FC Twente - Ajax (23-3-2008)
Het zal wel aan mij liggen, maar als je echt sportief wilt zijn, geef je de bal toch op een dusdanige manier terug dat er geen gevaar voor de tegenstander ontstaat? Nu was het gewoon een grote doelkans, terwijl er niemand van Twente ook maar probeerde om het te voorkomen omdat men in de veronderstelling was dat Heitinga de bal normaal terug zou spelen.Mr. Ajax schreef:Frank schreef:Als Heitinga die bal niet recht en hoog op het doel had geschoten, had ik er ook niets achter gezocht. Dit is geen normale manier van de bal teruggeven, naar mijn mening. Volgens mij wel doelbewust.Jöhnk schreef: Vind ik ook.
Maar die actie van Heitinga, die had toch niets met onsportiviteit te maken? Dat zou mij verbazen, tenminste.
Dat is onzin en dat weet jij ook wel. Zoals Daniel al zegde, was het erin gegaan dan zou het een kwestie van geluk zijn, een mislukte voorzet ofzo.
Overigens was de situatie met Suarez natuurlijk gewoon een penalty.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16
Kan me er absoluut niet meer druk om maken. Ik merkte het bij de 1-1. Ik was in gesprek met een huisgenoot en 'oh kijk nou, 1-1. Maar goed, waar was ik..'Peter schreef:Wat een baggerzooi. Gvd man.
Ik vraag me af of ik vandaag één uitgespeelde kans van Ajax heb gezien.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Misschien dat Heitinga perongeluk die bal niet goed terugspeelde dan? Jezus Christus, je bent echt paranoia, overal wat achter zoeken.Frank schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar als je echt sportief wilt zijn, geef je de bal toch op een dusdanige manier terug dat er geen gevaar voor de tegenstander ontstaat? Nu was het gewoon een grote doelkans, terwijl er niemand van Twente ook maar probeerde om het te voorkomen omdat men in de veronderstelling was dat Heitinga de bal normaal terug zou spelen.Mr. Ajax schreef:Frank schreef: Als Heitinga die bal niet recht en hoog op het doel had geschoten, had ik er ook niets achter gezocht. Dit is geen normale manier van de bal teruggeven, naar mijn mening. Volgens mij wel doelbewust.
Dat is onzin en dat weet jij ook wel. Zoals Daniel al zegde, was het erin gegaan dan zou het een kwestie van geluk zijn, een mislukte voorzet ofzo.
Overigens was de situatie met Suarez natuurlijk gewoon een penalty.
Ach ja, volgend jaar nieuwe kansen.