Idd en daarna gingen ze zeker apenkooi doen.joey schreef:Trefbal is voor de basisschool.

Ik moest even naar google om mijn geheugen op te frissen wat betreft trefbal. Maar nu weet ik het weer. Doen ze dat tegenwoordig op voetbaltraining? Geen wonder dat het meestal niet om aan te zien is....brigade zuid schreef:Idd en daarna gingen ze zeker apenkooi doen.joey schreef:Trefbal is voor de basisschool.
Onzin joey. Vorig jaar in Eindhoven speelde AJAX ook heel voorzichtig een afwachtend. Toen speelde ze het gewoon goed en slim uit, vandaag slecht.joey schreef:Vandaag speelde Ajax héél voorzichtig.
PSV hoefde niets, dus waarom zou het? Kampioen worden en dus de poen van de CL binnenhalen staat voorop gezien de financiële situatie van de club.
Is niets nieuws! Ik kan me niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Psv met Edström vond ik leuk voetballen, maar dat is, denk ik, al enkele decennia geleden. Psv speelt voor het kampioenschap, voetbal als kijksport is minder belangrijk. De psv-supporters pikken alles, onder de grote rivieren is de emancipatie tijdens de Franse Tijd nog niet doorgedrongen.joey schreef:Goed, laat maar.
Vergoossen voert zijn opdracht uit en die luidt: PSV kampioen maken. De manier waarop doet er niet toe.
Toen was het positiespel drie keer beter. Maar dat kan al snel.Mr. Ajax schreef:Onzin joey. Vorig jaar in Eindhoven speelde AJAX ook heel voorzichtig een afwachtend. Toen speelde ze het gewoon goed en slim uit, vandaag slecht.
Je slaat de laatste tijd wat door in je opmerkingen over AJAX, in mijn ogen.