FC Twente - Ajax (23-3-2008)
- Cluijffert
Je hébt wat met uitspraken van ánderen, hè? 
Laten we van Nietzsche die notabene het begrip Übermensch introduceerde de stap gaan maken naar de wedstrijd zelf.
Ik heb liever dat ze tegen ploegen spelen die ook echt voetballen en een beetje "naam" hebben dan tegen de Excelsioren, NECen en NACen van deze wereld. Daartegen lijkt de motivatie of scherpte altijd tekort te schieten. Wie zorgt ervoor dat N'kufo zijn traditionele goal tegen ons nu niet maakt?

Laten we van Nietzsche die notabene het begrip Übermensch introduceerde de stap gaan maken naar de wedstrijd zelf.
Ik heb liever dat ze tegen ploegen spelen die ook echt voetballen en een beetje "naam" hebben dan tegen de Excelsioren, NECen en NACen van deze wereld. Daartegen lijkt de motivatie of scherpte altijd tekort te schieten. Wie zorgt ervoor dat N'kufo zijn traditionele goal tegen ons nu niet maakt?
Ik denk dat Twente te pakken is als Ajax net zo begint als tegen PSV. Twente zal uiteraard wel scoren. Maar Huntelaar scoort ook altijd, als hij tenminste in de spits staat. Nee, dit gaat wel lukken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Kan, Voetske, want Siempie is terug!
AjaxSiem de Jong terug in selectie
Amsterdam, 22 mrt 2008
De selectie van Ajax voor het duel tegen FC Twente, zondagmiddag om 14.30 uur, is op een plaats gewijzigd ten opzichte van afgelopen woensdag. Siem de Jong keert terug bij de achttien en dat gaat ten koste van Jeffrey Sarpong.
Als de selectie slechts op een plaats is gewijzigd ten opzichte van het duel tegen PSV van afgelopen woensdag, betekent dat ook dat Maarten Stekelenburg vanwege privé-omstandigheden nog verstek moet laten gaan. Dennis Gentenaar zal opnieuw keepen en Marco van Duin zit wederom bij de achttien Ajacieden.
Selectie Ajax voor het duel met FC Twente:
Dennis Gentenaar
Marco van Duin
John Heitinga
Thomas Vermaelen
Samuel Kuffour
Jan Vertonghen
George Ogararu
Bruno Silva
Edgar Davids
Dennis Rommedahl
Rasmus Lindgren