ik zou het eens zijn als niet de spelers telkens aantonen niet de fighting spirit, wilkracht en killer instinct te hebben die nodig zijn.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hier is hét probleem; remember vorig jaar rond deze tijd? Wij, de supporters, geloofden erin! Maar als je Ajax toen tegen RKC en Willem II zag spelen, leek het wel alsof ze om de 11e plek speelden. Dat gezapige tempo, geen inventiviteit, geen agressieve mentaliteit... En dat zijn preciés de ingredienten die we dit seizoen (weer) missen. We hebben hiervan dus geleerd dat wij er dan wel in kunnen geloven, maar dat wij als supporters (en meer in het bijzonder: de technische staf) de spelers daarvan niet kunnen overtuigen. Grootste manco: het lijkt wel of de wil om te winnen niet in deze selectie aanwezig is, als ik aan het gros van de competitiewedstrijden van dit seizoen nog eens terugdenk. Pas als ik het idee heb dat de Ajax-spelers erin geloven, geloof ik er zelf ook in.SylvievdVaart schreef:Ik ben het met je eens hoor, Thijs. Ik vind ook dat als we ook maar met een béétje power aan de wedstrijd beginnen en het vooral vólhouden, we het kunnen winnen. Misschien nog wel makkelijk ook.Thijs schreef:Ze zijn écht te pakken, en als we er met z'n allen eens in gaan geloven gaan we dat misschien nog wel doen ook.
Maar steeds net op het nippertje winnen is ook een kwaliteit. Steeds die ene kans benutten een nog grotere. Hoe vaak heb ik Ajax wel niet kansen zien missen die er toch echt in moesten? Daar ligt ook een groot verschil.
they are a bunch of pussies. Prove me wrong...