Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Cluijffert
Jij was er anders van overtuigd dat die kakkerlakken na de winterstop vrijwel niks zouden weggeven.Demosthenes schreef:Weet ik (Rotterdammer), het verschil tussen een Ajacied en een feyenoorder wordt steeds kleiner. Zij dromen alleen nog langer van een kampioenschap!Jansma schreef:dromen ze doen ook elk jaar in Rotterdam...

Heb jij enig bewijs?joey schreef:Leuk, maar we kopen er weinig voor. Gourcuff komt niet. Of heeft iemand bewijs van het tegendeel?Mr. Ajax schreef:Peter schreef: -Engelaar-'tropische verrassing'-Gabri
Defour daar centraal. Het aanval volgend seizoen: Gourcuff - Suarez - Martina
Dromen mag!!
Voor Zlatan kwam werden ook clubs als Arsenal en Man Utd. genoemd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ten eerste is het natuurlijk niet zo dat iedere keer dat Arsenal, Chelsea en Juventus worden genoemd, die clubs ook daadwerkelijk interesse hebben.
Dat zal in het geval van Ibrahimovic wel het geval geweest zijn, maar toen hadden we het wel over een speler die de stap moest maken vanuit de Zweedse tweede divisie. Gourcuff zit al bij AC Milan. Een wezenlijk verschil.
Dat zal in het geval van Ibrahimovic wel het geval geweest zijn, maar toen hadden we het wel over een speler die de stap moest maken vanuit de Zweedse tweede divisie. Gourcuff zit al bij AC Milan. Een wezenlijk verschil.
Is het niet verstandiger over transfers van spelers uit de eerste divisie te schrijven dan over spelers uit topcompetities? Welke speler uit de serie A zal naar Ajax gaan?
Verwachten jullie dat MvB Kaka kan losweken bij Milan, omdat MvB er vroeger heeft gespeeld? Ik vrees van niet.
Rommedahl en luque kwamen uit Engeland, we hebben kunnen zien waarom alleen ploegen als feyenoord (luque) Ajax in hen waren geïnteresseerd. Toppers komen niet. jammer, maar ik zie geen veranderingen ten gunste van Ajax.
Riera, Prieto, Dufour, Modric, ze kijken wel uit.
Verwachten jullie dat MvB Kaka kan losweken bij Milan, omdat MvB er vroeger heeft gespeeld? Ik vrees van niet.
Rommedahl en luque kwamen uit Engeland, we hebben kunnen zien waarom alleen ploegen als feyenoord (luque) Ajax in hen waren geïnteresseerd. Toppers komen niet. jammer, maar ik zie geen veranderingen ten gunste van Ajax.
Riera, Prieto, Dufour, Modric, ze kijken wel uit.
-
Dat horen we nu ook al 2 jaar. Ajax is gewoon de eerste geweest die concreet achter Defour aanzat, maar intussen koos Defour voor Standard en heeft hij een contractverbetering afgesloten! Met een beetje mazzel geraakt Standard in de CL en dan heeft Ajax helemaal het nakijken.Daniel_vT schreef:En toch acht de kans bij Defour het grootste dat hij wél komt, Defour heeft een bepaalde persoonlijke bewondering voor Ajax..
-
- AT Toto winner 15/16
Maar speelt daar niet. Wellicht is dit stap te groot gebleken.Thomas schreef:Ten eerste is het natuurlijk niet zo dat iedere keer dat Arsenal, Chelsea en Juventus worden genoemd, die clubs ook daadwerkelijk interesse hebben.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
@Jabu
Ik denk dat Ruiz bij Ajax van waarde zou kunnen zijn. Er zijn vast betere opties, maar op basis van mijn (beperkte) 'voetbalkijkveld' vind ik hem interessant. Je hebt gelijk dat hij wel wat weg heeft van Samaras, al vind ik Ruiz veelzijdiger. Samaras kan alleen maar in het centrum uit de voeten, terwijl die Ruiz ook nog eens een mooie trap in de benen heeft.

Ik denk dat Ruiz bij Ajax van waarde zou kunnen zijn. Er zijn vast betere opties, maar op basis van mijn (beperkte) 'voetbalkijkveld' vind ik hem interessant. Je hebt gelijk dat hij wel wat weg heeft van Samaras, al vind ik Ruiz veelzijdiger. Samaras kan alleen maar in het centrum uit de voeten, terwijl die Ruiz ook nog eens een mooie trap in de benen heeft.