Adrie Koster

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 15, 2008 5:39 pm

Ajax heeft miljoenen te besteden, maar iets doen aan het (trainings)veld of een goede speler kopen is er niet bij. Diep triest eigenlijk.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za mar 15, 2008 5:41 pm

Wacht maar ff af, alles wordt anders. :ajaxsmiley.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo mar 16, 2008 1:12 am

Jöhnk schreef:Ajax heeft miljoenen te besteden, maar iets doen aan het (trainings)veld of een goede speler kopen is er niet bij. Diep triest eigenlijk.
Zo slecht zal het niet zijn?

De tegenstanders van Ajax zorgen er altijd voor dat het veld slecht bespeelbaar is als Ajax komt; er wordt twee weken niet gerold, het gras wordt niet gemaaid enz. Laat ze juist op een slecht veld trainen!

Vossie

Bericht door Vossie » do mar 20, 2008 12:48 pm

Lekker gedurfd van Adrie, 2 spitsen in Eindhoven, zo wordt je geen kampioen natuurlijk! Of juist wel Adrie? :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 20, 2008 12:54 pm

Vorig jaar speelde ajax ook met twee spitsen in Eindhoven
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 12:59 pm

Ajax heeft om mij geen moment de indruk gemaakt koste wat kost deze wedstrijd te willen winnen. En dan hoor je achteraf dat Koster met een punt ook tevreden was. Of in elk geval het zekerstellen van een punt verkoos boven de jacht op de overwinning. Het blijft eigenaardig om een trainer met een dergelijke mentaliteit aan het roer te zien bij Ajax. Zo iemand verwacht je eerder bij PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » do mar 20, 2008 1:29 pm

Koster was de grote lafaard gisteren ja. Een voordeel heeft dat wel, hij kan zich de komende wedstrijden niet meer verstoppen. En anders moet ie nog een schop onder z'n reet krijgen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 1:32 pm

Er valt niets te verstoppen, Ajax gaat meer punten verspelen. Als dit alles is wat je kunt brengen in de wedstrijd van het jaar... :blush.gif:

Hopelijk durft Koster in de plee-offs wel voor de winst te gaan.

goodfella

Bericht door goodfella » do mar 20, 2008 1:53 pm

joey schreef:Er valt niets te verstoppen, Ajax gaat meer punten verspelen. Als dit alles is wat je kunt brengen in de wedstrijd van het jaar... :blush.gif:

Hopelijk durft Koster in de plee-offs wel voor de winst te gaan.
Jij weet het ook zo mooi te vertellen Joey. Gisteren zou Ajax sowieso verliezen dus ze hebben in jouw optiek meer gebracht dan je verwacht had. En jij riep tijdje terug ook dat Ajax er in Breda kansloof af zou gaan. Paradoxaal geouwehoer.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 1:55 pm

We zullen zien, goodfella.

goodfella

Bericht door goodfella » do mar 20, 2008 1:56 pm

joey schreef:We zullen zien, goodfella.
Nee, niet in 1 x zo gaan ouwehoeren. Ajax zou kansloos onderuit gaan in Breda en Eindhoven. Dat heb je toch gezegd? Nou dan.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 1:58 pm

Ja. Maar ik heb nog nooit de toto gewonnen. :blush.gif:

Die bal van Mendez telde ik al, gisteren. Het wedstrijdverloop kwam me zeer bekend voor, alleen scoorde PSV niet. Ajax speelde gisteren trouwens slechter dan de thuiswedstrijd, vind ik. Toen werd er tenminste nog íets afgedwongen.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 20, 2008 2:01 pm

Inderdaad, ik word er ook een beetje moe van. Wat heeft het voor zin om als een stel blinden aan te vallen? Volgens mij help je PSV daar alleen maar mee.

En wat moet Koster dan zeggen? Dat het kampioenschap al verspeeld is? Hij is toch niet gek? En dat KJH vindt dat Ajax meer had moeten aanvallen is logisch. Daar is hij spits/aanvaller voor.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 2:06 pm

Rishi schreef:Inderdaad, ik word er ook een beetje moe van. Wat heeft het voor zin om als een stel blinden aan te vallen? Volgens mij help je PSV daar alleen maar mee.
Niet mee eens, Ajax móest winnen. Nu is de titel sowieso weg, wat heb je aan dat punt? Ik zou zeggen: de dood of de gladiolen, probeer het in elk geval.
Hij is toch niet gek? En dat KJH vindt dat Ajax meer had moeten aanvallen is logisch. Daar is hij spits/aanvaller voor.
Misschien voelde hij dat er meer in zat? Prettig zal hij zich niet gevoeld hebben met zijn opdracht.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do mar 20, 2008 2:09 pm

Demosthenes schreef:De tegenstanders van Ajax zorgen er altijd voor dat het veld slecht bespeelbaar is als Ajax komt; er wordt twee weken niet gerold, het gras wordt niet gemaaid enz. Laat ze juist op een slecht veld trainen!
Ze spelen om de week op de gruwelijkste mat van Nederland, dus die training hebben ze genoeg.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 20, 2008 2:34 pm

@ Joey; Als Koster alles of niets had gespeeld en we verloren met 2-0 had jij tenminste een feestje kunnen vieren he?

Koster is niet gek. PSV speelt toch een paar wedstrijden tegen zware tegenstanders die allemaal misschien wel wat extra geld willen verdienenen (aanmoedigingspremies!!!!!!!!!!!) en ze spelen nog Uefa Cup.

Een gelijkspel de komende wedstrijd en een goed resultaat in de 1e wedstrijd van het UEfa Cup toernooi en ik zie het nog allemaal gebeuren.

Ajax heeft niet de spelers om alles of niets te spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 20, 2008 2:38 pm

Ach, één punt of geen punt, dat scheelt haast niets. Ajax had drie punten nodig, dus Koster had daar alles aan moeten doen. Misschien Huntelaar voor de gein eens een bal in de zestien geven.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mar 20, 2008 2:39 pm

Er is een middenweg denkbaar. Dit Ajax was poeslief en heeft amper een kans gecreëerd. Ajax had gewoon met meer durf kunnen spelen, hoor. Waarom nou weer die verkapte 4-4-2 opstelling, zeg.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 2:39 pm

Rishi schreef:@ Joey; Als Koster alles of niets had gespeeld en we verloren met 2-0 had jij tenminste een feestje kunnen vieren he?
Ben jij niet goed wijs of zo? :1evil.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do mar 20, 2008 2:40 pm

Bertje schreef:Ach, één punt of geen punt, dat scheelt haast niets.
Tot de slotdag van vorig seizoen zou ik je gelijk gegeven hebben.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 20, 2008 2:43 pm

Bertje schreef:Ach, één punt of geen punt, dat scheelt haast niets. Ajax had drie punten nodig, dus Koster had daar alles aan moeten doen. Misschien Huntelaar voor de gein eens een bal in de zestien geven.
Voor Ajax zelf niet. Maar in dit geval scheelt gelijkspelen of verliezen natuurlijk 3 punten. Wat niet wegneemt dat ik natuurlijk ook vind dat Ajax meer risico ghad moeten nemen. Ach, wellicht worden we straks kampioen op doelsaldo en vinden we dat Koster achteraf de juiste keuze maakte! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 20, 2008 2:51 pm

Lijkt me sterk, maar wie weet. Feit is dat Ajax vooralsnog weinig is opgeschoten met dat gelijkspel.

Jij houdt niet van bang voetbal, Luuk. Kan me niet voorstellen dat jij de gisteren gekozen tactiek de juiste vond. Je zag er niet aan af dat Ajax speelde om te winnen. KJH uit de spits halen, poeh...

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 20, 2008 3:39 pm

Het was geen laffe tactiek. Hij wilde ze verrassen. Jammer dat Leo en Suarez niet meewerkte.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 20, 2008 3:50 pm

Het was een slechte tactiek.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Starring

Bericht door Starring » do mar 20, 2008 3:56 pm

Koster had moeten weten dat je het niet al te ingewikkeld moet maken voor o.a. Leo en Suarez. KJH kan je nog een opdracht meegeven: int Simons zijn rug tussen de linies spelen bijvoorbeeld, hij heeft die tactische bewustzijn wél en met hem nog een paar spelers. Maar de meerderheid heeft het niet. Ajax had 'gewoon' in zijn kracht moeten spelen...

Dát verwijt ik A3! Naast het feit dat hij niet met al te veel risico wilde spelen. Bovendien begon hij met 2.5 controleurs op het middenveld. Vind je het gek dat er geen aanvoer is. Zoveel lef als coach heeft Koster dus niet. Jammer...

Oh ja, de opbouw tegenover 2 centrale spitsen van de tegenstander. Dat Ajax dat nog steeds niet beheerst vind ik ongelooflijk. Uiteindelijk vind ik Martin van Geel de Boeman. Door hem heeft Ajax opnieuw een middelmatige selectie met als gevolg dat we de titel mislopen.
AFCA!

Plaats reactie