevolgen zijn vreselijk. Pech dus, geen mishandeling zoals Bouazouan heeft aangericht.[/i]
Onzin natuurlijk. Alsof Bouazoun van tevoren wist waar hij die Kokmeijer moest raken om hem uit lam te schoppen. Het gaat om de intentie en die was bij beiden slecht. Dat had bij Kokmeijer verkeerd aflopen is "pech" en Eduardo heeft geluk! Zijn been was bijna GEAMPUTEERD!!!!!
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » wo feb 27, 2008 7:28 am

Rishi schreef:Onzin natuurlijk. Alsof Bouazoun van tevoren wist waar hij die Kokmeijer moest raken om hem uit lam te schoppen.
Mee eens !
Daarbij, theoretisch gezien, raakte Kokmeijer Bouazoun...hij schopte namelijk tegen het omhoog geheven gestrekte been van Bouazoun en brak daarbij zijn been.

Maar goed, ik vind het in beide gevallen een zware overtreding met een onfortuinlijke afloop. Geen enkele voetballer zet een sliding in met het idee de ander zijn been even te breken...

Harm

Bericht door Harm » wo feb 27, 2008 11:23 am

goodfella schreef:
Jabu schreef:Je bent weer vrienden aan het maken, goodfella?
:ajaxsmiley.gif:

Mooiste overtreding is nog steeds van Dani natuurlijk!
Zelfs tegen 10 PSV'ers zonder keeper konden die losers van jullie de winnende treffer niet maken :drecul.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » wo feb 27, 2008 12:58 pm

Harm schreef:
goodfella schreef:
Jabu schreef:Je bent weer vrienden aan het maken, goodfella?
:ajaxsmiley.gif:

Mooiste overtreding is nog steeds van Dani natuurlijk!
Zelfs tegen 10 PSV'ers zonder keeper konden die losers van jullie de winnende treffer niet maken :drecul.gif:
Wie heeft een overwinning nodig met zo'n gave trap van Dani? :ajaxsmiley.gif:

Hopelijk weet Davids er over 2 weken eentje op z'n Eduardo's te raken! :headbang.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo feb 27, 2008 1:59 pm

Hopelijk zijn dat Mendez en Lazo, dan zijn we daar ook vanaf.

Maar waarschijnlijk breekt Edje alleen zijn eigen been :drecul.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 27, 2008 2:00 pm

Kan dit 'geweldige' gesprek niet per PM plaatsvinden?

martijn401

Bericht door martijn401 » wo feb 27, 2008 4:50 pm

Dutch international Ooijer erans new Rovers deal

Holland international Andre Ooijer has been told he will remain a Blackburn player for another year.

Ooijer, who will be 34 this summer, was out of contract at the end of this current campaign but the Lancashire club have invoked an option in his contract to extend the deal by 12 months.

Having spent nine seasons with PSV Eindhoven prior to his switch to Ewood Park in the summer of 2006, it took time for the defender to establish himself but some impressive displays this season have convinced manager Mark Hughes to act.

Chairman John Williams told the Lancashire Telegraph: 'We had until March 31 to exercise the option but we have decided to do it now because Andre has been brilliant for us.

'When we negotiated the original deal, we always felt that was something that we'd want to do and who is to say Andre won't be with us for many more years to come?'
ESPN

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » za mar 08, 2008 8:18 pm

Kwartfinale FA Cup:

Barsnley-Chelsea 1-0 :biggrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 08, 2008 8:49 pm

Hoeladans schreef:Kwartfinale FA Cup:

Barsnley-Chelsea 1-0 :biggrin.gif:
Eens kijken hoe lang Grant en HtC hun baantje nog behouden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mar 08, 2008 8:51 pm

Gelukkig is het voetbal wel stukken beter. :hypocrite.gif:

Men had nooit die Mourinho de laan uit moeten sturen, maar ik denk ook dat ze dat snel zullen gaan in zien.

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 08, 2008 9:03 pm

Peter schreef:Gelukkig is het voetbal wel stukken beter. :hypocrite.gif:
:smallgrin.gif:
Men had nooit die Mourinho de laan uit moeten sturen, maar ik denk ook dat ze dat snel zullen gaan in zien.
Denk dat ze daar inmiddels al wel achter zijn. Ome Roman zal al wel druk bezig zijn met het zoeken naar een opvolger voor Grant.

999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 9:13 pm

Ordinaire galbak die HtC.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 08, 2008 9:21 pm

Voetske schreef:Ordinaire galbak die HtC.
:smallgrin.gif:

Ik geef je geen ongelijk.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 08, 2008 9:28 pm

Wat heeft hij gedaan?

Ik begrijp ook niet helemaal wie heeft bedacht dat die Israelische dinosaurus een betere trainer is dan Mourinho.

999

Bericht door 999 » za mar 08, 2008 9:43 pm

Jöhnk schreef:Wat heeft hij gedaan?

Ik begrijp ook niet helemaal wie heeft bedacht dat die Israelische dinosaurus een betere trainer is dan Mourinho.
Henk ten Cate: „Ik heb bij Ajax dus goed opgelet”

LUWTE IN DE TOP

LONDEN, zaterdag
Opeens stond hij in het brandpunt van de conversatie. Henk ten Cate had slaande ruzie met John Terry. Er lag een bom onder Chelsea. Dat schreven althans de schandaalkranten. Omdat hij nu wel weet hoe het werkt in het riolenstelsel, liet hij de storm overwaaien. Tot zijn verbazing echter namen enkele Nederlandse media de verhalen over. „Ze verlagen zichzelf al tot hetzelfde niveau. Zelfs Studio Sport bracht het als nieuws. Het gezeik wordt steeds erger en de groep schreeuwers steeds groter. De ene week roepen ze dit, de andere week dat. Die dommigheid is stuitend. Moet ik die mensen serieus nemen?”

Vooral om die reden was het vertrek naar Londen een zegen. De nieuwe veldtrainer van Chelsea vond wat hij zocht: de top en de luwte onder hetzelfde dak. „Het was een voorwaarde van mij toen ik kwam. De enige verplichting die ik af en toe heb, is Chelsea TV te woord staan.

Verder praat ik met niemand. Ik wil het niet, ik doe het niet. Die stilte vind ik heerlijk.”

Vooropgesteld: hij lag inderdaad even overhoop met Terry, aanvoerder en leadzanger van The Blues. Maar het was niet meer dan een doorsnee woordenwisseling, benadrukt Ten Cate. „Eentje die je dagelijks meemaakt op een trainingsveld. Een stevige maar normale discussie over voetbal, met over en weer een godverdomme ertussendoor. Daarna gaf Terry mij gewoon weer een hand. Zand erover, klaar. Het was gewoon niks.”

Het ging om een besloten training, waardoor Ten Cate meteen begreep dat waarschijnlijk een ontevreden speler voor het lek in de organisatie zorgde. Hij heeft die dingen al vaker meegemaakt. „Het is de volgende dag ook niet eens gepubliceerd in de pers. Maar we verliezen de finale om de League Cup en daar wachten ze op. Bestaat 95 procent van alle kranten niet uit onrust en ellende?”

Met het gevolg dat zijn moeder meteen ongerust aan de telefoon hing. „Heb je gevochten, jongen?” Kon hij weer uitleggen dat ze in Londen echt geen hekel aan hem hebben. „Het is allemaal te kinderachtig voor woorden. Toen ik hier net zat, werd er al gesuggereerd dat de spelers van mij niet mochten lachen. Ik had een keer in de groep gezegd: er is een tijd van lachen en een tijd van werken. Die uitspraak ging een eigen leven leiden. Bij de club heb ik er geen last van, omdat ik me helemaal kan richten op de dingen waar ik goed in ben. Maar ik heb er wel moeite mee als mensen uit een groep doelbewust lekken. In de kleedkamer moet het voor iedereen veilig zijn.”

Dat het verwachtingspatroon zo krankzinnig hoog is, verbaast hem niet. „Zo werkt het in de top, van Spanje tot Cyprus.” Toch is het een twijfelachtige ontwikkeling: de verloren finale tegen Tottenham Hotspur was de dertigste wedstrijd van het duo Avram Grant-Henk ten Cate. Ze leden pas hun tweede nederlaag. Vervolgens werden West Ham United en Olympiakos ruim verslagen. De cijfers na 32 duels: 23 overwinningen en 7 gelijke spelen. Chelsea hield 21 keer een clean sheet.

Hiermee zou je geen revolte in de media verwachten. „Zo slecht doen we het niet. Maar de druk is enorm. Managers kunnen niet meer dan tien wedstrijden vooruit plannen. Ze moeten overleven. Een slechte serie en je staat buiten. Dat is in Nederland ook een beetje de tendens geworden. Je mag niet meer verliezen.”

Ajax ziet hij soms nog spelen op de televisie. „Ik volg het zijdelings.” Er is ook te veel veranderd om nog betrokkenheid te voelen. Ten Cate kreeg wel bezoek van Stanley Menzo en Reinier van Dantzig. Onomwonden gaf hij zijn mening tegenover de onderzoekscommissie. Wat hij dacht toen het rapport gepresenteerd werd? „Het leek een blauwdruk van mijn verhaal. Ik heb dus goed opgelet.”

Hij bespeurde ernstige tekortkomingen in de scouting, op de werkvloer en in het aankoopbeleid. Hij pleitte voor een nieuw technisch model en op de vraag wie de nieuwe trainer van Ajax moest worden, dacht hij meteen aan Marco van Basten. „Dat is namelijk de enige die de tijd krijgt om iets op te bouwen.”

Ten Cate heeft geen spijt van zijn periode bij Ajax. „Spijt moet je niet hebben in je leven. Van de vier prijzen wonnen we er in het eerste jaar drie, dus ik had dit ook niet willen missen. Je zou hooguit kunnen spreken van een inschattingsfout. Maar als mens ben je nooit uitgeleerd. Je leert tot de dag dat je sterft.”

„Weinig mensen wisten dat ik gestopt zou zijn als we vorig seizoen kampioen waren geworden. Ik kreeg in de gaten dat ik niet meer met sommige mensen door één deur kon. Er werd compleet anders gedacht over bepaalde zaken en over het niveau. Vandaag kon alles, morgen niks. Na twee maanden voelde ik de spanningen op verschillende afdelingen al, en dan vooral tussen Martin van Geel en Maarten Fontein. Dat werd altijd maar ontkend, maar inmiddels is het wel gebleken.”

Een schrijnend voorbeeld noemt Ten Cate de dag dat hij een akkoord bereikte met Peter Kenyon, de directeur van Chelsea. „Hij werd maandag door Van Geel gebeld met de vraag of er al duidelijkheid was. Terwijl Fontein zondagavond de zaak met Kenyon had afgerond.”

„Ik heb de directieleden naderhand horen zeggen dat hun eigen afdeling wél goed liep. Dat onderschrijft mijn visie alleen maar. Allerlei groeperingen waren voor zichzelf bezig. Een slangenkuil wil ik het niet noemen, maar ik constateerde dat mensen slecht samenwerkten. Ze hielden hun eigen straatje schoon. Er was geen cohesie. Dan bedoel ik puur de intermenselijke verhoudingen. Al dat gekonkel en geroddel heb ik als zeer onprettig ervaren. Als ik bij de één koffie ging drinken, zei de ander: ’Waarom ga je daar zitten? Hier kun je ook koffie drinken.’ Is waar gebeurd… Op een gegeven moment ging ik alleen nog naar boven om de post te halen.”

Ten Cate streefde er vorig jaar al naar om de A-selectie naar De Toekomst over te hevelen. Dat bleek praktisch onmogelijk. Ajax wil nu echter alsnog proberen uit te breiden. Op het fraaie trainingscomplex van Chelsea in Cobham ervaart hij hoe belangrijk een kloppend hart kan zijn. „Het eerste, het tweede, het hoogste jeugdelftal; alles loopt hier door elkaar heen. Ze eten in hetzelfde restaurant en doen mee aan de poolcompetitie die John Terry heeft opgezet. Het gevoel dat je samen traint en werkt; dat schept een band.”

„Bij Ajax praat je in feite over twee clubs. De club Ajax huist op De Toekomst en de club binnen de club vind je in de ArenA. Het beste dat Ajax nu zou kunnen overkomen, is dat het weer één geheel wordt. Ik hoop het van harte, want Ajax blijft Ajax. Hoe kort ik er ook heb gewerkt, ik houd al jaren van die club. Ze spelen altijd het beste voetbal, zijn toonaangevend geweest en een voorbeeld in de voetbalwereld. Over tien jaar zal ik Ajax ook nog volgen. Het is alleen jammer dat ik er net werkte in een periode dat het allemaal wat minder florissant was.”

„Het is niet zo dat ik met tegenzin naar mijn werk ging. Het grootste deel van de dag werkte ik met een leuke groep. Waar ik plezier uit haalde, was dat we aardig gingen voetballen. De mensen werden weer enthousiast en ik heb misschien wel het realisme teruggebracht. We waren op de goede weg, ondanks alle beperkingen. Maar soms moet je weten wanneer je ergens weg moet gaan. Ik denk dat ik het goede moment gekozen heb.”
De T.

Omdat ie een misselijk stuk vreten is die het niet na kan laten om van de sores bij andere zijn gelijk steeds te willen etaleren, zijn gelijk te halen..En het het steeds het zelfde liedje, de ander heeft het gedaan, hij wist het allemaal wel, en meneer treft geen blaam.Steeds weer proberen je gelijk te halen met dingentjes waar je hem eerder nooit over hebt horen sprak, waarom niet ?, omdat ik denk dat ze er dus nooit zijn geweest.En nu ook weer hij wist het precies, hij de almachtihge heeft precies aan de commisie verteld wat er moet gebeuren.Bijna heel AJAX selectie was blij dat de scheeuwlelijk was opgestap, maar nee hoor, de mensen waren weer enthousast .. Zal HtC weer niet zijn ..

Maar nu komt meneer met het zoveelste jankverhaal op de proppen ... Ordinaire galbak die HtC. ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 08, 2008 9:57 pm

Maar ik heb er wel moeite mee als mensen uit een groep doelbewust lekken. In de kleedkamer moet het voor iedereen veilig zijn.”
En dat uitgerekend uit de mond van Ten Cate!!! :drecul.gif:

Van de vier prijzen wonnen we er in het eerste jaar drie, dus ik had dit ook niet willen missen.
Ajax werd geen kampioen, Hendrik zelf blijkbaar wel.

Wat een flapdrol.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mar 10, 2008 12:32 pm

Southampton-spelers beroven serveersters

Een rel in Engeland, en nu eens niet met het adjectief ‘seks’ ervoor. Southampton-spelers Bradley Wright-Phillips en Nathan Dyer worden mogelijk juridisch vervolgd wegens het beroven van serveersters in de nachtclub Bar Bluu in Portsmouth.

Engelse media gaven afgelopen weekeinde een film vrij waarop te zien is hoe de voetballers, al grappend en grollend, de jassen en tassen van het personeel doorzochten. Wright-Phillips (weeksalaris: 12.000 euro) en Dyer (7.500 euro) hielden niet meer dan drie mobieltjes, 145 pond (189 euro) aan cash geld, enkele creditcards en een paar pakjes sigaretten over aan de rooftocht. De politie is een onderzoek gestart.

Wright-Phillips is de zoon van voormalig Arsenal-aanvaller Ian Wright (foto) en halfbroer van Chelsea’s Shaun Wright-Phillips. De eigenaar en de serveersters (die per uur 7,20 euro verdienen) wilden de zaak aanvankelijk schikken, maar toen de spelers niets van zich lieten horen besloot men de politie erbij te halen.

Bron: Sportweek.nl
Nil volentibus arduum

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mar 16, 2008 12:19 am

Arsenal verliest 2 punten en de koppositie door gelijk te spelen tegen 'Boro. Nog een rode kaart voor Mido die lichtelijk overdreven was.

ManU wint enigszins onverdiend van Derby door een goal van Ronaldo.

Chelsea wint door een doelpunt van Terry van het laaggeklasseerde Sunderland.

Liverpool wint met 2-1 van Reading door doelpunten van Mascherano en Torres met nog een afgekeurd doelpunt van Babel (buitenspel). Overigens een geweldig doelpunt van matejovsky van Reading.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 23, 2008 3:59 pm

Man Utd. staat overigens met 1-0 voor tegen Liverpool op Old Trafford.

Het programma van Liverpool is echt ongekend hoor: Man Utd, Everton, en vervolgens drie keer Arsneal binnen anderhalve week. Das toch niet normaal?!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Frank

Bericht door Frank » zo mar 23, 2008 6:02 pm

Wat was Mascherano aan het doen? Protesteren tegen een gele kaart voor Torres terwijl je al geel hebt en nog weggetrokken wordt door een medespeler. En maar door blijven protesteren zodat je zelf je tweede kaart krijgt.

Hoezo je eigen team benadelen....

Wat een eikel :eusa_naughty.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 23, 2008 6:49 pm

Arsenal binnen een paar minuten van 1-0 voor na 2-1 achter door Didier. Anelka bewijst maar weer eens dat hij een prutser is.
IK GELOOF!!!!!!

jabu

Bericht door jabu » ma mar 24, 2008 7:26 pm

Iemand enig idee waarom Pienaar zaterdag niet meespeelde bij Everton tegen West Ham? Ik zag hem namelijk zaterdagnacht vrolijk rondstappen bij Luxurush in de HMH.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mar 24, 2008 7:29 pm

Daarom misschien...? :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

jabu

Bericht door jabu » ma mar 24, 2008 7:31 pm

Hij zag er redelijk fit uit. :hypocrite.gif:

Gesloten