Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Gaat ie niet zijn contract verlengen bij PSV? Denk niet dat hij naar Amsterdam zal komen. Daarnaast heb ik mij vraagtekens bij zijn basistechiek, al blijft het een heerlijke dynamische speler...robiono schreef:Wellicht toch een poging ondernemen om Bakkal naar A'dam te halen?
Hij heeft nog steeds die clausule.
AFCA!
Op niks behalve mijn gutfeeling gebaseerd, maar ik heb een gevoel dat Yoan Gourcuff wel eens onze kant op zou kunnen komen in de zomer. Van Basten heeft toch al opgemerkt gebruik te willen maken van zijn connecties, en hij komt daar maar niet aan spelen toe. Zou het kunnen?
Vraagje aan de kenners: Theoretisch gezien, als we zouden moeten kiezen tussen Gourcuff en Defour, welke zou het moeten worden? Ik weet dat ze verschillende types zijn, maar aan welke zouden we dan meer behoefte hebben met oog op het aantrekken van Lindgren?
Vraagje aan de kenners: Theoretisch gezien, als we zouden moeten kiezen tussen Gourcuff en Defour, welke zou het moeten worden? Ik weet dat ze verschillende types zijn, maar aan welke zouden we dan meer behoefte hebben met oog op het aantrekken van Lindgren?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gourcuff heeft te weinig gespeeld, dus dat wordt dan al gauw een oordeel obv jeugdwedstrijden van Frankrijk. Nee, ik zou gewoon lekker kiezen voor Defour. Wat mij betreft een zekerheidje dat die jongen de top gaat halen.
Neemt niet weg dat het inderdaad theoretisch is, want ik denk dat ze geen van beiden komen.
Heb niet opgelet in welke topic we zitten (aankopen of onbetrouwbaar nieuws), maar ik denk dat het middenveld er zo uit gaat zien:
-Engelaar-'tropische verrassing'-Gabri
Neemt niet weg dat het inderdaad theoretisch is, want ik denk dat ze geen van beiden komen.
Heb niet opgelet in welke topic we zitten (aankopen of onbetrouwbaar nieuws), maar ik denk dat het middenveld er zo uit gaat zien:
-Engelaar-'tropische verrassing'-Gabri
Defour is een echte middenvelder. Van Gourcuff heb ik minder gezien, maar die lijkt me wat minder veelzijdig, maar heeft wel meer een echte aanvallende actie.
Ach, het maakt niet zo veel uit welke je haalt. Als je één van deze twee jongens kunt halen, mag je al heel erg blij zijn.
Ach, het maakt niet zo veel uit welke je haalt. Als je één van deze twee jongens kunt halen, mag je al heel erg blij zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!