Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 11:49 am

LucaS schreef:Groepsdruk is eng en heel vervelend, maar helaas valt er soms niet aan te ontkomen
Mwah, iemand moet de eerste zijn om te zeggen: ik doe het niet.

Overigens, als hij het niet wist, kan ik me goed voorstellen dat hij dacht in de maling genomen te worden. Zoiets kinderachtigs bij zo'n grote club, dat geloof je toch niet?
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 19, 2008 11:53 am

Hoezo is het kinderachtig? Het is gewoon traditie. En als je weet dat het serieus bedoelt is dan doe je het gewoon.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mar 19, 2008 11:58 am

Dat het een traditie is wil nog niet zeggen dat het dan niet kinderachtig kan zijn. Dan is het een kinderachtige traditie..... :smallgrin.gif:

Nou ja, we gaan het hier niet over eens worden. Ik zou in ieder geval niet aan die flauwekul meedoen.
Nil volentibus arduum

M..

Bericht door M.. » wo mar 19, 2008 11:59 am

Marillion schreef:Dat het een traditie is wil nog niet zeggen dat het dan niet kinderachtig kan zijn. Dan is het een kinderachtige traditie..... :smallgrin.gif:

Nou ja, we gaan het hier niet over eens worden. Ik zou in ieder geval niet aan die flauwekul meedoen.
Dan moet je maar niet bij chelsea gaan voetballen

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 12:00 pm

Ik ook niet, Marillion. En het is te gek voor woorden dat iemand op zoiets afgerekend wordt.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mar 19, 2008 12:00 pm

joey schreef:
LucaS schreef:Groepsdruk is eng en heel vervelend, maar helaas valt er soms niet aan te ontkomen
Mwah, iemand moet de eerste zijn om te zeggen: ik doe het niet.

Overigens, als hij het niet wist, kan ik me goed voorstellen dat hij dacht in de maling genomen te worden. Zoiets kinderachtigs bij zo'n grote club, dat geloof je toch niet?
Ik dacht dat Henk de eerste was (bij Ajax in ieder geval wel0 die riep dat het begint bij met elkaar lachen!
I think I lost my fucking headache

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mar 19, 2008 12:01 pm

Nou, daar zijn we dan lekker mee Joey. Die carriere bij Chelsea kunnen we nu wel vergeten.... :biggrin.gif:
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 12:01 pm

Wat heeft dit met lachen te maken?

Zou jij aan zoiets meedoen, Luuk? Kom op, zeg!

LucaS

Bericht door LucaS » wo mar 19, 2008 12:04 pm

Tja, dit is nog betrekkelijk onschuldig. Kijk naar de tweede wereldoorlog, waar mensen meegingen in zeer veel verdergaande zaken, grotendeels door groepsdruk. Ik zou graag zo stoer zijn om te zeggen dat ik aan zoiets niet toegeef, maar feit is dat ik het niet zeker weet
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 12:08 pm

Marillion schreef:Nou, daar zijn we dan lekker mee Joey. Die carriere bij Chelsea kunnen we nu wel vergeten.... :biggrin.gif:
Haha, inderdaad. Vandaar dat we niet gescout zijn! :666.gif:

Kijk, als het een geintje is, dan gaat het nog wel. Maar blijkbaar is het bloedserieus, want mensen raken er zwaar van in een stress en worden erop afgerekend. Nou, dan zou ik meteen zeggen dat ze op het dak konden gaan zitten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 19, 2008 12:10 pm

joey schreef:Ik ook niet, Marillion. En het is te gek voor woorden dat iemand op zoiets afgerekend wordt.
Het zal niet het enige zijn waar hij op afgerekend wordt hoor. Ik neem aan dat dit gewoon een slechte start betekende voor Ten Cate.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo mar 19, 2008 12:17 pm

Rishi schreef:Hoezo is het kinderachtig? Het is gewoon traditie. En als je weet dat het serieus bedoelt is dan doe je het gewoon.
Ik denk dat HtC niet wist dat het serieus was. Ik schat overigens in dat Abramovich ook niet gezongen heeft. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Harm

Bericht door Harm » wo mar 19, 2008 12:28 pm

joey schreef:Wat heeft dit met lachen te maken?

Tuurlijk doe je aan zoiets mee.

Als ze mij een paar miljoen per jaar geven zou ik zelfs als ontgroeningsritueel de middencirkel met een nagelschaartje knippen.

Ik vind het juist wel een goed ritueel (en het is nog onschuldig ook), je stelt je kwetsbaar op in de groep.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » wo mar 19, 2008 1:32 pm

Wat ik mij dan afvraag is: waarom dan niet die SWP eerst op De Stoel zetten voordat je 'm koopt? Als hij dan niet tegen de druk kan, weet je ook dat je er geen 30 miljoen aan moet besteden. Prutsers.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » wo mar 19, 2008 1:45 pm

Wedden dat de broertjes Witschge de oren van de complete spelersgroep tot pulp hadden gedijenkletst? Patje Kluivert was met een biertje op de stoel geklommen en had er een verlenging plus strafschoppenserie uitgezongen.

Amusante traditie, maar als methode om de mentaliteit van je spelers te testen volslagen waardeloos.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo mar 19, 2008 1:46 pm

Harm schreef:

Tuurlijk doe je aan zoiets mee.

Als ze mij een paar miljoen per jaar geven zou ik zelfs als ontgroeningsritueel de middencirkel met een nagelschaartje knippen.
Ik ook. In de blote kont.

Vind het wel mooi, die tradities. En zeker als elke speler tot in de oudheid daaraan meedoet, dan deel je gewoon in die traditie.
Het is maar een liedje zingen op een stoel...Je wordt niet naakt met vier katrollen in het doel gehangen zodat iedereen vuurpijlen op je af mag rossen ofzo.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo mar 19, 2008 1:48 pm

Thomas schreef:Beetje flauw van Ten Cate.
Idd het is blijkbaar een jarenlange traditie bij die club dan werk je daar maar aan mee, ik geloof dat Henkie nog steeds niet groter is dan de club.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 19, 2008 1:50 pm

Duke schreef:
Rishi schreef:Hoezo is het kinderachtig? Het is gewoon traditie. En als je weet dat het serieus bedoelt is dan doe je het gewoon.
Ik denk dat HtC niet wist dat het serieus was. Ik schat overigens in dat Abramovich ook niet gezongen heeft. :smallgrin.gif:
Daarom mag hij ook niet voetballen :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 2:08 pm

brigade zuid schreef:
Thomas schreef:Beetje flauw van Ten Cate.
Idd het is blijkbaar een jarenlange traditie bij die club dan werk je daar maar aan mee, ik geloof dat Henkie nog steeds niet groter is dan de club.
Moet je hem wel even op de hoogte stellen.

Thom

Bericht door Thom » wo mar 19, 2008 2:12 pm

Ik vind het nogal elitair van je; dit is nou voetbalhumor, of je het leuk vindt of niet; Henk moet dat weten en een vent zijn. Dat is hij niet, dat blijkt nu wel. Een grote bek, maar geen acties.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 2:15 pm

Dan maar elitair. Ik maak zelf uit wat ik doe.

Even voor de goede orde: denk je dat Van Gaal een liedje zou zingen? :smallgrin.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » wo mar 19, 2008 2:30 pm

Die klimt op de stoel en draagt een gedichtje voor.

[steenkolenengels] The circle is round. [/steenkolenengels]
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 19, 2008 3:12 pm

:drecul.gif:

Maar alleen als hij het zelf bedacht heeft. :biggrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr mar 21, 2008 1:57 pm

brigade zuid schreef: Idd het is blijkbaar een jarenlange traditie bij die club dan werk je daar maar aan mee, ik geloof dat Henkie nog steeds niet groter is dan de club.
Ik denk trouwens dat typische cockneys als Terry en Cole wel erg onder de indruk zijn geweest van HtC's opmerking dat ie een 'straatvechter' is. :drecul.gif:

Vreemd trouwens om bij de eerste binnenkomst meteen mensen te gaan bedreigen, maar ja, klasse is nu eenmaal ook met miljoenen niet te koop.

Daarbij was het toch zo gemakkelijk geweest: hij gaat op die stoel staan, zingt 'I'm a liar, I'm a cheater' et voila.

Thom

Bericht door Thom » za mar 22, 2008 12:16 pm

wimpey schreef:
brigade zuid schreef: Idd het is blijkbaar een jarenlange traditie bij die club dan werk je daar maar aan mee, ik geloof dat Henkie nog steeds niet groter is dan de club.
Ik denk trouwens dat typische cockneys als Terry en Cole wel erg onder de indruk zijn geweest van HtC's opmerking dat ie een 'straatvechter' is. :drecul.gif:

Vreemd trouwens om bij de eerste binnenkomst meteen mensen te gaan bedreigen, maar ja, klasse is nu eenmaal ook met miljoenen niet te koop.

Daarbij was het toch zo gemakkelijk geweest: hij gaat op die stoel staan, zingt 'I'm a liar, I'm a cheater' et voila.
:drecul.gif: :neutral.gif:

Plaats reactie